Combinatie van middelen? Hoe oud is je nichtje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus zegt ook dat ze liep te stuiteren.Heel apart met GHB.
18quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Combinatie van middelen? Hoe oud is je nichtje?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
Zus kwam met het verhaal dat ik niet wist wat jongeren uitspoken.
Jezelf ophangen is wel hardcore. Zou zelf niet zo gauw doen.quote:
Nichtje van Soul heb ik wel kunnen helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hopelijk is ze nu klaar met die shit.
Ze ontwijkt mijn directe vragen.Het lijkt of ze de schijn wil ophouden dat haar kind zoiets niet doet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Je zus kent jou niet zo goed?
Van de G afgeholpen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nichtje van Soul heb ik wel kunnen helpen.
XTC en speed.quote:
Mijn zus vindt het totaal niet vreemd dat haar dochter na een feestje ‘s ochtends thuiskomt en dan niet kan slapen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ontwijkt mijn directe vragen.Het lijkt of ze de schijn wil ophouden dat haar kind zoiets niet doet.
Hehe toch triest verhaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezelf ophangen is wel hardcore. Zou zelf niet zo gauw doen.
Dan kan ze fijn gaan afwassen of stofzuigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn zus vind het totaal niet vreemd dat haar dochter na een feestje ‘s ochtends thuiskomt en dan niet kan slapen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan ze fijn gaan afwassen of stofzuigen.
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.
Iemand die ik kende kwam terug van vakantie en zag zijn broer in het trapgat hangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.
Hij voelde aan dat ze de relatie ging verbreken. Hij had er moeite mee dat wij bevriend waren en wilde niet dat ze contact met mij had.quote:
Triest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die ik kende kwam terug van vakantie en zag zijn broer in het trapgat hangen.
Paardenhoofd in bed?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij voelde aan dat ze de relatie ging verbreken. Hij had er moeite mee dat wij bevriend waren en wilde niet dat ze contact met mij had.
In de videoboodschap die hij achterliet zei hij dat ze nu eindelijk gelukkig kon zijn met mij.
Daarna nog veel gezeik had met z’n zus die vond dat m’n vriendin schuld had aan zijn dood. Doodsbedreigingen en zo. Echte Siciliaanse.
Nog net niet.quote:
Ik ga zo even liggen.Jij dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
Maarre, FF, heb je al geslapen?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo even liggen.Jij dan?
Dus we gaan niet kroelen?quote:
Morguh AS, is het goed gegaan met de meubels gisteren?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh AS, is het goed gegaan met de meubels gisteren?
Is nu je huis klaar?quote:
Hey Birdiequote:
Doe maar appen dan kan ik het doorsturenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nu je huis klaar?
Ga je nog foto's laten zien of wil je het prive houden?
Bijna bijgelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als dat zo in DTS als het weer open gaat zo doorgaan ben ik er bang voor dat het heel snel klaar is. En dat is juist wat ik niet wil.
Beterschapquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
En ja, ik ben chagrijnig. Verstandskies laten verwijderen. Nu pijn in mn bakkes
Appen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doe maar appen dan kan ik het doorsturen
Kom maarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
Ik weet wat appen is, maar ik kan jou niet appenquote:
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
Laat lekker dicht danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bijna bijgelezen.
Als dts weer open gaat.
Dat is nu de vraag. Want zo vlak voor het einde van de maand laten zien dat enkelen niet van plan zijn te veranderen, posts zo veel mogelijk negatief blijven opvatten, overal een plasje over moeten doen, nog steeds niet kunnen negeren, is niet slim
quote:
Welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wat appen is, maar ik kan jou niet appen
Met een single malt erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)![]()
Geen recept voor meegekregen?
Ik kreeg geen pijnstilling recept bij het verwijderen hoor. Gewoon advies om paracetamol te nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)![]()
Geen recept voor meegekregen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kreeg geen pijnstilling recept bij het verwijderen hoor. Gewoon advies om paracetamol te nemen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
mweh. mwah.
Hoe is het met jou ?
Gelukkig dat het nu oke gaatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel oke hier. Ging even mehh
Morguh Moonquote:
Gaat het niet zo lekker met je?quote:
Nee niet bepaaldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het niet zo lekker met je?
Gaat wel denk ik. Hij zei dat em maandag weer gaat klussen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:25 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Pinnenmutske
Hoe gaat het nu met je vader? is hij weer wat opgeknapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |