SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Slechte kaap ookquote:
Dotjequote:
Mailyquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
Had ik niet van jou verwacht
Alleen van mijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
Hey Stigquote:
Dank je wel ASquote:
Deelsquote:
Het topic waar alles mogelijk is....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
En Mailsyyyquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Van Beethoven is ook niet te versmaden
GG genotjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het topic waar alles mogelijk is....
Heel heel heel goed na de oranje overwinningquote:
Jij gaat toch voor rood ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel heel heel goed na de oranje overwinning![]()
![]()
Is wel te merken jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het topic waar alles mogelijk is....
Na afgelopen weekend ga ik voor Back to Blackquote:
Carbon black zag ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend ga ik voor Back to Black![]()
Ze hebben geen organen meer om te verwijderen dus dan maar verf om gewicht te besparenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even en je mag voor Hami juichen
Lec nog wel tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben geen organen meer om te verwijderen dus dan maar verf om gewicht te besparen
Vanaf maart ga ik keihard juichen als Hami helemaal weg word gereden door 'incidenten'quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even en je mag voor Hami juichen
Iemand wordt booswoest als hij dit leestquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf maart ga ik keihard juichen als Hami helemaal weg word gereden door 'incidenten'![]()
Toto?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand wordt booswoest als hij dit leest
Monaaaa lisaaaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Oeps! niet gezien dat ik de laatste post had.
Hamilton vs Leclerc is wel leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kaapte hem met liefde hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Iedereen word al vies boos mad woest van Ferrari haar succesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kaapte hem met liefde hoor
Foei foei!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
De ultieme mic drop. Lapo hebben en dan voor een half uur weg gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Wie gaat het hardst huilenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton vs Leclerc is wel leuk!
Could be me!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De ultieme mic drop. Lapo hebben en dan voor een half uur weg gaan
* gebrokenglas plant dit in....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De ultieme mic drop. Lapo hebben en dan voor een half uur weg gaan
Sir Louise Jankerstront die 23 weekenden snoeihard aan het janken is vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat het hardst huilen
Sorry rabbit
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Het is je vergeven hoorquote:
Kakquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja, beetje afwisselend. Maar komt goed![]()
Hoe is het met jou??
* TheStigsDutchCousin gas opentrektquote:
Als je talent en kunde hebt, zijn remmen totaal overbodig gewichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht wel even tot mijn remblokken vervangen zijn
Dan weet ik zeker in geval van nood dat ik ze heb
Soms in Duitsland even voluit gaan.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gas opentrekt
Ik twijfel niet over mijn talentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je talent en kunde hebt, zijn remmen totaal overbodig gewicht
Gewoon voorbij rijden zodat ze achter je domme dingen kunnen doen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik twijfel niet over mijn talent
Wel over dat van andere weggebruikers
Als je talent en kunde hebt, is wc papier totaal overbodig. Maar ja, here we arequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je talent en kunde hebt, zijn remmen totaal overbodig gewicht
Dat is meestal wel het plan jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon voorbij rijden zodat ze achter je domme dingen kunnen doen!
Ergo, gewoon gas gevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het plan ja
Zodra ik mijn Hayabusa heb en het mag nog, doe ik dat een keerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms in Duitsland even voluit gaan.....![]()
De A31 af, van Bunde naar Bottrop....
Dus jij was het die mij laatst inhaalde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het plan ja
Jij had tijd om GB je te zien inhalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij was het die mij laatst inhaalde.
Ik haal iedereen inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij was het die mij laatst inhaalde.
Ik stuurde van angst een parkeerplaats opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij had tijd om GB je te zien inhalen?![]()
Dan was het heul niet GB, dan had je wel meer kleuren bruin gezien dan je dacht dat er bestondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stuurde van angst een parkeerplaats op
Jusquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag mij wel een keer inhalen
Da's waar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het heul niet GB, dan had je wel meer kleuren bruin gezien dan je dacht dat er bestonden![]()
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus![]()
![]()
![]()
Vakantieman![]()
Hoe was je vakantie ?
Oehquote:
Maar je moet toch nog niet aan het werk ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was lekker![]()
Genieten, maar veel te snel voorbij natuurlijk
Nog een weekje lekker thuis iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je moet toch nog niet aan het werk ?
Preciesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de pakken neerzitten helpt niet.
Hard rijden in Duitsland doe je ook linksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik was een keer aan het raggen tussen Zurich en Stuttgart, en er reed een vrouw minstens zo hard als dat ik ging... Ook steeds op de linkerbaan.... Was amper bij te benen, laat staan inhalen.... Wat ik uiteraard probeerde.
Greys in actie!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik was een keer aan het raggen tussen Zurich en Stuttgart, en er reed een vrouw minstens zo hard als dat ik ging... Ook steeds op de linkerbaan.... Was amper bij te benen, laat staan inhalen.... Wat ik uiteraard probeerde.
Klopt. Maar ik wilde dat ze naar rechts ging zodat ik ik haar voorbij kon. Nope....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hard rijden in Duitsland doe je ook links
Booswoest toeterenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wilde dat ze naar rechts ging zodat ik ik haar voorbij kon. Nope....
Gewoon naar rechts gaan en je pedaal meer dan 10% indrukkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wilde dat ze naar rechts ging zodat ik ik haar voorbij kon. Nope....
Pedal to the max!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon naar rechts gaan en je pedaal meer dan 10% indrukken
Ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je je wel gedragen in mijn afwezigheid?
Dikke kans als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
Was dat Greys?
Pedal to the Lando bedoel jequote:
Waarom? Je kon haar al amper bijhouden. Was je in je eer aangetast of zo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, ja daar gaat het mis...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel
Ik was ook niet heel aanwezig
Pfff, weet niet hoor. Op dit moment heb ik daar geen zin inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je weer voor de punten in september?
Ik had maar 3 plaatjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
Wil je even 2 minuten van me @:maily?
Bijnaquote:
Eerst nog even een paar dagen bijslapen en bijkomen voor we weer helemaal los gaanquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden ......
Jij bent ook echt een dierenvriend hequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden ......
Voor jou zingt iedereen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo ALLEMAAL!
Er werd een in de gloria gezongen voor mijze waren me niet vergeten
het was een warm welkom na een jaar afwezigheid
Dat is wel aardig van je collega's (neem ik aan)quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo ALLEMAAL!
Er werd een in de gloria gezongen voor mijze waren me niet vergeten
het was een warm welkom na een jaar afwezigheid
Nee niet mn collega's, mn koor inderdaad, mn collega's heb ik nog wel gezien afgelopen jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van je collega's (neem ik aan)
Oh, repetitie. Koor?
Geen glazen gebroken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet mn collega's, mn koor inderdaad, mn collega's heb ik nog wel gezien afgelopen jaar, maar koor had ik even gepauzeerd.
Maar ik zing weer als een nachtegaaltje
Er zit hier af en toe een andere muzikant. Maar ik zal maar niet voorstellen om met hem een lied op te nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet mn collega's, mn koor inderdaad, mn collega's heb ik nog wel gezien afgelopen jaar, maar koor had ik even gepauzeerd.
Maar ik zing weer als een nachtegaaltje
Ben je vreemd gegaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Pijn in mijn pols maar weet niet waarom. Niet mijn faphand trouwens
Met zijn andere handquote:
quote:
Uit voorzorg alleen maar plastic om me heenquote:
Of in een isoleercel zingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uit voorzorg alleen maar plastic om me heen
Hopelijk hersteld je pols snelquote:
Ik zing alleen maar goed als er nog minimaal 10 andere mensen meezingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zit hier af en toe een andere muzikant. Maar ik zal maar niet voorstellen om met hem een lied op te nemen
Het is gelukkig geen ernstige pijn, alleen lichtjes gevoeligquote:
Gezellig met het hele koor in de isoleercelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of in een isoleercel zingen
Bescheiden als altijd. Niet nodig hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zing alleen maar goed als er nog minimaal 10 andere mensen meezingen
Gelukkig maar. Maar je gebruikt je pols veel dus voel je het vaak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen ernstige pijn, alleen lichtjes gevoelig
Gevoelige jongen jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is de pijn wel heel erg maar vindt hij het lichtjes gevoelig 😉quote:
Even vinger aan de pols houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doctor Just In Kacequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij schudt dit advies gewoon even uit de losse pols
Beter kun je even niet FOK!ken.... Je pols rust gunnen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:
Even niet werken dus, want zelfde houdingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter kun je even niet FOK!ken.... Je pols rust gunnen....
De opmerking waarvan je op je vingers kon tellen dat die zou komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter kun je even niet FOK!ken.... Je pols rust gunnen....
Klopt, beter ook van niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even niet werken dus, want zelfde houding
Dat klopt als een zwerende pols vingerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even niet werken dus, want zelfde houding
op de vingers van je andere handquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je op je vingers kun tellen dat die zou komen
Je hebt daar wel een beetje een handje vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
Even aan leidinggevende melden dat ik fapblessure heb
Ook pijn aan de pols?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
Ik heb geen zin meer om vandaag nog te werken, dus
quote:
En meteen gesprekken inplannen voor een fapsisstentequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
Even aan leidinggevende melden dat ik fapblessure heb
Great Minds Drink Rum Right Nowquote:
Mensen in het algemeen is al erg genoegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ach, je moet toch wat als je met een vrouw mensch samen leeft
Daarom ook gewoon kippen houden, krijg je ook nog iedere ochtend verse eitjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen is al erg genoeg
Bevrucht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon kippen houden, krijg je ook nog iedere ochtend verse eitjes
Levert wel meer vlees op op de lange termijnquote:
Vlees voor de haviken en uilen die hier achter in de bomen zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Levert wel meer vlees op op de lange termijn
Een lekkere kip saté is niet heel eng hoor.quote:
Tsja, dat doen roofvogels. Het zijn wel mooie beesten hoor, maar een loslopend kuikentje zullen ze niet laten lopenquote:
Roofvogelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekkere kip saté is niet heel eng hoor.
Ik wil t niet zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat doen roofvogels. Het zijn wel mooie beesten hoor, maar een loslopend kuikentje zullen ze niet laten lopen
Ik ook niet. Maar ik weet van mensen met kippen dat het gebeurt. En om je kippen nou altijd in een kooi te houden is ook niet allesquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik weet van mensen met kippen dat het gebeurt. En om je kippen nou altijd in een kooi te houden is ook niet alles
Oh nee! Klinkt eng. Is die zalm wel dood?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna etenstijd
Gestoomde broccoli gebakken stukjes courgette, bruine rijst, stukjes zalm
In stukjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh nee! Klinkt eng. Is die zalm wel dood?
Jeetje in stukken nog wel. Wil ik niet zien, hoor! Te gruwelijk.quote:
Hoe moet ik dat nou weten. Heb je ooit wel eens een zalm horen praten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alle users daar waren dood gegaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic.
Echt te gruwelijk.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle users daar waren dood gegaan
Gatverquote:
Zalm is wel dood hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #96quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic.
Sterkte gewenst voor je heit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader gewoon weer thuis. Medicatie verhoogd.
Afwachten weer.
Dankquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #96
Dat topic is al 3.5 jaar bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #96
Ok..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En geen gezeur dat je nog op wil blijven
Lampje aanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef KillemWieft het volgende:
Wel eng hoor, in het donker slapen.
Zeker doenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
Dochtertje bedankt me voor het lekkere eten, verteld dat ze viool gaat oefenen, en staat op van tafel terwijl ik nog niet helemaal klaar was
Zal ik maar tevreden zijn met 2 van de 3 goed?
quote:
Eerst verhuizing.quote:
Die krijgt geen toetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
Dochtertje bedankt me voor het lekkere eten, verteld dat ze viool gaat oefenen, en staat op van tafel terwijl ik nog niet helemaal klaar was
Zal ik maar tevreden zijn met 2 van de 3 goed?
Goede tip. Nieuwe omgeving, dus routine om te gaan roken is er nog nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Aanwennen dat je in je nieuwe huis NIET gaat roken.
O maar jij mag wel een toetjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben een push-over, daarnaast is het veel te lekker ijs
Heb nog voor drie weken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Aanwennen dat je in je nieuwe huis NIET gaat roken.
En geslapen ook nog.quote:
Is dit een compliment?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Jij bent erger dan Dot.
@HappyCharlyquote:
8quote:
Nee toch 10quote:
9quote:
Als je langer kijkt.quote:
Morguh Stigquote:
Morguh ASquote:
Ze komen zo mijn meubels brengequote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ASje bent er ook weer op tijd bij deze morgen
O eindelijk of niet, die hebben een hele reis achter de rugquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze komem zo mijn meubels brenge
En dan mogen ze zo ook nog een lift opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O eindelijk of niet, die hebben een hele reis achter de rug
Hopelijk komen ze onbeschadigd je huis inquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan mogen ze zo ook nog een lift op
Morguh KWquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
Moet om 9 uur bij de tandarts in Duitsland zijn. Lekker boren.
Komt goed, valt allemaal wel mee. En dat zeg ik die echt schijt is voor de tandartsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
O, waarom in Duitsland dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
Je bent er echt door heen nu he, weet nog een paar maanden geleden dat je 7 kleuren stront scheet toen je naar de tandarts moest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt goed, valt allemaal wel mee. En dat zeg ik die echt schijt is voor de tandarts
Thanks. Ik vond het schoonmaken vorige keer al eng.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt goed, valt allemaal wel mee. En dat zeg ik die echt schijt is voor de tandarts
Vergoed die verzekering dat dan wel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar ga ik al jaren. Is volgens mij wat goedkoper dan in Nederland.
Ja, mijn pak was echt niet meer witquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er echt door heen nu he, weet nog een paar maanden geleden dat je 7 kleuren stront scheet toen je naar de tandarts moest.
Oh dat is wel apart soms, maar als je goed poetst en elk half jaar laat reinigen, dan valt dat best mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks. Ik vond het schoonmaken vorige keer al eng.
Goede vraag wel dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergoed die verzekering dat dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |