Een lekkere kip saté is niet heel eng hoor.quote:
Tsja, dat doen roofvogels. Het zijn wel mooie beesten hoor, maar een loslopend kuikentje zullen ze niet laten lopenquote:
Roofvogelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekkere kip saté is niet heel eng hoor.
Ik wil t niet zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, dat doen roofvogels. Het zijn wel mooie beesten hoor, maar een loslopend kuikentje zullen ze niet laten lopen
Ik ook niet. Maar ik weet van mensen met kippen dat het gebeurt. En om je kippen nou altijd in een kooi te houden is ook niet allesquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik weet van mensen met kippen dat het gebeurt. En om je kippen nou altijd in een kooi te houden is ook niet alles
Oh nee! Klinkt eng. Is die zalm wel dood?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna etenstijd
Gestoomde broccoli gebakken stukjes courgette, bruine rijst, stukjes zalm
In stukjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh nee! Klinkt eng. Is die zalm wel dood?
Jeetje in stukken nog wel. Wil ik niet zien, hoor! Te gruwelijk.quote:
Hoe moet ik dat nou weten. Heb je ooit wel eens een zalm horen praten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alle users daar waren dood gegaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic.
Echt te gruwelijk.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle users daar waren dood gegaan
Gatverquote:
Zalm is wel dood hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #96quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic.
Sterkte gewenst voor je heit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader gewoon weer thuis. Medicatie verhoogd.
Afwachten weer.
Dankquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #96
Dat topic is al 3.5 jaar bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #96
Ok..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En geen gezeur dat je nog op wil blijven
Lampje aanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef KillemWieft het volgende:
Wel eng hoor, in het donker slapen.
Zeker doenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
Dochtertje bedankt me voor het lekkere eten, verteld dat ze viool gaat oefenen, en staat op van tafel terwijl ik nog niet helemaal klaar was
Zal ik maar tevreden zijn met 2 van de 3 goed?
quote:
Eerst verhuizing.quote:
Die krijgt geen toetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
Dochtertje bedankt me voor het lekkere eten, verteld dat ze viool gaat oefenen, en staat op van tafel terwijl ik nog niet helemaal klaar was
Zal ik maar tevreden zijn met 2 van de 3 goed?
Goede tip. Nieuwe omgeving, dus routine om te gaan roken is er nog nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Aanwennen dat je in je nieuwe huis NIET gaat roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |