SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Slechte kaap ookquote:
Dotjequote:
Mailyquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
Had ik niet van jou verwacht
Alleen van mijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
Hey Stigquote:
Dank je wel ASquote:
Deelsquote:
Het topic waar alles mogelijk is....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
En Mailsyyyquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Van Beethoven is ook niet te versmaden
GG genotjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het topic waar alles mogelijk is....
Heel heel heel goed na de oranje overwinningquote:
Jij gaat toch voor rood ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel heel heel goed na de oranje overwinning![]()
![]()
Is wel te merken jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het topic waar alles mogelijk is....
Na afgelopen weekend ga ik voor Back to Blackquote:
Carbon black zag ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend ga ik voor Back to Black![]()
Ze hebben geen organen meer om te verwijderen dus dan maar verf om gewicht te besparenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even en je mag voor Hami juichen
Lec nog wel tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben geen organen meer om te verwijderen dus dan maar verf om gewicht te besparen
Vanaf maart ga ik keihard juichen als Hami helemaal weg word gereden door 'incidenten'quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even en je mag voor Hami juichen
Iemand wordt booswoest als hij dit leestquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf maart ga ik keihard juichen als Hami helemaal weg word gereden door 'incidenten'![]()
Toto?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand wordt booswoest als hij dit leest
Monaaaa lisaaaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Oeps! niet gezien dat ik de laatste post had.
Hamilton vs Leclerc is wel leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kaapte hem met liefde hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Oeps! niet gezien dat ik de laatste post had.
Iedereen word al vies boos mad woest van Ferrari haar succesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kaapte hem met liefde hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |