Foei foei!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Oeps! niet gezien dat ik de laatste post had.
De ultieme mic drop. Lapo hebben en dan voor een half uur weg gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Wie gaat het hardst huilenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton vs Leclerc is wel leuk!
Could be me!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De ultieme mic drop. Lapo hebben en dan voor een half uur weg gaan
* gebrokenglas plant dit in....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De ultieme mic drop. Lapo hebben en dan voor een half uur weg gaan
Sir Louise Jankerstront die 23 weekenden snoeihard aan het janken is vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat het hardst huilen
Sorry rabbit
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef M_0_0_N het volgende:
Het is je vergeven hoorquote:
Kakquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja, beetje afwisselend. Maar komt goed![]()
Hoe is het met jou??
We zullen doorgaanquote:
* TheStigsDutchCousin gas opentrektquote:
Als je talent en kunde hebt, zijn remmen totaal overbodig gewichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht wel even tot mijn remblokken vervangen zijn
Dan weet ik zeker in geval van nood dat ik ze heb
Soms in Duitsland even voluit gaan.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gas opentrekt
Ik twijfel niet over mijn talentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je talent en kunde hebt, zijn remmen totaal overbodig gewicht
Gewoon voorbij rijden zodat ze achter je domme dingen kunnen doen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik twijfel niet over mijn talent
Wel over dat van andere weggebruikers
Als je talent en kunde hebt, is wc papier totaal overbodig. Maar ja, here we arequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je talent en kunde hebt, zijn remmen totaal overbodig gewicht
Dat is meestal wel het plan jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon voorbij rijden zodat ze achter je domme dingen kunnen doen!
Ergo, gewoon gas gevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het plan ja
Zodra ik mijn Hayabusa heb en het mag nog, doe ik dat een keerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms in Duitsland even voluit gaan.....![]()
De A31 af, van Bunde naar Bottrop....
Dus jij was het die mij laatst inhaalde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het plan ja
Jij had tijd om GB je te zien inhalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij was het die mij laatst inhaalde.
Ik haal iedereen inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij was het die mij laatst inhaalde.
Ik stuurde van angst een parkeerplaats opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij had tijd om GB je te zien inhalen?![]()
Dan was het heul niet GB, dan had je wel meer kleuren bruin gezien dan je dacht dat er bestondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stuurde van angst een parkeerplaats op
Jusquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag mij wel een keer inhalen
Da's waar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het heul niet GB, dan had je wel meer kleuren bruin gezien dan je dacht dat er bestonden![]()
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus![]()
![]()
![]()
Vakantieman![]()
Hoe was je vakantie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |