Oh zo lekker! Ik zou in de US ook helemaal blij zijn met alles pumpkin (spice).quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Daarnet een salade met gerookte zalm op. Vanavond tikka masala denk ik.
Volgende week begint dunkin met het herfstmenu dus pumpkin allessssssssss.
Hier is starbucks inderdaad ook al over op hun fall menu, hoewel ik op de app maar de helft zie. Pumpkin cream cold brew en pumpkin spice frappuccino zie ik, maar bij pumpkin spice latte staat nog out of season. Apartquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh zo lekker! Ik zou in de US ook helemaal blij zijn met alles pumpkin (spice).
Ik kan niet wachten tot Starbucks de koffie hier heeft, mijn favoriet. Zie dat ze vanaf vandaag Toffee Nut, Stroopwafel en Gingerbread hebben. Niet verwacht, het is nog zomer
Verhaal wordt nog mooierquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Molo het volgende:
Lasagne deel één (vega) staat in de oven, deel twee (met gehakt) duurt nog even want dhr Molo is gehakt halen en al een behoorlijk tijdje onderweg
(Kent u die grap van die man die even een pakje gehakt ging halen en zo weer terug zou komen![]()
)
Dat is ook apart ja, lijkt wel een fout. Koude koffie wel, warm niet. Zelfde siroop...quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hier is starbucks inderdaad ook al over op hun fall menu, hoewel ik op de app maar de helft zie. Pumpkin cream cold brew en pumpkin spice frappuccino zie ik, maar bij pumpkin spice latte staat nog out of season. Apart.
Woensdag weer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:37 schreef Molo het volgende:
'ja we waren inmiddels zo laat bij de slager dat ze geen gehakt meer hadden
Moest blijkbaar de app updaten, nu is ‘ie er welquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is ook apart ja, lijkt wel een fout. Koude koffie wel, warm niet. Zelfde siroop...
Ik neem er ook nog eentje voordat de dag begintquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:13 schreef Molo het volgende:
Vlak voor vertrek een capuutje op, heerlie de peerlie
Wel een havercappu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:13 schreef Molo het volgende:
Vlak voor vertrek een capuutje op, heerlie de peerlie
Dat is niet te zuipen, dus neenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef golfer het volgende:
Vandaag dit recept van @:LeeHarveyOswald voorbereid. Kippendijen liggen lekker in de marinade tot morgen.
Vanavond worden het maaltijdsalades.
Dat hoort er wel bij als je termen als cappu en heerlie de peerlie bezigtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet te zuipen, dus neen
In de middag op een terrasje een Japanse curry op met teriyaki spiesjes en wat gyoza erbij, man wat was dat lekker
Zat wel voor een BO'tje op het DePa vanmorgenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat hoort er wel bij als je termen als cappu en heerlie de peerlie bezigt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat wel voor een BO'tje op het DePa vanmorgen
En na wat presi's en bila's aan een BVO'tje gegaan. Tevens besloten dit jaar de WiSpo te skippen, ookal is dat op zich wel gezellie mozzarellie natuurlijk
Bestuurlijk Overlegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]![]()
Gaarne uitleg van alle afko's, ik begrijp alleen 'gezellie mozzarellie', hoewel dat niet eens een afko is
Haha, dank dankquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Bestuurlijk Overleg
Departement
Presentaties en bilaterale overleggen (zeg maar: een gesprek met iemand)
Biertje Voor Onderweg
Wintersport
Stop de tijd
Vanavond lasagne gegeten van gisteren, dus vandaag extra lekker
Heerlijke dag voor, geniet ervan!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:07 schreef Karzai het volgende:
koffie
straks een ontbijtje in zandvoort aan de zee
[ afbeelding ]
voor vanavond pastasaus uit de vriezer gehaald
Oooohh, heerlijk, tikje jaloers hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:07 schreef Karzai het volgende:
koffie
straks een ontbijtje in zandvoort aan de zee
[ afbeelding ]
voor vanavond pastasaus uit de vriezer gehaald
Intussen zijn de dijen uit de marinade en zijn ze voorzien van een plak coburgerham per 2 opgerold en aan de spies gehangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef golfer het volgende:
Vandaag dit recept van @:LeeHarveyOswald voorbereid. Kippendijen liggen lekker in de marinade tot morgen.
Lekker!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen zijn de dijen uit de marinade en zijn ze voorzien van een plak coburgerham per 2 opgerold en aan de spies gehangen.
Later vanmiddag dus grillen in de rotisserie-oven.
Repo tot nu toe:
dijtjes in de marinade:
[ link | afbeelding ]
spullen klaargelegd:
[ link | afbeelding ]
bijna alles opgerold:
[ link | afbeelding ]
aan de spies in de rotisserie-oven:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |