Wat voor sport deed je?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:49 schreef fietsie het volgende:
Ondanks het warme weer gesport. Dat was... pittig.
Fietsen natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor sport deed je?
Ik heb een paar liter gezweet geloof ik. Heb na werk 10 km door het bos gerend (bos is qua temperatuur wel aardig te doen) en later op de avond 1,5 uur in de hindernissen gehangen. Vooral veel op dingen geklommen en er weer af. Rare hobby eigenlijk
Blegh, warm!quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:51 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 toen ik het las was het 27,7 in de woonkamer.
Inmiddels 28,6. Alles staat open om de bovenverdieping wat door te laten waaien (daar was het nog veul warmer dan beneden).
Een fijne fiets kan erg motiveren iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fietsen natuurlijkIk doe niet anders
![]()
Uitdaging is uk mee te krijgen, gemotiveerd te houden en ondertussen mezelf zodanig te belasten dat ik ver bij blessureland vandaan blijf.
Ze heeft inmiddels haar eigen lichtgewicht Trek hybride fietsje; ik merk dat sinds ze daarop kan klimmen de motivatie enorm verbeterd is.
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een fijne fiets kan erg motiveren idd
Ahja maar er is nog maar 2/3 Fiets dus verandering is logischquote:
Hoe heb je dat opgebouwd en welke kruiden?quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dij (zonder bot) gezouten en daarna gemarineerd in Thijm, rode wijn azijn, knoflook, geraspte ui, worcestersaus, klein beetje suiker (theelepel of zo) en een dot water en olie er bij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgebouwd en welke kruiden?
Lekker.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dij (zonder bot) gezouten en daarna gemarineerd in Thijm, rode wijn azijn, knoflook, geraspte ui, worcestersaus, klein beetje suiker (theelepel of zo) en een dot water en olie er bij.
Elk rolletje is twee dijen, dij uitgerold, plak ham er op, daarop tweede dij, beetje overlap met dij 1. Rollen, binden met rolladetouw.
Aan spiesje geprikt, op 190 graden met bovenwarmte. Vrij lang, denk 70 minuten vanaf kamertemperatuur (vette ham en eerst zout op kip en dan in natte marinade (osmose) voorkomt uitdrogen. En dus geen borst filet gebruiken).
Als je iets van een spit hebt dat continu draait dan voegt dat wel echt toe. Anders op spies, hetelucht of grill oven, bakkie er onder, en zelf iedere tien a 15 minuten of zo draaien en met een kwastje het gelekte vet en vocht er overheen lakken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lekker.
Dat kan ik ook wel op een andere manier maken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wat gaaf om samen te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:41 schreef Yinny het volgende:
Gaaaap, kind vannacht wakker gemaakt om samen naar de vallende sterren te kijken. Hij vond het de beste nacht ooit en wil het ieder jaar doen.
We lagen op ons dakterras, maar veel straatverlichting, dus maar een stuk of 6/7 gezien in 45 minuten. Toen wilde hij nog wat eten en terug naar bed. Ik had moeite met inslapen en nu wel gaar!
Alle ramen open nu om een beetje warmte uit te laten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Mooi oranje is ook niet lelijk
Soort moderne kunst zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Mooi oranje is ook niet lelijk
Past wel goed zo bij TeamNL...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herstel, er is in de tussentijd een pand bezocht en een bod gedaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:30 schreef Yinny het volgende: @:leeharveyoswald hoe gaat het met de huizenjacht? Want waar jullie nu zitten was toch maar voor een paar maanden ofzo?
Spannend!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Herstel, er is in de tussentijd een pand bezocht en een bod gedaan.
Rustig aan en geef het veul tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:53 schreef Vanyel het volgende:
Mwah, wordt minder succesvol, maar dat zal ook komen doordat er inmiddels zoveel vocht in zit dat het wel weer een tiet lijkt.
En de tijd van vol slikken is voorbij inmiddels. Dus beetje rustig doen. Sowieso niet gek met dit weer.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een bod gedaan op een eerder deze week bezocht huis.
In de nabijheid van San Martin de Oscos. 50 hectare grond, meerdere gebouwen en loodsen. Een enorm complex. Historische broodoven in een bakgebouw![]()
Een grote moderne loods wat Isegrim haar werkplaats kan worden. Een koeienstal, een grote agrarische schuur. Zo'n 300 vierkante meter woonhuis waarvan de helft prachtig gerenoveerd is en in goede staat.
Wel op bijna 900 meter hoogte, dus we zullen er rekening mee moeten houden dat we swinters af en toe een dag of wat insneeuwen.
Die hadden wij jaren geleden in Iguazú ook, werkt als een tierelier en de honden konden er gewoon door in- en uitlopen, dan klikte hij vanzelf weer dicht door die magneetjes. Was heel fijn, maar ging wel redelijk snel kapot (en dan kochten we weer een nieuwe, voor die paar euro Argentijnse peso)quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:51 schreef Blues het volgende:
Goed.
Wij hebben gisteravond een nieuwe vliegendinges/hordeur met van die magneetjes gemonteerd.
Op de B&g wijzeDus het hangt en het doet ut.
![]()
Deze was ook goedkoop. Het is een probeersel. Eerst hadden we wat anders hangen en dat moest dan als de deur dicht was helemaal opzij ivm dat kattenluik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:03 schreef flipsen het volgende:
Die hadden wij jaren geleden in Iguazú ook, werkt als een tierelier en de honden konden er gewoon door in- en uitlopen, dan klikte hij vanzelf weer dicht door die magneetjes. Was heel fijn, maar ging wel redelijk snel kapot (en dan kochten we weer een nieuwe, voor die paar euro Argentijnse peso)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze was ook goedkoop. Het is een probeersel. Eerst hadden we wat anders hangen en dat moest dan als de deur dicht was helemaal opzij ivm dat kattenluik.
Ik weet dat je niet alles wilt vertellen, wat uiteraard prima is, en een hoop rond je behandeling weet ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:53 schreef Vanyel het volgende:
Mwah, wordt minder succesvol, maar dat zal ook komen doordat er inmiddels zoveel vocht in zit dat het wel weer een tiet lijkt.
En de tijd van vol slikken is voorbij inmiddels. Dus beetje rustig doen. Sowieso niet gek met dit weer.
Nee. Geen drains gehad ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet alles wilt vertellen, wat uiteraard prima is, en een hoop rond je behandeling weet ik dan ook niet.
Maar, voor zover je wilt antwoorden, heb je geen vacuümdrains (meer) die het vocht afvoeren?
Yups!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets toch? Ik vond het altijd een bijzonder rustgevend geluid, als die magneetjes één voor één weer dichtklikten
Mijn eega heeft ze wel weken lang gehad om vocht af te voeren, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee. Geen drains gehad ook.
Geen idee wat het criterium is om die te plaatsen, maar is überhaupt niet aan de orde geweest eigenlijk.
Nou dit merken wij dagelijks! Hoe snel inzichten doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Mijn eega heeft ze wel weken lang gehad om vocht af te voeren, vandaar mijn vraag.
Maar misschien was de situatie bij haar anders of heeft men al weer andere inzichten daaromtrent...
Geen idee of dat nu ook is hoor, dit lijkt ook weer ziekenhuis afhankelijk. Volgens mij word je elders wel gedraind. Maar of dat dan beter of slechter is weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou dit merken wij dagelijks! Hoe snel inzichten dooronderzoek
veranderen en vaak verbeteren voor de mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg het hier na, "hangt af per operateur , patiënt en technisch toegepaste methodieken", hier dan. Want dat kan vast bij een andere zorgaanbieder weer anders zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen idee of dat nu ook is hoor, dit lijkt ook weer ziekenhuis afhankelijk. Volgens mij word je elders wel gedraind. Maar of dat dan beter of slechter is weet ik niet.
Met de vorige had ik dit iig veel minder.
Weet je toch nog niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vroeg het hier na, "hangt af per operateur , patiënt en technisch toegepaste methodieken", hier dan. Want dat kan vast bij een andere zorgaanbieder weer anders zijn
bijvoorbeeld Er waren vier orthopeden in één ziekenhuis, die ieder op een eigen manier - afhankelijk ook van opleiding - een heupoperatie benaderden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vroeg het hier na, "hangt af per operateur , patiënt en technisch toegepaste methodieken", hier dan. Want dat kan vast bij een andere zorgaanbieder weer anders zijn
Zolang als nodig is/moet zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet je toch nog niks![]()
Maar het kan geen kwaad, dus ik doe het er maar mee.
Hoe lang kan een mens rust houden vraag je je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |