Wat voor sport deed je?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:49 schreef fietsie het volgende:
Ondanks het warme weer gesport. Dat was... pittig.
Fietsen natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor sport deed je?
Ik heb een paar liter gezweet geloof ik. Heb na werk 10 km door het bos gerend (bos is qua temperatuur wel aardig te doen) en later op de avond 1,5 uur in de hindernissen gehangen. Vooral veel op dingen geklommen en er weer af. Rare hobby eigenlijk
Blegh, warm!quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:51 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 toen ik het las was het 27,7 in de woonkamer.
Inmiddels 28,6. Alles staat open om de bovenverdieping wat door te laten waaien (daar was het nog veul warmer dan beneden).
Een fijne fiets kan erg motiveren iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fietsen natuurlijkIk doe niet anders
![]()
Uitdaging is uk mee te krijgen, gemotiveerd te houden en ondertussen mezelf zodanig te belasten dat ik ver bij blessureland vandaan blijf.
Ze heeft inmiddels haar eigen lichtgewicht Trek hybride fietsje; ik merk dat sinds ze daarop kan klimmen de motivatie enorm verbeterd is.
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een fijne fiets kan erg motiveren idd
Ahja maar er is nog maar 2/3 Fiets dus verandering is logischquote:
Hoe heb je dat opgebouwd en welke kruiden?quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dij (zonder bot) gezouten en daarna gemarineerd in Thijm, rode wijn azijn, knoflook, geraspte ui, worcestersaus, klein beetje suiker (theelepel of zo) en een dot water en olie er bij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgebouwd en welke kruiden?
Lekker.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dij (zonder bot) gezouten en daarna gemarineerd in Thijm, rode wijn azijn, knoflook, geraspte ui, worcestersaus, klein beetje suiker (theelepel of zo) en een dot water en olie er bij.
Elk rolletje is twee dijen, dij uitgerold, plak ham er op, daarop tweede dij, beetje overlap met dij 1. Rollen, binden met rolladetouw.
Aan spiesje geprikt, op 190 graden met bovenwarmte. Vrij lang, denk 70 minuten vanaf kamertemperatuur (vette ham en eerst zout op kip en dan in natte marinade (osmose) voorkomt uitdrogen. En dus geen borst filet gebruiken).
Als je iets van een spit hebt dat continu draait dan voegt dat wel echt toe. Anders op spies, hetelucht of grill oven, bakkie er onder, en zelf iedere tien a 15 minuten of zo draaien en met een kwastje het gelekte vet en vocht er overheen lakken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lekker.
Dat kan ik ook wel op een andere manier maken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wat gaaf om samen te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:41 schreef Yinny het volgende:
Gaaaap, kind vannacht wakker gemaakt om samen naar de vallende sterren te kijken. Hij vond het de beste nacht ooit en wil het ieder jaar doen.
We lagen op ons dakterras, maar veel straatverlichting, dus maar een stuk of 6/7 gezien in 45 minuten. Toen wilde hij nog wat eten en terug naar bed. Ik had moeite met inslapen en nu wel gaar!
Alle ramen open nu om een beetje warmte uit te laten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Mooi oranje is ook niet lelijk
Soort moderne kunst zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |