Niet alleen Hansjequote:Op maandag 12 augustus 2024 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Ze knuffelt graag met mijn hand. Ze is een self service kat. Als ik mijn hand in de buurt leg, regelt zij de kroels zelf. En valt daarna op mijn hand in slaap.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als een kat op zijn/haar rug rolt en buikje en anus aanbiedt aan het mens wat langskomt…. Hoe heet dat?
Ik vraag dit voor een vriend.
Dr. Flash'en?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als een kat op zijn/haar rug rolt en buikje en anus aanbiedt aan het mens wat langskomt…. Hoe heet dat?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik wilde deze quoten maar de boel versprong door die trage bannersquote:
Niet gewoon een gekregen abonnement hebben van de liefste moderator ooitquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde deze quoten maar de boel versprong door die trage banners
Blijf gewoon gezellig man, je maakt de boel diverser.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ik was al van plan om hier een tijdje weg te blijven. No need to push it.
Mietjequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Blijf gewoon gezellig man, je maakt de boel diverser.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kan heul goed appeltaart bakken
Ben een poezenfluisteraar
Heb een geweldig goed afstelde stront-radar.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier in huis is "die ligt te bleken" een gangbaar antwoord op de vraag waar Hans is. Ze heeft ook een heel licht buikje terwijl ze verder donker is.
Die opmerking kan echt niet. De veganisten kunnen zich hierdoor gekrenkt voelen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Om het culinair te houden, het is soms op eieren lopen hier…
Collega was vandaag later wegens slechte nacht. Woont op de bovenste etage van een oud herenhuis, het was 38 gr op de slaapkamer. Geloof dat ik naar een hotel was gegaanquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:51 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 toen ik het las was het 27,7 in de woonkamer.
Inmiddels 28,6. Alles staat open om de bovenverdieping wat door te laten waaien (daar was het nog veul warmer dan beneden).
Oow shit daar heb ik met die room ook niet bij stilgestaan. Ronald Goedemond had er geloofik wel iets wijs over...quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Die opmerking kan echt niet. De veganisten kunnen zich hierdoor gekrenkt voelen.
1. Mezelf aan anderen irriteren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:54 schreef Blues het volgende:
Oh ja leuk rijtje.
Noem 3 dingen waar je heel goed in bent
OK, alles en iedereen in de bonen dan…quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Die opmerking kan echt niet. De veganisten kunnen zich hierdoor gekrenkt voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |