Ow, ja daar gaat het mis...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel
Ik was ook niet heel aanwezig
Pfff, weet niet hoor. Op dit moment heb ik daar geen zin inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je weer voor de punten in september?
Ik had maar 3 plaatjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
Wil je even 2 minuten van me @:maily?
Bijnaquote:
Eerst nog even een paar dagen bijslapen en bijkomen voor we weer helemaal los gaanquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden ......
Jij bent ook echt een dierenvriend hequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden ......
Voor jou zingt iedereen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo ALLEMAAL!
Er werd een in de gloria gezongen voor mijze waren me niet vergeten
het was een warm welkom na een jaar afwezigheid
Dat is wel aardig van je collega's (neem ik aan)quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo ALLEMAAL!
Er werd een in de gloria gezongen voor mijze waren me niet vergeten
het was een warm welkom na een jaar afwezigheid
Nee niet mn collega's, mn koor inderdaad, mn collega's heb ik nog wel gezien afgelopen jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van je collega's (neem ik aan)
Oh, repetitie. Koor?
Geen glazen gebroken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet mn collega's, mn koor inderdaad, mn collega's heb ik nog wel gezien afgelopen jaar, maar koor had ik even gepauzeerd.
Maar ik zing weer als een nachtegaaltje
Er zit hier af en toe een andere muzikant. Maar ik zal maar niet voorstellen om met hem een lied op te nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet mn collega's, mn koor inderdaad, mn collega's heb ik nog wel gezien afgelopen jaar, maar koor had ik even gepauzeerd.
Maar ik zing weer als een nachtegaaltje
Ben je vreemd gegaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Pijn in mijn pols maar weet niet waarom. Niet mijn faphand trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |