O maar jij mag wel een toetjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben een push-over, daarnaast is het veel te lekker ijs
Heb nog voor drie weken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Aanwennen dat je in je nieuwe huis NIET gaat roken.
En geslapen ook nog.quote:
Is dit een compliment?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Jij bent erger dan Dot.
@HappyCharlyquote:
8quote:
Nee toch 10quote:
9quote:
Als je langer kijkt.quote:
Morguh Stigquote:
Morguh ASquote:
Ze komen zo mijn meubels brengequote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ASje bent er ook weer op tijd bij deze morgen
O eindelijk of niet, die hebben een hele reis achter de rugquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze komem zo mijn meubels brenge
En dan mogen ze zo ook nog een lift opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O eindelijk of niet, die hebben een hele reis achter de rug
Hopelijk komen ze onbeschadigd je huis inquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan mogen ze zo ook nog een lift op
Morguh KWquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
Moet om 9 uur bij de tandarts in Duitsland zijn. Lekker boren.
Komt goed, valt allemaal wel mee. En dat zeg ik die echt schijt is voor de tandartsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
O, waarom in Duitsland dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:14 schreef KoningWouter het volgende:
Je bent er echt door heen nu he, weet nog een paar maanden geleden dat je 7 kleuren stront scheet toen je naar de tandarts moest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt goed, valt allemaal wel mee. En dat zeg ik die echt schijt is voor de tandarts
Thanks. Ik vond het schoonmaken vorige keer al eng.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt goed, valt allemaal wel mee. En dat zeg ik die echt schijt is voor de tandarts
Vergoed die verzekering dat dan wel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar ga ik al jaren. Is volgens mij wat goedkoper dan in Nederland.
Ja, mijn pak was echt niet meer witquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er echt door heen nu he, weet nog een paar maanden geleden dat je 7 kleuren stront scheet toen je naar de tandarts moest.
Oh dat is wel apart soms, maar als je goed poetst en elk half jaar laat reinigen, dan valt dat best mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks. Ik vond het schoonmaken vorige keer al eng.
Goede vraag wel dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergoed die verzekering dat dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |