Kan de beste gebeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:15 schreef pullup het volgende:
Had niet door dat hij vol zat, zat wat te slapen
TT is niet toepasselijk voor u.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:15 schreef pullup het volgende:
Had niet door dat hij vol zat, zat wat te slapen
Nou doeggies Justinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren.![]()
[ afbeelding ]
OP aangepast.quote:
Naja de Vuelta aan het volgen ondertussenquote:
Deze zat zeker in mijn leeslijst voor mijn eindexamen.quote:
Geklapt. Applaus. Leuke foto gevonden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook wat te weinig maar meestal maak ik net genoeg uurtjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig en afgelopen nacht niet geslapen ...
Ik ben ook nog naar een concert van ze geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet.
Ben die muziek later meer gaan waarderen
Is dat goed of slecht?quote:
lukte gewoon niet ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wat te weinig maar meestal maak ik net genoeg uurtjes
Degene die dit heeft bedacht doet niet aan middagdutjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?
Want past dat brein dan nog wel in de schedel?
Die Polen luisteren ook veel oude Nederlandse meuk zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
polse tv nance met stay c take me way
quote:
Ik heb dat boek van Hermans, maar ben niet naar een concert van hem geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook nog naar een concert van ze geweest.
Dan is er toch nog iemand die het kan waarderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Polen luisteren ook veel oude Nederlandse meuk zeg
Die komen ook al eeuwen hier in Nederlandquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Polen luisteren ook veel oude Nederlandse meuk zeg
Alweer ....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
vandaag riccione niet zo mooi
en ook vrouwen teveel 80 - 80 -100
Heb nog niets besloten, eerst maar eens langs de Appiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik had stamppot andijvie met een gehaktbal, en stukjes ui en appel door de stamppot
Mijn broer ook. Tussen alle hysterische damesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook nog naar een concert van ze geweest.
Dat viel wel mee, misschien was hij bij het afscheidsconcert, extra drama gegarandeerdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Tussen alle hysterische dames
Nou op een gegeven moment was het wel een beetje Beatle-achtig met al die puber groupiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, misschien was hij bij het afscheidsconcert, extra drama gegarandeerd
Het was toch ook één vd redenen dat ze er mee stopten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment was het wel een beetje Beatle-achtig met al die puber groupies
Ik geloof dat ze dat zelf ook niet echt leuk meer vondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment was het wel een beetje Beatle-achtig met al die puber groupies
Je moest het veld ruimen voor Henny, jij was geen Doe Maarfanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:49 schreef pullup het volgende:
Ja klopt allebei haha.
Ik had als beginnend student een prachtig leenhuisje betrokken bij kennissen. helaas kreeg een van die dochters van de huisbazin toen wat met Henny himself en die wilde er toen per direct met hem intrekken dus ik moest foetsie![]()
Ik heb hem nooit meer helemaal gemogen
Niet echt meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moest het veld ruimen voor Henny, jij was geen Doe Maarfan
Ik heb er over gedachtquote:
Aan denken is niet erg, die Diavolo is een betere keuze denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er over gedacht![]()
Diavolo, met salami paprika en pepers
Zekers, ik wacht op Jumbo, en dan ga ik daarna nog even het water op.quote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ik wacht op Jumbo, en dan ga ik daarna nog even het water op.
Dat klinkt goed, lekker al die verse producten, je hebt in de omgeving van Naarden toch ook heidegebied? Heb je die nog in bloei zien staan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh lekker
Ik heb een rondje Naarden gedaan op de fiets vandaag![]()
Bij een boer onderweg kaas, rauwe melk, appelstroop en bramenjam gehaald. Allemaal vers
Nee in mijn rondje niet, moet je volgens mij ook net wat meer richting Bussum bewegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, lekker al die verse producten, je hebt in de omgeving van Naarden toch ook heidegebied? Heb je die nog in bloei zien staan?
Hullo, ja het is geen drukte van belang, toch gaan de topics deze week ruim sneller dan normaalquote:
Ja nog even van genieten nu het nog kan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen speelt buiten met dit mooie weer.
Ik ben een paar jaar geleden naar de heide geweest, dat was in ieder geval de bedoeling, maar mijn dochter en ik belandden toen bij Ron's Gastrobar in Laren. Lekker gegetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee in mijn rondje niet, moet je volgens mij ook net wat meer richting Bussum bewegen
Dan was je er wel vlakbij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar de heide geweest, dat was in ieder geval de bedoeling, maar mijn dochter en ik belandden toen bij Ron's Gastrobar in Laren. Lekker gegeten
Ik was vorige week bij Austerlitz en daar was het wel mooi paars allemaal, net wat minder dan de lavendelvelden in de Provence van van de zomer maar kwam goed in de buurtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar de heide geweest, dat was in ieder geval de bedoeling, maar mijn dochter en ik belandden toen bij Ron's Gastrobar in Laren. Lekker gegeten
@Domnivoor en ik waren vorige week nog op de heide tussen Hilversum, Laren en Bussum. Die stond echt prachtig in bloeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee in mijn rondje niet, moet je volgens mij ook net wat meer richting Bussum bewegen
Klopt, de Bussumerheide moet je zijn. Dees zat net wat te noordelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Domnivoor en ik waren vorige week nog op de heide tussen Hilversum, Laren en Bussum. Die stond echt prachtig in bloei
Rare jongens die Duitsersquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand met messen doodschieten is best apart.
Vast weer Solingen.quote:
Ja, het gaat aan Duitsers liggen.quote:
Volgens mij was @pullup sarcastisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het gaat aan Duitsers liggen.
Zo doen Engelsen dat
5 mensen neergestoken, 2 kritiek,
230 arrestaties (over het hele festival)
35 agenten gewond door aanvallen van bezoekers
49 wapens in beslag genomen
Maar he, het was een leuk festival
https://nos.nl/artikel/25(...)ruim-200-arrestaties
Daar was hij bij idd. Met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, misschien was hij bij het afscheidsconcert, extra drama gegarandeerd
Hij zou morgen 101 worden ....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het niet, tot hoe oud zouden mensen mogen autorijden?
En ja, dat zal per persoon verschillen, maar zou er niet toch een max op moeten?
https://www.hln.be/zele/a(...)-overleden~a7c3ada3/
Ik vind daar iets van...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
En toen mocht ze weer naar huis Jeeh.![]()
[ x ]
Direct verbieden die volledige gezichtsbedekking.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ x ]
Dat ja. Weet niet zo goed wat je er mee moet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zou morgen 101 worden ....
En een gesloten overweg ....
Ik zit dit met verbazing te aanschouwen.quote:
En ze mag gewoon ook thuiswerken, nooit meer naar buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ x ]
Of een parkiet met een kettingzaag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
Als het een ze is, daar kan alles onderzitten, zelfs een aardappel
Ze kent haar teksten wel aardig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
Als het een ze is, daar kan alles onderzitten, zelfs een aardappel
Een aardappel op het hbo straksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kent haar teksten wel aardig.
Vogels zijn haram.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een parkiet met een kettingzaag.
Die zullen ze binnenkort ook wel afschietenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een parkiet met een kettingzaag.
Insallah.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zullen ze binnenkort ook wel afschieten
Nogalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij was @:Pullup sarcastisch.
Er zijn vast meer ongelukken happening door personen die 25 zijn, waarschijnlijk wel meer ongelukken bij elke leeftijd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het niet, tot hoe oud zouden mensen mogen autorijden?
En ja, dat zal per persoon verschillen, maar zou er niet toch een max op moeten?
https://www.hln.be/zele/a(...)-overleden~a7c3ada3/
Dat is idd een feit dat jongeren de meeste ongelukken veroorzaken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn vast meer ongelukken happening door personen die 25 zijn, waarschijnlijk wel meer ongelukken bij elke leeftijd eigenlijk
Misschien wel expresquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zou morgen 101 worden ....
En een gesloten overweg ....
Ik zou er ook tegenop zien weer een feesie met je kinderen kleinkinderen achter/achter kleinkinderen bonus kinderen en aanhangquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen ..... wel triest .....
en de burgemeester en de redactie van de Gooi- en Smijtlanderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er ook tegenop zien weer een feesie met je kinderen kleinkinderen achter/achter kleinkinderen bonus kinderen en aanhang
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er ook tegenop zien weer een feesie met je kinderen kleinkinderen achter/achter kleinkinderen bonus kinderen en aanhang
500 dozen sigaren, 100 flesjes old spicequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de burgemeester en de redactie van de Gooi- en Smijtlander
In de vriezer voor volgende weekquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar om dat dan een dag van te voren te doen ....
Al die taart enzo .....
Kist met een platte deksel en alle taarten erop en iedereen mag met een schoteltje langslopen.quote:
ipv cake taart, scheelt weer bij de uitvaartquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar om dat dan een dag van te voren te doen ....
Al die taart enzo .....
zucht.................quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ipv cake taart, scheelt weer bij de uitvaart
Ik ook nietquote:
Je leest wel mee,altijd op de goede momenten.quote:
Ik lees heel fokquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je leest wel mee,altijd op de goede momenten.
Weet ik,en als een duveltje zie ik je dan posten.quote:
Hoeveel topics volg jij?quote:
Mwahh tel/trek spelletjes en dts punten scoren doe ik dan weer niet aan.quote:
Over vermoeiend gesproken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh tel/trek spelletjes en dts punten scoren doe ik dan weer niet aan.
Juistquote:
Dts heb ik je nog weleens gezien meen ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh tel/trek spelletjes en dts punten scoren doe ik dan weer niet aan.
Ik zei dat ik niet aan punten scoren deed, wat daar zich soms afspeelt weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts heb ik je nog weleens gezien meen ik?
In MEN idd niet.
Want je leest heel FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet aan punten scoren deed, wat daar zich soms afspeelt weet ik dan weer wel
Ik kan wel scannen als er gedoe is ergens ja. Ik heb bijna alle FB topics in mijn myat staanquote:
Op die fiets.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet aan punten scoren deed, wat daar zich soms afspeelt weet ik dan weer wel
Ik hou me verre van gedoe tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan wel scannen als er gedoe is ergens ja. Ik heb bijna alle FB topics in mijn myat staan
Doe je wel mee in september?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me verre van gedoe tegenwoordig.
Verstandigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me verre van gedoe tegenwoordig.
Als je het echt volgt zie je ook wel dat het ook vaak dezelfde users zien die reageren op hem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
VerstandigIk vind het wel soms fascinerend hoe mensen posten en reageren. Ik ben ook een kree fan. Lieve gozer die wat onhandig post en waar heel veel lui er graag negatief op duiken.
Nee,ik heb het 10 keer gedaan.Het is voor mij klaar.quote:
Snap ik ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik heb het 10 keer gedaan.Het is voor mij klaar.
Ik ben altijd netjes tegen kree.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
VerstandigIk vind het wel soms fascinerend hoe mensen posten en reageren. Ik ben ook een kree fan. Lieve gozer die wat onhandig post en waar heel veel lui graag negatief op duiken.
I know. Maar dat soort users maken fok ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben altijd netjes tegen kree.
Zeker in de nacht zijn er vaak leuke gesprekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
I know. Maar dat soort users maken fok ook wel leuk.
Ja en dat is leuk om te lezen dan ipv smileys, hele discussies en het altijd niet goed lezen en op een bijzondere manier reagerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker in de nacht zijn er vaak leuke gesprekken.
Hij kan dan ook 24 uur doorgaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:07 schreef aloa het volgende:
Kree is er altijd ineens![]()
Soms dagen helemaal niet en dan ineens wel weer heel veel.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kan dan ook 24 uur doorgaan.
Dat is lang.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn record staat op 30 uur.Maar dat was voor een positieve note.![]()
@:Deisyy
Zolang je maar niet de verkeerde treft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:17 schreef Soury het volgende:
Er zijn gelukkig nog wel een paar kleurrijke figuren op fok.
Je bent intelligent genoeg om dat te filteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de verkeerde treft.
Gewoon opbokken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat dit nog wel ff ging duren
Eerder vandaag leek het wel anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat dit nog wel ff ging duren
Wie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Piet Nottinghill overleefd hebben?
Piet vast wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Piet Nottinghill overleefd hebben?
Leeft hij nog en onder welke kloon?quote:
Jajajajajaja..........quote:
Iemand de me ooit tijdens een liveset liet luisteren en zelf ging slapen.quote:
Steven nog wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leeft hij nog en onder welke kloon?
Ohh ik moest aan de film denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand de me ooit tijdens een liveset liet luisteren en zelf ging slapen.
Waarom nu pas via de vader? Ik weet er het fijne niet van, maar wat een gedoe voor die jongen, die hier gewoon geboren en opgegroeid is.quote:
Die duikt zo nu en dan hier op.quote:
Laatste kans?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom nu pas via de vader? Ik weet er het fijne niet van, maar wat een gedoe voor die jongen, die hier gewoon geboren en opgegroeid is.
Die wist ik maar niet dat hij er nog mee actief was.quote:
Raar jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
Ja uitstel, maar waarom is die vader nu pas in beeld?
SBE wilde eigenlijk een meisje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
De vrouw kreeg al snel te horen dat ze geen asiel kreeg. Keer op keer in beroep en ondertussen zwanger geraakt. Nu al haar kansen echt op zijn toch maar de vader opgespoord.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
Ja dat snap ik, maar vind het wel wat zwak van die vader dat ie nu pas z'n 'vaderlijke' plicht doet. Voor wat ik nu zo begrijp als leek uit het nieuws.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vrouw kreeg al snel te horen dat ze geen asiel kreeg. Keer op keer in beroep en ondertussen zwanger geraakt. Nu al haar kansen echt op zijn toch maar de vader opgespoord.
Misschien wist hij niet dat hij de vader was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar vind het wel wat zwak van die vader dat ie nu pas z'n 'vaderlijke' plicht doet. Voor wat ik nu zo begrijp als leek uit het nieuws.
Het lijkt er natuurlijk wel op dat ze alleen maar een zaad donor nodig had en geen relatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar vind het wel wat zwak van die vader dat ie nu pas z'n 'vaderlijke' plicht doet. Voor wat ik nu zo begrijp als leek uit het nieuws.
Idd, ze zou de eerste niet zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt er natuurlijk wel op dat ze alleen maar een zaad donor nodig had en geen relatie.
Geen vaag verhaal,en bovenstaande posts kloppen ,Die dame heeft Mikael gebaard om een verblijfsvergunning te claimen.quote:
Tja sommige vrouwen...quote:
Huh.. Waarom dat ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
https://www.welingelichte(...)oor-11-jarige-mikael
Ik kwam hier uit en kwam ook daarmee uit op een artikel over Alain Delon die wilde dat zijn hond werd gedood en naast hem in het graf zou worden gelegd. Jezus wat een klootzak ben je dan. Ongelooflijk.
Daar is dat joch nu de dupe van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen vaag verhaal,en bovenstaande posts kloppen ,Die dame heeft Mikael gebaard om een verblijfsvergunning te claimen.
Gebrek aan hersencellen.quote:
Mmmm de advocaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
Ik kwam hier uit en kwam ook daarmee uit op een artikel over Alain Delon die wilde dat zijn hond werd gedood en naast hem in het graf zou worden gelegd. Jezus wat een klootzak ben je dan. Ongelooflijk.
Dat zegt hij toch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zaad komt niet zomaar in die vrouw.
Als er vrouwen zijn die een man gebruiken om een kind te krijgen, dan heb je als man toch ook wel je verantwoordelijkheid dat je geen kind wil maken.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
Raar dat dat nu pas op het allerlaatste moment naar buiten komt.quote:"Eigenlijk lag de oplossing voor de hand", zegt Brouwer in de Volkskrant. "Mikael wordt niet alleen door zijn moeder verzorgd, maar ook door zijn vader. En die heeft wel een verblijfsvergunning." Ze noemt de nieuwe aanvraag "logisch en kansrijk". De vader is net als de moeder van Mikael van Armeense komaf, zo meldt de krant. Hij mag in Nederland blijven omdat hij getrouwd is met een Nederlandse vrouw en zijn kinderen de Nederlandse nationaliteit hebben.
Volgens Brouwer heeft de vader een belangrijke rol in het leven van Mikael. "Hij heeft het gezag over Mikael en er is goed contact." Brouwer zegt dat ook voor de moeder van Mikael een nieuwe aanvraag is ingediend, omdat zij niet gescheiden kan worden van haar zoon.
Wat zeg je me nou...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zaad komt niet zomaar in die vrouw.
Pardon, de vrouw heeft dat niet...?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Als er vrouwen zijn die een man gebruiken om een kind te krijgen, dan heb je als man toch ook wel je verantwoordelijkheid dat je geen kind wil maken.
Was hij van haar voornemen op de hoogte?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Als er vrouwen zijn die een man gebruiken om een kind te krijgen, dan heb je als man toch ook wel je verantwoordelijkheid dat je geen kind wil maken.
Nou er neuken er zat op los zonder er bij na te denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
SLAPquote:
Ooit van condooms gehoord?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pardon, de vrouw heeft dat niet...?
Hou toch opquote:
Gewoon na de sex de vrouw omleggen zodat je er zeker van bent zegt mijn parkiet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er neuken er zat op los zonder er bij na te denken
Parkiet klinkt ook steeds engerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon na de sex de vrouw omleggen zodat je er zeker van bent zegt mijn parkiet.
Die staat haar parkietje welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Parkiet klinkt ook steeds enger
Het zaad zit bij mijn parkiet in haar mond.quote:
Hé kleine meid op je kinderfiets....quote:
Wil ook kijken.quote:
Schimanski was baas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat nog steeds leuk na zoveel jaar mario ?
Ik heb de 3 films wel maar de serie met hem is wat lastiger te verkrijgen. Maar dat geldt wel voor meer krimis. Tijdje al niet naar gezocht, misschien is het nu makkelijker.quote:
Er zal vast wel wat zijn op Duitse bodem...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de 3 films wel maar de serie met hem is wat lastiger te verkrijgen. Maar dat geldt wel voor meer krimis. Tijdje al niet naar gezocht, misschien is het nu makkelijker.
Zit niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat zijn op Duitse bodem...
Ik vind dit nog:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)nd-bij-ind~a46bd19c/quote:Asieladvocaat Flip Schüller van kantoor Prakken d’Oliveira zou de nieuwe aanvraag hebben ingediend. Hij zegt er desgevraagd ‘op dit moment nog niks over te kunnen zeggen’. Eerder was Schüller advocaat van Lili en Howick, de zus en broer die in 2018 ook uitgezet dreigden te worden naar Armenië. Zij mochten uiteindelijk toch blijven.
OK geen idee... SBE zie al 2 ..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn toch somige filmen, niet 1
Ben er donderdag en/of zaterdag weerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit niet bij mij in de buurt.
Als ik even kijk bij mijn piraat staat er bijna alles van Tatort, Derrick en der Alte. Hele seizoenenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit niet bij mij in de buurt.
Da bedoel ik min of meer iddquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik even kijk bij mijn piraat staat er bijna alles van Tatort, Derrick en der Alte. Hele seizoenen
Hmm, ik zal wel eens weer kijken, al lang niet meer gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik even kijk bij mijn piraat staat er bijna alles van Tatort, Derrick en der Alte. Hele seizoenen
hänschen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:24 schreef mario390 het volgende:
en de nederlandse hänschen is van beginn 80er bij schimanski
Zijn die ook ondertiteld dan? Ken er wel een paar maar duitse series kijken zonder zou ik niet willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:23 schreef chufi het volgende:
Er zijn speciale 24/7 streamchannels voor van allerlei series/films/actors etc ..
IIk zal eens mijn vinger in jou douwen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:28 schreef maily het volgende:
[..]
mit seinem Finger in de Dijk
https://historiek.net/hansje-brinker-verhaal-beeld/85618/
Moet je eerst mijn wandelende tak opzij schuivenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
IIk zal eens mijn vinger in jou douwen.
Laat ik aan mijn parkiet over.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:34 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je eerst mijn wandelende tak opzij schuiven
hihi.........quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
IIk zal eens mijn vinger in jou douwen.
watjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik aan mijn parkiet over.
Man3 zegquote:
Morguh Pullupquote:
Hey goedemorgenquote:
Warmt nog wel opquote:
Lekker! Dan is het 's nachts ook niet zo warm.quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dan is het 's nachts ook niet zo warm.
Goedemorgen
Dit mag van mij zo wel blijven tot eind oktober.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
De ideale zomer. Overdag heet en dan in de avond/nacht afkoeling
Mooi alitjd he, we kunnen ze allemaal zelf opzoeken als we willen. Maar kom speciaal hier om de vogeltjes te zien in de ochtendquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:53 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuke vogeltjes weer pullup!
Weet je niet wat vogeltjes zijn?quote:
quote:
Dat is een Fogel niet een vogeltjequote:
Fluffyquote:
Best lelijk ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een Fogel niet een vogeltje
Een Fogelarus Sarcasmusquote:
Het is zo'n heerlijk rustgevend ochtendritueelquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi alitjd he, we kunnen ze allemaal zelf opzoeken als we willen. Maar kom speciaal hier om de vogeltjes te zien in de ochtend
Daar gaat je weekend op Gran Canariaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even een afspraak te maken voor het aanvragen van een nieuwe paspoort, kan ik pas 18 september terecht
Oeh dat is echt nog wel even wachten inderdaad. Je hebt hem niet persé daarvoor al nodig?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even een afspraak te maken voor het aanvragen van een nieuwe paspoort, kan ik pas 18 september terecht
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar gaat je weekend op Gran Canaria
Nee hoor, maar ben verbaasd dat dat zo lang duurt, maar denk dat burgerzaken hier, na het samengaan met een andere gemeente, wat minder bezet is. Voorlopig ga ik nergens heen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat is echt nog wel even wachten inderdaad. Je hebt hem niet persé daarvoor al nodig?
Dat komt mooi uit danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ben verbaasd dat dat zo lang duurt, maar denk dat burgerzaken hier, na het samengaan met een andere gemeente, wat minder bezet is. Voorlopig ga ik nergens heen.
Ja dat is het ook, lekker met een bak koffie er b ij, ramen open en dan buiten het gesjielp van de vogeltjes h orenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is zo'n heerlijk rustgevend ochtendritueelVogeltjes kijken
Zo dan, zo druk daar?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Voor mij ook een goede ochtendroutine als de koffie staat door te lopen en pruttelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, lekker met een bak koffie er b ij, ramen open en dan buiten het gesjielp van de vogeltjes h oren
Klinkt als gezellig,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor mij ook een goede ochtendroutine als de koffie staat door te lopen en pruttelen
Ik doe het nog echt met eerst de bonen zelf malen tot de juiste fijnheid. Mijn vader vond dat zelfs dat het puur met een handmolen moest en dan met een miniem snufje zout op de gemalen bonen maar zo erg is het net niet hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt als gezellig,
Dat mis ik wel met die senseo hier, die geur en het gepruttel van versgezette koffie
Koffie van zelf gemalen bonenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe het nog echt met eerst de bonen zelf malen tot de juiste fijnheid. Mijn vader vond dat zelfs dat het puur met een handmolen moest en dan met een miniem snufje zout op de gemalen bonen maar zo erg is het net niet hier
Dat herken ik nog wel van mijn oma, zo koffiemolen met de hand en een snufje zout, of buisman er bijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe het nog echt met eerst de bonen zelf malen tot de juiste fijnheid. Mijn vader vond dat zelfs dat het puur met een handmolen moest en dan met een miniem snufje zout op de gemalen bonen maar zo erg is het net niet hier
Wat is kapoet?quote:
Dat is niet het enige, er is best veel kapot welquote:
Das heul veul niet leukquote:
Is ook wel een beetje sukkel natuurlijk in Israel,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
die Vaas in Israel, maar ook heel veel tomaten in Buñol
Die pa had ook wel wat beter op kunnen letten...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje sukkel natuurlijk in Israel,
die vaas niet achter glas zetten
Tenenkrommend.quote:
O lekker dan weer. Was er laatst ook al niet zo grote storing?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-airport~af1209c7/
Nu was het een kind en een ongeluk,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die pa had ook wel wat beter op kunnen letten...
Het enige positieve uit die hele zaak dan?quote:
Maar echt: hoe draait hij het om.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het enige positieve uit die hele zaak dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |