Ik hou juist van de Indian Summer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, als van de week de herfst begint,
mag de temperatuur dan een heel stuk lager ook?

Graagquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef marcb1974 het volgende:

Kijk marc,dit is Alice.Wil je met haar mee?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef marcb1974 het volgende:

Alleen is het dan wel koeler dan nu he, dan is het 20 graden ipv 12 ofzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou juist van de Indian Summer.

blondtdt en dom, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk marc,dit is Alice.Wil je met haar mee?
[ x ]

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
blondtdt en dom, wat wil je nog meer?

Heel eerlijk:quote:

Ik ook, daar is het nu te vroeg voor, maar vorig jaar hadden we ook zo'n heerlijke Indian Summer, ik vond het wel een beetje jammer dat ik juist toen op vakantie was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou juist van de Indian Summer.

Maar waarom nou? Ze is zo leuk en .........quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk:
Ik zou heel hard wegrennen van haar.

You take me in the mailing...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom nou? Ze is zo leuk en .........

Hey Dees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, daar is het nu te vroeg voor, maar vorig jaar hadden we ook zo'n heerlijke Indian Summer, ik vond het wel een beetje jammer dat ik juist toen op vakantie was.

Deez heeft er alweer een wandeling van 10 km opzittenquote:

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deez heeft er alweer een wandeling van 10 km opzitten

Paardjes en schaapjes, en bootjes en door een mooie groene rustige omgeving, ik kan daar echt van genietenquote:

Wil je in haar mailing ja?quote:

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)afrika-te-bestrijden

Bootjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paardjes en schaapjes, en bootjes en door een mooie groene rustige omgeving, ik kan daar echt van genieten

Ok dit is nog dommer dan Agemaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was trouwens de laatste stuiptrekking van Alice.Al haar kanalen staan nu op zwart.
[ afbeelding ]

Marc vindt haar leuk.quote:

Ieder zijn type natuurlijkquote:

Heerlijk dit. Verbaas me steeds weer dat dit soort mensen bestaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk marc,dit is Alice.Wil je met haar mee?
[ x ]

Heer tong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Verbaas me steeds weer dat dit soort mensen bestaat.

Die heeft het naaigaren ook niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer tong.![]()
Deze is wel heel speciaal.de laatste weken.![]()
Hier nog een pareltje:
[ x ]

5 kinderen bij haar weggehaald. 38 rechtzaken verloren. Maar het ligt heus niet aan haar hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft het naaigaren ook niet uitgevonden.

Ook zo grappig dat ze het lopend filmt. Maakt het nog ongemakkelijker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5 kinderen bij haar weggehaald. 38 rechtzaken verloren. Maar het ligt heus niet aan haar hoor.

Hier het blote billen filmpje.Blijf filmen Stanley.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zo grappig dat ze het lopend filmt. Maakt het nog ongemakkelijker.

Nu chillen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Zo! ik heb mijn dingen weer gedaan voor vandaag

Hallo,tussen je billen?quote:

Ja het is niet elke dag feestquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
vandaag riccione niet zo mooi
en ook vrouwen teveel 80 - 80 -100

Nog 2 nachtjes slapen.quote:

Wat een nare mutsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer tong.![]()
Deze is wel heel speciaal.de laatste weken.![]()
Hier nog een pareltje:
[ x ]

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
vandaag riccione niet zo mooi
en ook vrouwen teveel 80 - 80 -100

Slaan is nooit goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |