Weg kennis, jij bepaalt toch zelf wat je wil kijken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:49 schreef sly-nl het volgende:
Laatst Furiosa: a Mad max Saga gezien. Moest ik dus echt kijkuh van een vrindin. Genre vond ik niets. Toch gekeken na veel aandringen en intimidatie. ToPShoW. Script is niet relevant. Een AaNrADeRt
Nu probeerde ik een kennis ervan te overtuigen, maar die wilde me niet meer zien nu omdat ik dat kijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whateverthefuck

quote:

Ja spannend iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die maanwandeling gaat.

Dat is lastig als je hulp nodig hebt, en dan is 4 mnd nog te overzien , de kans dat het uitloopt naar langer is zeer groot tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt er niet leuker op.
Tegenwoordig een wachttijd van minimaal 4 maanden bij de GGZ

Heel lastig idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is lastig als je hulp nodig hebt, en dan is 4 mnd nog te overzien , de kans dat het uitloopt naar langer is zeer groot tegenwoordig![]()
Ik ben heel erg blij dat ik helemaal uit de mallemolen van de GGZ ben

Dat denk ik niet , maar ik gun het je van hartequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel lastig idd.
Toch maar eens kijken of er iets anders mogelijk is..

Sterkte gewenst maatje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel lastig idd.
Toch maar eens kijken of er iets anders mogelijk is..

Ik had echt verwacht dat hij wel mocht blijven,maar zie het nu somber in.quote:

Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij wel mocht blijven,maar zie het nu somber in.

Absoluut bizar en ik vind het ook onmenselijk , maar ja deze regeringquote:

En dan bedenken dat er zoveel mensen op gestemd hebben...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut bizar en ik vind het ook onmenselijk , maar ja deze regering

En toch ben ik blij dat die partij nu 'regeert' we weten allemaal dat de PVV het vooral moet hebben van roeptoeteren langs de zijlijn en dat ze keihard door de mand gaan vallen . uiteindelijk moet dit gebeuren en reken maar dat de PVV de volgende keer veel minder stemmers krijgt. met dank aan de PVV Tokkie stemmersquote:

Dat denk ik idd ook. Ze hebben zichzelf niet echt goed op de kaart gezet, sinds ze zo overtuigend hebben gewonnen. Bij een geraapt zooitje is het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat die partij nu 'regeert' we weten allemaal dat de PVV het vooral moet hebben van roeptoeteren langs de zijlijn en dat ze keihard door de mand gaan vallen . uiteindelijk moet dit gebeuren en reken maar dat de PVV de volgende keer veel minder stemmers krijgt. met dank aan de PVV Tokkie stemmers

Ze hebben zich alleen bij een gedeelte van het PVV volk goed op de kaart gezet , maar dat is ook alweer aan het veranderen , zo snel gaat datquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook. Ze hebben zichzelf niet echt goed op de kaart gezet, sinds ze zo overtuigend hebben gewonnen. Bij een geraapt zooitje is het.

Die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
Gisteren ook weer dat Agema beslist dat er geen vaccins naar Afrika gaan.

Wat een debiele doos is dat tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
Gisteren ook weer dat Agema beslist dat er geen vaccins naar Afrika gaan.

Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:50 schreef Puzzie het volgende:
FF heb je nog wel steeds een DM block?

Klinkt als een slimme meid, zou ze single zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was trouwens de laatste stuiptrekking van Alice.Al haar kanalen staan nu op zwart.
[ afbeelding ]

Pas gescheiden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt als een slimme meid, zou ze single zijn?

DM`s bedoel ik.quote:

Dat waren vroeger die advertenties in de krant.quote:

Daar heb ik weinig ervaring meequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat waren vroeger die advertenties in de krant.

Dat las ik als kind:quote:

lol dat soort ads ken ik idd ook welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat las ik als kind:
Amanda,29 jaar,blond en wulps.
Kan ontvangen.
bel........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |