Lekker! Dan is het 's nachts ook niet zo warm.quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dan is het 's nachts ook niet zo warm.
Goedemorgen
Dit mag van mij zo wel blijven tot eind oktober.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
De ideale zomer. Overdag heet en dan in de avond/nacht afkoeling
Mooi alitjd he, we kunnen ze allemaal zelf opzoeken als we willen. Maar kom speciaal hier om de vogeltjes te zien in de ochtendquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:53 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuke vogeltjes weer pullup!
Weet je niet wat vogeltjes zijn?quote:
Dat is een Fogel niet een vogeltjequote:
Fluffyquote:
Best lelijk ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een Fogel niet een vogeltje
Een Fogelarus Sarcasmusquote:
Het is zo'n heerlijk rustgevend ochtendritueelquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi alitjd he, we kunnen ze allemaal zelf opzoeken als we willen. Maar kom speciaal hier om de vogeltjes te zien in de ochtend
Daar gaat je weekend op Gran Canariaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even een afspraak te maken voor het aanvragen van een nieuwe paspoort, kan ik pas 18 september terecht
Oeh dat is echt nog wel even wachten inderdaad. Je hebt hem niet pers daarvoor al nodig?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even een afspraak te maken voor het aanvragen van een nieuwe paspoort, kan ik pas 18 september terecht
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar gaat je weekend op Gran Canaria
Nee hoor, maar ben verbaasd dat dat zo lang duurt, maar denk dat burgerzaken hier, na het samengaan met een andere gemeente, wat minder bezet is. Voorlopig ga ik nergens heen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat is echt nog wel even wachten inderdaad. Je hebt hem niet pers daarvoor al nodig?
Je bent welkom hoor. Maar hier is geen oceaan.quote:
Dat komt mooi uit danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ben verbaasd dat dat zo lang duurt, maar denk dat burgerzaken hier, na het samengaan met een andere gemeente, wat minder bezet is. Voorlopig ga ik nergens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |