Ja dat is het ook, lekker met een bak koffie er b ij, ramen open en dan buiten het gesjielp van de vogeltjes h orenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is zo'n heerlijk rustgevend ochtendritueelVogeltjes kijken
Zo dan, zo druk daar?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even een afspraak te maken voor het aanvragen van een nieuwe paspoort, kan ik pas 18 september terecht
Voor mij ook een goede ochtendroutine als de koffie staat door te lopen en pruttelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, lekker met een bak koffie er b ij, ramen open en dan buiten het gesjielp van de vogeltjes h oren
Klinkt als gezellig,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor mij ook een goede ochtendroutine als de koffie staat door te lopen en pruttelen
Ik doe het nog echt met eerst de bonen zelf malen tot de juiste fijnheid. Mijn vader vond dat zelfs dat het puur met een handmolen moest en dan met een miniem snufje zout op de gemalen bonen maar zo erg is het net niet hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt als gezellig,
Dat mis ik wel met die senseo hier, die geur en het gepruttel van versgezette koffie
Koffie van zelf gemalen bonenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe het nog echt met eerst de bonen zelf malen tot de juiste fijnheid. Mijn vader vond dat zelfs dat het puur met een handmolen moest en dan met een miniem snufje zout op de gemalen bonen maar zo erg is het net niet hier
Dat herken ik nog wel van mijn oma, zo koffiemolen met de hand en een snufje zout, of buisman er bijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe het nog echt met eerst de bonen zelf malen tot de juiste fijnheid. Mijn vader vond dat zelfs dat het puur met een handmolen moest en dan met een miniem snufje zout op de gemalen bonen maar zo erg is het net niet hier
Wat is kapoet?quote:
Dat is niet het enige, er is best veel kapot welquote:
Heel veel welquote:
Das heul veul niet leukquote:
Is ook wel een beetje sukkel natuurlijk in Israel,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
die Vaas in Israel, maar ook heel veel tomaten in Buñol
Die pa had ook wel wat beter op kunnen letten...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje sukkel natuurlijk in Israel,
die vaas niet achter glas zetten
Tenenkrommend.quote:
O lekker dan weer. Was er laatst ook al niet zo grote storing?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-airport~af1209c7/
Nu was het een kind en een ongeluk,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die pa had ook wel wat beter op kunnen letten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |