Kist met een platte deksel en alle taarten erop en iedereen mag met een schoteltje langslopen.quote:
ipv cake taart, scheelt weer bij de uitvaartquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar om dat dan een dag van te voren te doen ....
Al die taart enzo .....
zucht.................quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ipv cake taart, scheelt weer bij de uitvaart
Ik ook nietquote:
Je leest wel mee,altijd op de goede momenten.quote:
Ik lees heel fokquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je leest wel mee,altijd op de goede momenten.
Weet ik,en als een duveltje zie ik je dan posten.quote:
Hoeveel topics volg jij?quote:
Mwahh tel/trek spelletjes en dts punten scoren doe ik dan weer niet aan.quote:
Over vermoeiend gesproken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh tel/trek spelletjes en dts punten scoren doe ik dan weer niet aan.
Juistquote:
Dts heb ik je nog weleens gezien meen ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh tel/trek spelletjes en dts punten scoren doe ik dan weer niet aan.
Ik zei dat ik niet aan punten scoren deed, wat daar zich soms afspeelt weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts heb ik je nog weleens gezien meen ik?
In MEN idd niet.
Want je leest heel FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet aan punten scoren deed, wat daar zich soms afspeelt weet ik dan weer wel
Ik kan wel scannen als er gedoe is ergens ja. Ik heb bijna alle FB topics in mijn myat staanquote:
Op die fiets.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet aan punten scoren deed, wat daar zich soms afspeelt weet ik dan weer wel
Ik hou me verre van gedoe tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan wel scannen als er gedoe is ergens ja. Ik heb bijna alle FB topics in mijn myat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |