Ik vind daar iets van...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
En toen mocht ze weer naar huis Jeeh.![]()
[ x ]
Direct verbieden die volledige gezichtsbedekking.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ x ]
Dat ja. Weet niet zo goed wat je er mee moet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zou morgen 101 worden ....
En een gesloten overweg ....
Ik zit dit met verbazing te aanschouwen.quote:
En ze mag gewoon ook thuiswerken, nooit meer naar buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ x ]
Of een parkiet met een kettingzaag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
Als het een ze is, daar kan alles onderzitten, zelfs een aardappel
Ze kent haar teksten wel aardig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
Als het een ze is, daar kan alles onderzitten, zelfs een aardappel
Een aardappel op het hbo straksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kent haar teksten wel aardig.
Vogels zijn haram.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een parkiet met een kettingzaag.
Die zullen ze binnenkort ook wel afschietenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of een parkiet met een kettingzaag.
Insallah.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zullen ze binnenkort ook wel afschieten
Nogalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij was @:Pullup sarcastisch.
Er zijn vast meer ongelukken happening door personen die 25 zijn, waarschijnlijk wel meer ongelukken bij elke leeftijd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het niet, tot hoe oud zouden mensen mogen autorijden?
En ja, dat zal per persoon verschillen, maar zou er niet toch een max op moeten?
https://www.hln.be/zele/a(...)-overleden~a7c3ada3/
Dat is idd een feit dat jongeren de meeste ongelukken veroorzaken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn vast meer ongelukken happening door personen die 25 zijn, waarschijnlijk wel meer ongelukken bij elke leeftijd eigenlijk
Misschien wel expresquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zou morgen 101 worden ....
En een gesloten overweg ....
Ik zou er ook tegenop zien weer een feesie met je kinderen kleinkinderen achter/achter kleinkinderen bonus kinderen en aanhangquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen ..... wel triest .....
en de burgemeester en de redactie van de Gooi- en Smijtlanderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er ook tegenop zien weer een feesie met je kinderen kleinkinderen achter/achter kleinkinderen bonus kinderen en aanhang
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er ook tegenop zien weer een feesie met je kinderen kleinkinderen achter/achter kleinkinderen bonus kinderen en aanhang
500 dozen sigaren, 100 flesjes old spicequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de burgemeester en de redactie van de Gooi- en Smijtlander
In de vriezer voor volgende weekquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar om dat dan een dag van te voren te doen ....
Al die taart enzo .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |