Die staat haar parkietje welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Parkiet klinkt ook steeds enger
Het zaad zit bij mijn parkiet in haar mond.quote:
Hé kleine meid op je kinderfiets....quote:
Wil ook kijken.quote:
Open je ogen en je zult kunnen zienquote:
Schimanski was baas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat nog steeds leuk na zoveel jaar mario ?
Ik heb de 3 films wel maar de serie met hem is wat lastiger te verkrijgen. Maar dat geldt wel voor meer krimis. Tijdje al niet naar gezocht, misschien is het nu makkelijker.quote:
Er zal vast wel wat zijn op Duitse bodem...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de 3 films wel maar de serie met hem is wat lastiger te verkrijgen. Maar dat geldt wel voor meer krimis. Tijdje al niet naar gezocht, misschien is het nu makkelijker.
Zit niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat zijn op Duitse bodem...
Ik vind dit nog:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
https://www.welingelichte(...)oor-11-jarige-mikael
https://www.bndestem.nl/b(...)nd-bij-ind~a46bd19c/quote:Asieladvocaat Flip Schüller van kantoor Prakken d’Oliveira zou de nieuwe aanvraag hebben ingediend. Hij zegt er desgevraagd ‘op dit moment nog niks over te kunnen zeggen’. Eerder was Schüller advocaat van Lili en Howick, de zus en broer die in 2018 ook uitgezet dreigden te worden naar Armenië. Zij mochten uiteindelijk toch blijven.
OK geen idee... SBE zie al 2 ..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn toch somige filmen, niet 1
Ben er donderdag en/of zaterdag weerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit niet bij mij in de buurt.
Als ik even kijk bij mijn piraat staat er bijna alles van Tatort, Derrick en der Alte. Hele seizoenenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit niet bij mij in de buurt.
Da bedoel ik min of meer iddquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik even kijk bij mijn piraat staat er bijna alles van Tatort, Derrick en der Alte. Hele seizoenen
Hmm, ik zal wel eens weer kijken, al lang niet meer gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik even kijk bij mijn piraat staat er bijna alles van Tatort, Derrick en der Alte. Hele seizoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |