Tja sommige vrouwen...quote:
Huh.. Waarom dat ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
https://www.welingelichte(...)oor-11-jarige-mikael
Ik kwam hier uit en kwam ook daarmee uit op een artikel over Alain Delon die wilde dat zijn hond werd gedood en naast hem in het graf zou worden gelegd. Jezus wat een klootzak ben je dan. Ongelooflijk.
Daar is dat joch nu de dupe van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen vaag verhaal,en bovenstaande posts kloppen ,Die dame heeft Mikael gebaard om een verblijfsvergunning te claimen.
Gebrek aan hersencellen.quote:
Mmmm de advocaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
Ik kwam hier uit en kwam ook daarmee uit op een artikel over Alain Delon die wilde dat zijn hond werd gedood en naast hem in het graf zou worden gelegd. Jezus wat een klootzak ben je dan. Ongelooflijk.
Dat zegt hij toch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zaad komt niet zomaar in die vrouw.
Als er vrouwen zijn die een man gebruiken om een kind te krijgen, dan heb je als man toch ook wel je verantwoordelijkheid dat je geen kind wil maken.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
Raar dat dat nu pas op het allerlaatste moment naar buiten komt.quote:"Eigenlijk lag de oplossing voor de hand", zegt Brouwer in de Volkskrant. "Mikael wordt niet alleen door zijn moeder verzorgd, maar ook door zijn vader. En die heeft wel een verblijfsvergunning." Ze noemt de nieuwe aanvraag "logisch en kansrijk". De vader is net als de moeder van Mikael van Armeense komaf, zo meldt de krant. Hij mag in Nederland blijven omdat hij getrouwd is met een Nederlandse vrouw en zijn kinderen de Nederlandse nationaliteit hebben.
Volgens Brouwer heeft de vader een belangrijke rol in het leven van Mikael. "Hij heeft het gezag over Mikael en er is goed contact." Brouwer zegt dat ook voor de moeder van Mikael een nieuwe aanvraag is ingediend, omdat zij niet gescheiden kan worden van haar zoon.
Wat zeg je me nou...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zaad komt niet zomaar in die vrouw.
Pardon, de vrouw heeft dat niet...?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Als er vrouwen zijn die een man gebruiken om een kind te krijgen, dan heb je als man toch ook wel je verantwoordelijkheid dat je geen kind wil maken.
Was hij van haar voornemen op de hoogte?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Als er vrouwen zijn die een man gebruiken om een kind te krijgen, dan heb je als man toch ook wel je verantwoordelijkheid dat je geen kind wil maken.
Nou er neuken er zat op los zonder er bij na te denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
SLAPquote:
Ooit van condooms gehoord?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pardon, de vrouw heeft dat niet...?
Hou toch opquote:
Gewoon na de sex de vrouw omleggen zodat je er zeker van bent zegt mijn parkiet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er neuken er zat op los zonder er bij na te denken
Parkiet klinkt ook steeds engerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon na de sex de vrouw omleggen zodat je er zeker van bent zegt mijn parkiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |