Wie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Piet Nottinghill overleefd hebben?
Piet vast wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Piet Nottinghill overleefd hebben?
Leeft hij nog en onder welke kloon?quote:
Jajajajajaja..........quote:
Iemand de me ooit tijdens een liveset liet luisteren en zelf ging slapen.quote:
Steven nog wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leeft hij nog en onder welke kloon?
Ohh ik moest aan de film denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand de me ooit tijdens een liveset liet luisteren en zelf ging slapen.
Waarom nu pas via de vader? Ik weet er het fijne niet van, maar wat een gedoe voor die jongen, die hier gewoon geboren en opgegroeid is.quote:
Die duikt zo nu en dan hier op.quote:
Laatste kans?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom nu pas via de vader? Ik weet er het fijne niet van, maar wat een gedoe voor die jongen, die hier gewoon geboren en opgegroeid is.
Die wist ik maar niet dat hij er nog mee actief was.quote:
Raar jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
Ja uitstel, maar waarom is die vader nu pas in beeld?
SBE wilde eigenlijk een meisje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
De vrouw kreeg al snel te horen dat ze geen asiel kreeg. Keer op keer in beroep en ondertussen zwanger geraakt. Nu al haar kansen echt op zijn toch maar de vader opgespoord.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
Ja dat snap ik, maar vind het wel wat zwak van die vader dat ie nu pas z'n 'vaderlijke' plicht doet. Voor wat ik nu zo begrijp als leek uit het nieuws.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vrouw kreeg al snel te horen dat ze geen asiel kreeg. Keer op keer in beroep en ondertussen zwanger geraakt. Nu al haar kansen echt op zijn toch maar de vader opgespoord.
Misschien wist hij niet dat hij de vader was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar vind het wel wat zwak van die vader dat ie nu pas z'n 'vaderlijke' plicht doet. Voor wat ik nu zo begrijp als leek uit het nieuws.
Het lijkt er natuurlijk wel op dat ze alleen maar een zaad donor nodig had en geen relatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar vind het wel wat zwak van die vader dat ie nu pas z'n 'vaderlijke' plicht doet. Voor wat ik nu zo begrijp als leek uit het nieuws.
Idd, ze zou de eerste niet zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt er natuurlijk wel op dat ze alleen maar een zaad donor nodig had en geen relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |