Doe je wel mee in september?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me verre van gedoe tegenwoordig.
Verstandigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me verre van gedoe tegenwoordig.
Als je het echt volgt zie je ook wel dat het ook vaak dezelfde users zien die reageren op hem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
VerstandigIk vind het wel soms fascinerend hoe mensen posten en reageren. Ik ben ook een kree fan. Lieve gozer die wat onhandig post en waar heel veel lui er graag negatief op duiken.
Nee,ik heb het 10 keer gedaan.Het is voor mij klaar.quote:
Snap ik ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik heb het 10 keer gedaan.Het is voor mij klaar.
Ik ben altijd netjes tegen kree.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
VerstandigIk vind het wel soms fascinerend hoe mensen posten en reageren. Ik ben ook een kree fan. Lieve gozer die wat onhandig post en waar heel veel lui graag negatief op duiken.
I know. Maar dat soort users maken fok ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben altijd netjes tegen kree.
Zeker in de nacht zijn er vaak leuke gesprekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
I know. Maar dat soort users maken fok ook wel leuk.
Ja en dat is leuk om te lezen dan ipv smileys, hele discussies en het altijd niet goed lezen en op een bijzondere manier reagerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker in de nacht zijn er vaak leuke gesprekken.
Hij kan dan ook 24 uur doorgaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:07 schreef aloa het volgende:
Kree is er altijd ineens![]()
Soms dagen helemaal niet en dan ineens wel weer heel veel.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kan dan ook 24 uur doorgaan.
Dat is lang.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn record staat op 30 uur.Maar dat was voor een positieve note.![]()
@:Deisyy
Zolang je maar niet de verkeerde treft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:17 schreef Soury het volgende:
Er zijn gelukkig nog wel een paar kleurrijke figuren op fok.
Je bent intelligent genoeg om dat te filteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de verkeerde treft.
Gewoon opbokken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat dit nog wel ff ging duren
Eerder vandaag leek het wel anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat dit nog wel ff ging duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |