SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende: [..] Nou ..... ik ken er wel een paar die ondanks dat ze werken hier posten
![]()
quote:
Jaquote:
Ik hoorde je hersenen hier helemaal krakenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er hard over moeten nadenken
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoorde je hersenen hier helemaal kraken
Gisterenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je @:Dotteke al gefeliciteerd?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:16 schreef JustinK het volgende:
Oh en @:Dotteke alsnog gefeliciteerd!
dank je heren "*quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Centraal Dotteke felicitatie topic!
Dat openblijft voor een heel jaar
Ga je dan elke dag feliciteren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je weet dat een topic sluit bij 300 posts, he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschienquote:
Reeksen danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet dat een topic sluit bij 300 posts, he?![]()
Kunnen alleen mods nog door het slotje posten
We hebben een leuke vakantie gehadquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
AS en Justin tegelijk terug, hmmmm verdacht
Koekje was erg bezorgdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hebben een leuke vakantie gehad
Owquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koekje was erg bezorgd
Dat ben ikquote:
Haloaquote:
Justin kan niet meer lekker zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
AS en Justin tegelijk terug, hmmmm verdacht
Je bent weer terug!? Dan kan DTS ook wel weer openquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hebben een leuke vakantie gehad
Wie staat er bovenaan nu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent weer terug!? Dan kan DTS ook wel weer open
SwJquote:
En mario?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Justin kan niet meer lekker zitten
Dacht dat je samen met Justin langs mario was geweest als je toch al in Oostenrijk bentquote:
SwJ is een heldquote:
Jij bent een held en SwJ is een prima gozer.quote:
Zo danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent een held en SwJ is een prima gozer.
Ja dat doe je nu, tot je terugleest en zie hoe hard we geflirt hebben met elkaar.quote:
Ff tijdens het appen met mij doorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat doe je nu, tot je terugleest en zie hoe hard we geflirt hebben met elkaar.
178quote:
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.quote:
Mario.quote:
Super Lurker Bros?quote:
Vooral sommige in R&P.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige topics zijn toch helemaal interessant om in te lurken?
Daar kom ik dus echt nooit.Schijnt best apart te zijn daar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral sommige in R&P.
Och, sommige topics zijn wel interessant. Maar veelal gaat het erover hoe iemand een afwijzing in een relatie kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kom ik dus echt nooit.Schijnt best apart te zijn daar.
Ah ja. De eeuwige daar kan aangewerkt en gecommuniceerd over worden argument?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, sommige topics zijn wel interessant. Maar veelal gaat het erover hoe iemand een afwijzing in een relatie kan veranderen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee wat dit voor stekkertje is?
[ afbeelding ]
Yup. Dus bij de een valse hoop en bij de ander doorgaan met de volgende.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja. De eeuwige daar kan aangewerkt en gecommuniceerd over worden argument?
klinkt best gezel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Dus bij de een valse hoop en bij de ander doorgaan met de volgende.
Speakerkabel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee wat dit voor stekkertje is?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.
Zij: "Het is over."quote:
Zit aan mijn ikea bureau en er ontbreekt bij 1 van de 3 een stukje koper. Ik zou daarvoor bij ikea iets nieuws moeten bestellen dat best duur is terwijl het alleen maar een stekkertje is.quote:
Zo'n hoogteverstelbaar bureau?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit aan mijn ikea bureau en er ontbreekt bij 1 van de 3 een stukje koper. Ik zou daarvoor bij ikea iets nieuws moeten bestellen dat best duur is terwijl het alleen maar een stekkertje is.
Jups. Fijn ding wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo'n hoogteverstelbaar bureau?
En dat wordt dan in een topic gegooid?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij: "Het is over."
Hij: "Maar we kunnen toch contact houden?"
Zij: "Ja."
Hij: *valse hoop*
Zij: *bonken met de volgende*
Ik wil.quote:
Ligt eraan of eigen schuld. Maar ik ben de komende maand niet bij Ikea te vinden, maar zou na mijn vakantie wel weer thuis willen werken. En helemaal iets nieuws bestellen terwijl ik een nieuw stekkertje nodig heb, vind ik ook weer zo wat. Is eigenlijk nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil.
En volgens mij krijg je bij Ikea gewoon een vervangend onderdeel als iets niet klopt of kapot is, toch?
Kijken, kijken, niet postenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.
Niet in zulke woorden maar komt in de buurt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wordt dan in een topic gegooid?
Daar ben jij ook wel de aangewezen persoon voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een beetje eenvoor mensen die denken dat alles te fixen is in een relatie.
Een relatie heb je met zijn 2en (of meer, of met 1 van je handen, maar anyway). En sommige dingen zijn niet op te lossen. Of dat dan een dealbreaker is, is aan de betrokkenen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een beetje eenvoor mensen die denken dat alles te fixen is in een relatie.
Ja ze vond het lullig om niet te antwoorden. Ik vond dat oke omdat ik weet dat onze liefde echt is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff tijdens het appen met mij door
Users die daar dan een account voor aanmakenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral sommige in R&P.
Nieuw subforum, KNP.quote:
Kun je dat even komen uitleggen aan mijn baas?quote:
Ik probeer constant mezelf te fixen, maar als iets niet klikt, dan klikt het niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben jij ook wel de aangewezen persoon voor.
Waarom fixen.Volgens mij zou jij prima in een relatie passen en daardoor een toevoeging hebben in je leven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik probeer constant mezelf te fixen, maar als iets niet klikt, dan klikt het niet.
Als er eens geen eikels op mij vielen zou het misschien een keertje goed gaan ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom fixen.Volgens mij zou jij prima in een relatie passen en daardoor een toevoeging hebben in je leven.
Maar alleen doe je het ook goed.
Misschien je inner muis volgen en niet je inner eekhoorn. Dan trek je een ander soort mannen aan dan dat je enkel op zoek bent naar eikelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er eens geen eikels op mij vielen zou het misschien een keertje goed gaan ja.
Als een eikel zichzelf verkleed en verkoopt als muizenvoer ipv een eikel kan ik er niets aandoen he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien je inner muis volgen en niet je inner eekhoorn. Dan trek je een ander soort mannen aan dan dat je enkel op zoek bent naar eikels
Ik gun het je wel.En jammer dat Tommy zo`n eikel is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er eens geen eikels op mij vielen zou het misschien een keertje goed gaan ja.
Al eens nagedacht over een dame daten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als een eikel zichzelf verkleed en verkoopt als muizenvoer ipv een eikel kan ik er niets aandoen he?
Als je proeft dan merk je al vrij snel het verschil wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als een eikel zichzelf verkleed en verkoopt als muizenvoer ipv een eikel kan ik er niets aandoen he?
Kijk, ruik, proefquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je proeft dan merk je al vrij snel het verschil wel.
Ik date helemaal nietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al eens nagedacht over een dame daten?
Ik bedoel dat Ikea zo'n los onderdeeltje na kan leverenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan of eigen schuld. Maar ik ben de komende maand niet bij Ikea te vinden, maar zou na mijn vakantie wel weer thuis willen werken. En helemaal iets nieuws bestellen terwijl ik een nieuw stekkertje nodig heb, vind ik ook weer zo wat. Is eigenlijk nergens voor nodig.
Alleen snoeiharde seks?quote:
Ze willen alleen hele kabels leverenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ikea zo'n los onderdeeltje na kan leveren
Vergeet niet de tientallen uren waarin je opzoek bent naar de perfecte bureau en de emotionele en fysieke stress die die zoektocht met zich mee brengt te declareren. En natuurlijk allemaal in de baas zijn tijd!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet ook nog zo'n bureau aanschaffen, kan declareren
Niet 450 keer tijdens de zoektocht gaan eten bij een 3 sterren restaurant en dat declareren bij de baasquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou de Zweedse balletjes ook declareren bij de baas
Ze werkt niet op de zuid as.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet 450 keer tijdens de zoektocht gaan eten bij een 3 sterren restaurant en dat declareren bij de baas![]()
Voor je het weet word je ontslagen omdat je een pauper bent
En of de bijbehorende bureaustoel een adequate fapstand heeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet de tientallen uren waarin je opzoek bent naar de perfecte bureau en de emotionele en fysieke stress die die zoektocht met zich mee brengt te declareren. En natuurlijk allemaal in de baas zijn tijd!
Als ze niet naar haar stand gaat declareren komt ze daar wel terechtquote:
Iemand opperde al poesjes, maar dat was volgens mij niet een goed idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Muis trekt alleen maar katten aan
Maar ook voor jou is er een leuke vent!
Gaat he-le-maal goedkomen dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik manifesteer een leuke vent voor @:ieniminimuis
Heb geduld
Ik wil helemaal nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb geduld
Hoeft niet eng te zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor je het weet wil zo'n iemand weer samenwonen enzo
Genoeg verhuizingen gedaan nu
Past er niemand bij jou in huis dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor je het weet wil zo'n iemand weer samenwonen enzo
Genoeg verhuizingen gedaan nu
Ik heb nog een berging beschikbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Past er niemand bij jou in huis dan?
Hoef jij niet te verhuizen![]()
Maar dat werd toch een seksmartelslaapkamer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog een berging beschikbaar
Prima voor partner/slachtoffer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dat werd toch een seksmartelslaapkamer?
I like how you think.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prima voor partner/slachtoffer.
De redster in nood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb geduld
Zat jij op een fatbike?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zag net een auto. Komt wel dichtbij zo.
Nooit van mijn leven dat ik op zo'n kutding stap.quote:
Tja een relatie met mij aan gaan heeft consequentiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I like how you think.
Zal er vast wel iemand zijn die dat lekker vindtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja een relatie met mij aan gaan heeft consequenties
Heb jij een relatie Stig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal er vast wel iemand zijn die dat lekker vindt
Klopt. Overal is van een kink voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal er vast wel iemand zijn die dat lekker vindt
Snoeperd!quote:
Bakker?quote:
Dat is Leen.quote:
"Ik bid niet veur Bruune Boon'n!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als jouw juicy pearquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, even boven op de kop thee leggen zodat het wat zachter wordt
Goede reisquote:
Euhmmmm.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:31 schreef devzero het volgende:
Ik heb een reservering morgen bij Sauna- en Beauty Resort Devarana in Den Bosch
of iemand heeft per ongelijk het verkeerde email address gebruikt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Koffie!
Het is echt weer wat drukker op de weg.
ik heb mijn achternaam@gmail.com en als iemand jantje.achternaam@gmail.com heeft, dan komt het nog wel eens voor dat een bedrijf doet "jantje achternaam@gmail.com" en dan komt het dus bij mijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Euhmmmm.
Even overvliegen?![]()
![]()
![]()
Hoe dan. ?!
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je voornaam.achternaam hebt komt voornaamachternaam ook over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb mijn achternaam@gmail.com en als iemand jantje.achternaam@gmail.com heeft, dan komt het nog wel eens voor dat een bedrijf doet "jantje achternaam@gmail.com" en dan komt het dus bij mij
Ff testenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je dev.zero hebt komt devzero ook over.
Google maar eens op "Dots don't matter in Gmail addresses"
Dat wist ik niet. Maar kun je mijn email address weer weg halen uit je berichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je dev.zero hebt komt devzero ook over.
Modified.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar kun je mijn email address weer weg halen uit je bericht
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je voornaam.achternaam hebt komt voornaamachternaam ook over.
Hier niet.quote:
Ja. Ik heb zelf een vrij raar email adres genomen voor zulke registraties, als er teveel spam op komt dan verander ik dat weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik gebruik altijd, als ik op een site mijn emailadres moet opgeven, mijnemail+sitenaam@gmail.com.
Dan weet je precies welke site jouw data verkoopt.
Ah, net een mail van de ANWB. Ook al over zonnepanelen..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf een vrij raar email adres genomen voor zulke registraties, als er teveel spam op komt dan verander ik dat weer.
Tot nu toe valt de rotzooi mee. Zo'n 10 per dag. Ik loop al heel wat gratis zonnepanelen mis, evenals geweldige deals voor de goedkoopste energie.... Zonde.
Die kreeg ik ook. En daarna gelijk de jaarfactuur voor mijn reisverzekeringquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, net een mail van de ANWB. Ook al over zonnepanelen..
🤷♂️quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook. En daarna gelijk de jaarfactuur voor mijn reisverzekering
Voor al jequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf een vrij raar email adres genomen voor zulke registraties, als er teveel spam op komt dan verander ik dat weer.
Tot nu toe valt de rotzooi mee. Zo'n 10 per dag. Ik loop al heel wat gratis zonnepanelen mis, evenals geweldige deals voor de goedkoopste energie.... Zonde.
emails zekerquote:Someone sent you a new message 💌
Owja is ook zo....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds op antwoord wacht
Geen dag is hetzelfde hier....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier een nieuw ONZ-stelletje?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
NWS / Youtube haalt RODDELPRAAT video offline vanwege gokreclame
@:dr.mikey is hier vast heel boos over!
Is al een oude aflevering ze zijn ook gelijk daarna met die sponsor gestopt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
NWS / Youtube haalt RODDELPRAAT video offline vanwege gokreclame
@:dr.mikey is hier vast heel boos over!
Geweldig genoten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yes, heerlijke 2 weken gehad. Nu nog een weekje vrij
Dat vliegt voorbij he, die paar weken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yes, heerlijke 2 weken gehad. Nu nog een weekje vrij
Boh, zeg dat wel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vliegt voorbij he, die paar weken.
Vakantie duurt altijd te kort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vliegt voorbij he, die paar weken.
Ja bah.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog goed warm...
Lekker. Terrasjes weer!quote:
2 witte sausen! 2! Nee niet rooie erbij! Witte!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
2 broodjes!! 2!!
Hassan! 2 broodjes!
We zitten hier!!
Afzienquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker. Terrasjes weer!
Morgen moet ik naar kantoor, dat is voorzien van zo'n hypermoderne climate control...
*opzijkijktquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 witte sausen! 2! Nee niet rooie erbij! Witte!
*chomp*quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
*opzijkijkt
Hassan! 1 broodje is genoeg!
Ik haat hittequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker. Terrasjes weer!
Morgen moet ik naar kantoor, dat is voorzien van zo'n hypermoderne climate control...
He kijk dan! Chikies!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
*opzijkijkt
Hassan! 1 broodje is genoeg!
Repeteer ze!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry, hele dag hard gewerkt, dan mag ik niet posten
En nu naar repetitie!
Alles magquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry, hele dag hard gewerkt, dan mag ik niet posten
En nu naar repetitie!
Oh dan wil ik jouw portie bitterballen wel.quote:
Dat mag. Beetje mosterd erbij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan wil ik jouw portie bitterballen wel.
Lekker! Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig... Met een bord nasi achter de computer.
Nee, puur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat mag. Beetje mosterd erbij?
Voorzichtig hoor, het kan erg heet zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan wil ik jouw portie bitterballen wel.
Is het zo heiig hier dan?quote:
Ik zie het vrij helder allemaalquote:
Vuurvaste mond inmiddels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voorzichtig hoor, het kan erg heet zijn.
Vertel me iets nieuws....quote:
Heer HiDi.quote:
FF!!!!quote:
Ik was er niet bij.Had vakantie.quote:
Beter toch....meer tijd voor nuttige dingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.Had vakantie.
Wel lekker gebruind?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.Had vakantie.
Uhm. Uhm. Ik denk even na.quote:
Net nog even.spoelde wel lastig weg.quote:
Maar de kasten staan wel waterpas toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Uhm. Ik denk even na.
Ik ben 2 teennagels verloren
MOONtje.quote:
Ja die staan waterpas en vast aan de muur. Die gaan nergens heenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar de kasten staan wel waterpas toch?
Heb je ze al gevonden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Uhm. Ik denk even na.
Ik ben 2 teennagels verloren
Maantjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |