Waarom fixen.Volgens mij zou jij prima in een relatie passen en daardoor een toevoeging hebben in je leven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik probeer constant mezelf te fixen, maar als iets niet klikt, dan klikt het niet.
Als er eens geen eikels op mij vielen zou het misschien een keertje goed gaan ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom fixen.Volgens mij zou jij prima in een relatie passen en daardoor een toevoeging hebben in je leven.
Maar alleen doe je het ook goed.
Misschien je inner muis volgen en niet je inner eekhoorn. Dan trek je een ander soort mannen aan dan dat je enkel op zoek bent naar eikelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er eens geen eikels op mij vielen zou het misschien een keertje goed gaan ja.
Als een eikel zichzelf verkleed en verkoopt als muizenvoer ipv een eikel kan ik er niets aandoen he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien je inner muis volgen en niet je inner eekhoorn. Dan trek je een ander soort mannen aan dan dat je enkel op zoek bent naar eikels
Ik gun het je wel.En jammer dat Tommy zo`n eikel is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er eens geen eikels op mij vielen zou het misschien een keertje goed gaan ja.
Al eens nagedacht over een dame daten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als een eikel zichzelf verkleed en verkoopt als muizenvoer ipv een eikel kan ik er niets aandoen he?
Als je proeft dan merk je al vrij snel het verschil wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als een eikel zichzelf verkleed en verkoopt als muizenvoer ipv een eikel kan ik er niets aandoen he?
Kijk, ruik, proefquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je proeft dan merk je al vrij snel het verschil wel.
Ik date helemaal nietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al eens nagedacht over een dame daten?
Ik bedoel dat Ikea zo'n los onderdeeltje na kan leverenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan of eigen schuld. Maar ik ben de komende maand niet bij Ikea te vinden, maar zou na mijn vakantie wel weer thuis willen werken. En helemaal iets nieuws bestellen terwijl ik een nieuw stekkertje nodig heb, vind ik ook weer zo wat. Is eigenlijk nergens voor nodig.
Alleen snoeiharde seks?quote:
Ze willen alleen hele kabels leverenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ikea zo'n los onderdeeltje na kan leveren
Vergeet niet de tientallen uren waarin je opzoek bent naar de perfecte bureau en de emotionele en fysieke stress die die zoektocht met zich mee brengt te declareren. En natuurlijk allemaal in de baas zijn tijd!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet ook nog zo'n bureau aanschaffen, kan declareren
Niet 450 keer tijdens de zoektocht gaan eten bij een 3 sterren restaurant en dat declareren bij de baasquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou de Zweedse balletjes ook declareren bij de baas
Ze werkt niet op de zuid as.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet 450 keer tijdens de zoektocht gaan eten bij een 3 sterren restaurant en dat declareren bij de baas![]()
Voor je het weet word je ontslagen omdat je een pauper bent
En of de bijbehorende bureaustoel een adequate fapstand heeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet de tientallen uren waarin je opzoek bent naar de perfecte bureau en de emotionele en fysieke stress die die zoektocht met zich mee brengt te declareren. En natuurlijk allemaal in de baas zijn tijd!
Als ze niet naar haar stand gaat declareren komt ze daar wel terechtquote:
Iemand opperde al poesjes, maar dat was volgens mij niet een goed idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Muis trekt alleen maar katten aan
Maar ook voor jou is er een leuke vent!
Gaat he-le-maal goedkomen dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik manifesteer een leuke vent voor @:ieniminimuis
Heb geduld
Ik wil helemaal nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb geduld
Hoeft niet eng te zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor je het weet wil zo'n iemand weer samenwonen enzo
Genoeg verhuizingen gedaan nu
Past er niemand bij jou in huis dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor je het weet wil zo'n iemand weer samenwonen enzo
Genoeg verhuizingen gedaan nu
Ik heb nog een berging beschikbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Past er niemand bij jou in huis dan?
Hoef jij niet te verhuizen![]()
Maar dat werd toch een seksmartelslaapkamer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog een berging beschikbaar
Prima voor partner/slachtoffer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dat werd toch een seksmartelslaapkamer?
I like how you think.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prima voor partner/slachtoffer.
De redster in nood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb geduld
Zat jij op een fatbike?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zag net een auto. Komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |