* gebrokenglas gooit extra bitterballen in de oven.quote:
Oh dan wil ik jouw portie bitterballen wel.quote:
Ik ben nog bezig... Met een bord nasi achter de computer.quote:
Dat mag. Beetje mosterd erbij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan wil ik jouw portie bitterballen wel.
Lekker! Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig... Met een bord nasi achter de computer.
Nee, puur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat mag. Beetje mosterd erbij?
Voorzichtig hoor, het kan erg heet zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan wil ik jouw portie bitterballen wel.
Is het zo heiig hier dan?quote:
Ik zie het vrij helder allemaalquote:
Vuurvaste mond inmiddels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voorzichtig hoor, het kan erg heet zijn.
Vertel me iets nieuws....quote:
Heer HiDi.quote:
FF!!!!quote:
Ik was er niet bij.Had vakantie.quote:
Beter toch....meer tijd voor nuttige dingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.Had vakantie.
Wel lekker gebruind?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.Had vakantie.
Uhm. Uhm. Ik denk even na.quote:
Net nog even.spoelde wel lastig weg.quote:
Maar de kasten staan wel waterpas toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Uhm. Ik denk even na.
Ik ben 2 teennagels verloren
MOONtje.quote:
Ja die staan waterpas en vast aan de muur. Die gaan nergens heenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar de kasten staan wel waterpas toch?
Heb je ze al gevonden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Uhm. Ik denk even na.
Ik ben 2 teennagels verloren
Maantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |