Zo danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent een held en SwJ is een prima gozer.
Ja dat doe je nu, tot je terugleest en zie hoe hard we geflirt hebben met elkaar.quote:
Ff tijdens het appen met mij doorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat doe je nu, tot je terugleest en zie hoe hard we geflirt hebben met elkaar.
178quote:
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.quote:
Mario.quote:
Super Lurker Bros?quote:
Vooral sommige in R&P.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige topics zijn toch helemaal interessant om in te lurken?
Daar kom ik dus echt nooit.Schijnt best apart te zijn daar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral sommige in R&P.
Och, sommige topics zijn wel interessant. Maar veelal gaat het erover hoe iemand een afwijzing in een relatie kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kom ik dus echt nooit.Schijnt best apart te zijn daar.
Ah ja. De eeuwige daar kan aangewerkt en gecommuniceerd over worden argument?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, sommige topics zijn wel interessant. Maar veelal gaat het erover hoe iemand een afwijzing in een relatie kan veranderen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee wat dit voor stekkertje is?
[ afbeelding ]
Yup. Dus bij de een valse hoop en bij de ander doorgaan met de volgende.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja. De eeuwige daar kan aangewerkt en gecommuniceerd over worden argument?
klinkt best gezel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Dus bij de een valse hoop en bij de ander doorgaan met de volgende.
Speakerkabel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee wat dit voor stekkertje is?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.
Zij: "Het is over."quote:
Zit aan mijn ikea bureau en er ontbreekt bij 1 van de 3 een stukje koper. Ik zou daarvoor bij ikea iets nieuws moeten bestellen dat best duur is terwijl het alleen maar een stekkertje is.quote:
Zo'n hoogteverstelbaar bureau?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit aan mijn ikea bureau en er ontbreekt bij 1 van de 3 een stukje koper. Ik zou daarvoor bij ikea iets nieuws moeten bestellen dat best duur is terwijl het alleen maar een stekkertje is.
Jups. Fijn ding wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo'n hoogteverstelbaar bureau?
En dat wordt dan in een topic gegooid?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij: "Het is over."
Hij: "Maar we kunnen toch contact houden?"
Zij: "Ja."
Hij: *valse hoop*
Zij: *bonken met de volgende*
Ik wil.quote:
Ligt eraan of eigen schuld. Maar ik ben de komende maand niet bij Ikea te vinden, maar zou na mijn vakantie wel weer thuis willen werken. En helemaal iets nieuws bestellen terwijl ik een nieuw stekkertje nodig heb, vind ik ook weer zo wat. Is eigenlijk nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil.
En volgens mij krijg je bij Ikea gewoon een vervangend onderdeel als iets niet klopt of kapot is, toch?
Kijken, kijken, niet postenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.
Niet in zulke woorden maar komt in de buurt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wordt dan in een topic gegooid?
Daar ben jij ook wel de aangewezen persoon voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een beetje eenvoor mensen die denken dat alles te fixen is in een relatie.
Een relatie heb je met zijn 2en (of meer, of met 1 van je handen, maar anyway). En sommige dingen zijn niet op te lossen. Of dat dan een dealbreaker is, is aan de betrokkenen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een beetje eenvoor mensen die denken dat alles te fixen is in een relatie.
Ja ze vond het lullig om niet te antwoorden. Ik vond dat oke omdat ik weet dat onze liefde echt is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff tijdens het appen met mij door
Users die daar dan een account voor aanmakenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral sommige in R&P.
Nieuw subforum, KNP.quote:
Kun je dat even komen uitleggen aan mijn baas?quote:
Ik probeer constant mezelf te fixen, maar als iets niet klikt, dan klikt het niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben jij ook wel de aangewezen persoon voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |