Zo danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent een held en SwJ is een prima gozer.
Ja dat doe je nu, tot je terugleest en zie hoe hard we geflirt hebben met elkaar.quote:
Ff tijdens het appen met mij doorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat doe je nu, tot je terugleest en zie hoe hard we geflirt hebben met elkaar.
178quote:
Is me ooit weleens uitgelegd.Zijn users die ooit wel gepost hebben of zoiets.quote:
Mario.quote:
Super Lurker Bros?quote:
Vooral sommige in R&P.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige topics zijn toch helemaal interessant om in te lurken?
Daar kom ik dus echt nooit.Schijnt best apart te zijn daar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral sommige in R&P.
Och, sommige topics zijn wel interessant. Maar veelal gaat het erover hoe iemand een afwijzing in een relatie kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kom ik dus echt nooit.Schijnt best apart te zijn daar.
Ah ja. De eeuwige daar kan aangewerkt en gecommuniceerd over worden argument?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, sommige topics zijn wel interessant. Maar veelal gaat het erover hoe iemand een afwijzing in een relatie kan veranderen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee wat dit voor stekkertje is?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |