quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En volgens mij doet gmail iets met punten negeren in email adressen. Dus als je voornaam.achternaam hebt komt voornaamachternaam ook over.
Google maar eens op "Dots don't matter in Gmail addresses"
Hier niet.quote:
Ja. Ik heb zelf een vrij raar email adres genomen voor zulke registraties, als er teveel spam op komt dan verander ik dat weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik gebruik altijd, als ik op een site mijn emailadres moet opgeven, mijnemail+sitenaam@gmail.com.
Dan weet je precies welke site jouw data verkoopt.
Ah, net een mail van de ANWB. Ook al over zonnepanelen..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf een vrij raar email adres genomen voor zulke registraties, als er teveel spam op komt dan verander ik dat weer.
Tot nu toe valt de rotzooi mee. Zo'n 10 per dag. Ik loop al heel wat gratis zonnepanelen mis, evenals geweldige deals voor de goedkoopste energie.... Zonde.
Die kreeg ik ook. En daarna gelijk de jaarfactuur voor mijn reisverzekeringquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, net een mail van de ANWB. Ook al over zonnepanelen..
🤷♂️quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook. En daarna gelijk de jaarfactuur voor mijn reisverzekering
Voor al jequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf een vrij raar email adres genomen voor zulke registraties, als er teveel spam op komt dan verander ik dat weer.
Tot nu toe valt de rotzooi mee. Zo'n 10 per dag. Ik loop al heel wat gratis zonnepanelen mis, evenals geweldige deals voor de goedkoopste energie.... Zonde.
emails zekerquote:Someone sent you a new message 💌
Owja is ook zo....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds op antwoord wacht
Geen dag is hetzelfde hier....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier een nieuw ONZ-stelletje?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
NWS / Youtube haalt RODDELPRAAT video offline vanwege gokreclame
@:dr.mikey is hier vast heel boos over!
Is al een oude aflevering ze zijn ook gelijk daarna met die sponsor gestopt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
NWS / Youtube haalt RODDELPRAAT video offline vanwege gokreclame
@:dr.mikey is hier vast heel boos over!
Geweldig genoten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yes, heerlijke 2 weken gehad. Nu nog een weekje vrij
Dat vliegt voorbij he, die paar weken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yes, heerlijke 2 weken gehad. Nu nog een weekje vrij
Boh, zeg dat wel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vliegt voorbij he, die paar weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |