Zweten vannacht! Beter straks weer openquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:01 schreef aloa het volgende:
Raam vergeten dicht te doen boven![]()
27 graden in de slaapkamer 🥵
Ik teken voor droogte tot de lente aan toe. Meestal maakt dat de winters ook wat dragelijker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net 2,5 uur de schutting staan schuren en beitsen. De tandjes wat was het warm.Gevoelstemperatuur 30 zegt de APP.
Laat die natte herfst maar komen. M’n hout is er klaar voor.
Dat zeker ja. Koelt weer goed af vanavond..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zweten vannacht! Beter straks weer open
lekker op bed slapen zonder dekens en zweten als een otter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:01 schreef aloa het volgende:
Raam vergeten dicht te doen boven![]()
27 graden in de slaapkamer 🥵
Zit het er wel netjes op? Beitsen bij 30 graden is vaak niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net 2,5 uur de schutting staan schuren en beitsen. De tandjes wat was het warm.Gevoelstemperatuur 30 zegt de APP.
Laat die natte herfst maar komen. M’n hout is er klaar voor.
Zonder dekens vind ik niks..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker op bed slapen zonder dekens en zweten als een otter.
Wou zeggen, jullie hebben nachttemperaturen van 12 graden ofzo. Gewoon ramen open gooien en dan moet t wel goedkomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Koelt weer goed af vanavond..
15/16 komende nachtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou zeggen, jullie hebben nachttemperaturen van 12 graden ofzo. Gewoon ramen open gooien en dan moet t wel goedkomen.
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zit het er wel netjes op? Beitsen bij 30 graden is vaak niet zo'n goed idee.
Is nog steecs vrij koel. Ventilator in je open raam zetten helpt ook trouwens. Maar dan omgekeerd, dus dat ie de koelere lucht naar binnen blaastquote:
Liever droog of liever zonnig?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik teken voor droogte tot de lente aan toe. Meestal maakt dat de winters ook wat dragelijker.
Ah beterquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Iets koeler schilderen is net iets beter maar we hebben hier zo ongeveer elke dag onverwachts een mini bui, dus veel te kiezen was er niet. Dan maar nu. Volgende week zit m’n agenda weer ramvol dus alles kwam nu samen.
Nee.quote:
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
De opties:
- Stralende zon met veel buien. Elke dag weer.
- Of 6 maanden grijs en altijd droog. Zo wat @:invictus altijd ohne ende roept
Laat me nou even dit spelletje doen.quote:
het is anders ook wel vaak grijs en koudquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me nou even dit spelletje doen.![]()
Ik heb in de winter bijvoorbeeld liever grijs en warm dan zon en ijskoud.
Ok, dan zon. Grijs ohne ende word ik ook zo afschuwelijk depri van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden we afgelopen winter (voelt echt als eergister door gebrek aan lente) niet best veel zachte dagen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
het is anders ook wel vaak grijs en koudvan dat kansloos sneue weer waarbij het 1-4 graden is en grotendeels de dag grijs/mistig. man, wat is dat deprimerend. Dan liever 0/-1 en zon
maar 10-12 graden en zon/paar wolken mag ook
Ja, mede mogelijk gemaakt door die vastgeroeste ZW/W stroming die ook die eindeloze regen bracht. tevens relatief "zacht" weer. 6-10 graden is niet heel koud. Wat temperatuur betreft voor mij overigens prima. Liever dat dan 1-4 graden en hetzelfde weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden we afgelopen winter (voelt echt als eergister door gebrek aan lente) niet best veel zachte dagen?
Dat valt me tegen van jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'warm' in de winter is een recept voor bovenmatige neerslag. Liever eens een lange vorstperiodequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je
Winterzonnetje
Maar dat is een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'warm' in de winter is een recept voor bovenmatige neerslag. Liever eens een lange vorstperiode
@Coco Tillyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
De stormnamen voor het nieuwe stormseizoen!
[ afbeelding ]
https://www.metoffice.gov(...)-2024-25-storm-names
Otje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Naoise?Hoe moet je die naam nou weer uitspreken dan...
Je moet je WKN vrienden wel een beetje kennen inmiddels.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je
Winterzonnetje
Ik begrijp en snap dat ook totaal niet. Schrijf het dan zoals je het uitspreekt. Er staat totaal wat anders dan hoe je het uitspreekt, blijkbaar. Net als die E of Ay. Huh? Achterlijk gedoequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, ik zat er com-pleet naastIk dacht zoiets als NA-O-IESE
hoogtelaagje in Spanje. Meer gebieden waar de kans nog veel groter isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:47 schreef dick_laurent het volgende:
Wat meer instabiliteit en bewolking hier inmiddels, lekker. Misschien zelfs een bui van het weekend. Moet niet gekker worden!
"Die Engelsen spreken altijd alles verkeerd uit!" ~ J. Boskamp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik begrijp en snap dat ook totaal niet. Schrijf het dan zoals je het uitspreekt. Er staat totaal wat anders dan hoe je het uitspreekt, blijkbaar. Net als die E of Ay. Huh? Achterlijk gedoe![]()
En weer hebben de Duitsers en Fransen andere namen dan hier. Eensgezindheid is weer ver te zoeken
Zondag ontploffen op het voetbalveldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag toch weer een dertiger in de kaarten.. gelukkig wel in het weekend
Maar zon gaat altijd boven grijsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet je WKN vrienden wel een beetje kennen inmiddels.Ik heb een hekel aan kou.
![]()
Weekje schaatsen, weekend sneeuw.En verder gewoon snel door naar de lente.
Dit zijn Iers Keltische namen. Voor Nederlanders en zelfs veel Engelsen totaal onlogisch. Maar voor Ieren is dit gewoon logisch opgeschreven. Ondanks hetzelfde alfabet hebben ze daar heel andere klankcombinaties. 'Niamh' is nog zo'n leuke.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik begrijp en snap dat ook totaal niet. Schrijf het dan zoals je het uitspreekt. Er staat totaal wat anders dan hoe je het uitspreekt, blijkbaar. Net als die E of Ay. Huh? Achterlijk gedoe![]()
Wat zitten hier een "creatieve" namen tussen danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk met temperaturen rond de 20-22 gradenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:44 schreef aloa het volgende:
Top pluim. September begint misschien met een 30er en daarna volop nazomer.
Komend weekend volop zon![]()
[ afbeelding ]
Bij buienradar staat er aardig wat regen op het programma, ik weet niet in hoeverre dat klopt. Vooral ook in de nacht van vrijdag naar zaterdag staat hier bijna 30mm. Dat is niet best zulke sommen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:44 schreef aloa het volgende:
Top pluim. September begint misschien met een 30er en daarna volop nazomer.
Komend weekend volop zon![]()
[ afbeelding ]
Dat ie maar opschiet. Straks wedstrijdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig zorgt de zeewind nu wel voor verkoeling al
Dan hier ook wel weer. Oosten en zuidoosten was warm vandaagquote:
Jullie zitten nog steeds in de absolute sweet-spot qua ideale temperaturen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:09 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie pluim wel. Hoe langer 22-26 hoe beter
[ x ]
22-26 hele maand september zou een weelde zijn. Ook wel terechtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jullie zitten nog steeds in de absolute sweet-spot qua ideale temperaturen.
Ik moet daar nog een paar weekjes op wachten
Grootste kans op neerslag is maandag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:13 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Bij buienradar staat er aardig wat regen op het programma, ik weet niet in hoeverre dat klopt. Vooral ook in de nacht van vrijdag naar zaterdag staat hier bijna 30mm. Dat is niet best zulke sommen.
De kans op buien neemt toe vanaf zaterdagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste kans op neerslag is maandag.
30 mm zie ik nergens.
Idd ja. De atmosfeer wordt onstabieler.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De kans op buien neemt toe vanaf zaterdag
Je zou zelfs kunnen zeggen dat ie op ontploffen staat...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja. De atmosfeer wordt onstabieler.
Dit is toch geen hitte johquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef Elan het volgende:
Opbokken met die hitte elke keer.
Nu klaar en herfst.
ook nog "elke keer" zeggen. Zo veel/vaak is er geen hitte geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is toch geen hitte joh
Ik schrik hier compleet van. Het is verdorie augustus @Elanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef Elan het volgende:
Nu klaar en herfst.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ook nog "elke keer" zeggen. Zo veel/vaak is er geen hitte geweest
ja, dat kan. en dat konquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef TLC het volgende:
Zondag is het september en dan nog 30 graden![]()
Allemaal achterstallig he? Hadden we nog tegoed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef Elan het volgende:
Nu klaar en herfst.
Bizar joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef TLC het volgende:
Het oogt niet alleen goor het is smerig. Niks mis met 25 graden of meer maar dan wel lekker koele nachten in deze periode en een lage luchtvochtigheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het oogt wat smerig met die dauwpunten die telkens richting de 20°C gaan. Voor hier hoop ik nog steeds op onweer.
Het is toch steeds koel in de nacht? Dus hoezo ‘alweer’?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Het oogt niet alleen goor het is smerig. Niks mis met 25 graden of meer maar dan wel lekker koele nachten in deze periode en een lage luchtvochtigheid.
Picsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is toch steeds koel in de nacht? Dus hoezo ‘alweer’?
Ik zat net op de fiets met een rokje. Was gewoon hartstikke fris.
Lijkt mij ook maar niet hierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:26 schreef aloa het volgende:
Maandag lijkt de beste dag voor onweer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen klimaatopwarmingontkenner hoor. Maar 30 graden in september maak ik toch mijn hele leven al wel mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar joh.
En dan zijn er nog van die eikelbijters die roepen dat klimaatopwarming een hoax is
Ja, dat is echt niet bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben geen klimaatopwarmingontkenner hoor. Maar 30 graden in september maak ik toch mijn hele leven al wel mee.
Mwa zondag wordt wel erg heet, gevoelstemperatuur 32 graden hier in het ZO.quote:
Koelvest vergeten aan te doen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer 40 liter vocht verloren op het voetbalveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |