Hadden we afgelopen winter (voelt echt als eergister door gebrek aan lente) niet best veel zachte dagen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
het is anders ook wel vaak grijs en koudvan dat kansloos sneue weer waarbij het 1-4 graden is en grotendeels de dag grijs/mistig. man, wat is dat deprimerend. Dan liever 0/-1 en zon
maar 10-12 graden en zon/paar wolken mag ook
Ja, mede mogelijk gemaakt door die vastgeroeste ZW/W stroming die ook die eindeloze regen bracht. tevens relatief "zacht" weer. 6-10 graden is niet heel koud. Wat temperatuur betreft voor mij overigens prima. Liever dat dan 1-4 graden en hetzelfde weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden we afgelopen winter (voelt echt als eergister door gebrek aan lente) niet best veel zachte dagen?
Dat valt me tegen van jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me nou even dit spelletje doen.![]()
Ik heb in de winter bijvoorbeeld liever grijs en warm dan zon en ijskoud.
'warm' in de winter is een recept voor bovenmatige neerslag. Liever eens een lange vorstperiodequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me nou even dit spelletje doen.![]()
Ik heb in de winter bijvoorbeeld liever grijs en warm dan zon en ijskoud.
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je
Winterzonnetje
Maar dat is een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'warm' in de winter is een recept voor bovenmatige neerslag. Liever eens een lange vorstperiode
@Coco Tillyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
De stormnamen voor het nieuwe stormseizoen!
[ afbeelding ]
https://www.metoffice.gov(...)-2024-25-storm-names
Otje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
De stormnamen voor het nieuwe stormseizoen!
[ afbeelding ]
https://www.metoffice.gov(...)-2024-25-storm-names
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Naoise?Hoe moet je die naam nou weer uitspreken dan...
Je moet je WKN vrienden wel een beetje kennen inmiddels.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je
Winterzonnetje
Ik begrijp en snap dat ook totaal niet. Schrijf het dan zoals je het uitspreekt. Er staat totaal wat anders dan hoe je het uitspreekt, blijkbaar. Net als die E of Ay. Huh? Achterlijk gedoequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, ik zat er com-pleet naastIk dacht zoiets als NA-O-IESE
hoogtelaagje in Spanje. Meer gebieden waar de kans nog veel groter isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:47 schreef dick_laurent het volgende:
Wat meer instabiliteit en bewolking hier inmiddels, lekker. Misschien zelfs een bui van het weekend. Moet niet gekker worden!
"Die Engelsen spreken altijd alles verkeerd uit!" ~ J. Boskamp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik begrijp en snap dat ook totaal niet. Schrijf het dan zoals je het uitspreekt. Er staat totaal wat anders dan hoe je het uitspreekt, blijkbaar. Net als die E of Ay. Huh? Achterlijk gedoe![]()
En weer hebben de Duitsers en Fransen andere namen dan hier. Eensgezindheid is weer ver te zoeken
Zondag ontploffen op het voetbalveldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag toch weer een dertiger in de kaarten.. gelukkig wel in het weekend
Maar zon gaat altijd boven grijsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet je WKN vrienden wel een beetje kennen inmiddels.Ik heb een hekel aan kou.
![]()
Weekje schaatsen, weekend sneeuw.En verder gewoon snel door naar de lente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |