Zweten vannacht! Beter straks weer openquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:01 schreef aloa het volgende:
Raam vergeten dicht te doen boven![]()
27 graden in de slaapkamer 🥵
Ik teken voor droogte tot de lente aan toe. Meestal maakt dat de winters ook wat dragelijker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net 2,5 uur de schutting staan schuren en beitsen. De tandjes wat was het warm.Gevoelstemperatuur 30 zegt de APP.
Laat die natte herfst maar komen. M’n hout is er klaar voor.
Dat zeker ja. Koelt weer goed af vanavond..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zweten vannacht! Beter straks weer open
lekker op bed slapen zonder dekens en zweten als een otter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:01 schreef aloa het volgende:
Raam vergeten dicht te doen boven![]()
27 graden in de slaapkamer 🥵
Zit het er wel netjes op? Beitsen bij 30 graden is vaak niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net 2,5 uur de schutting staan schuren en beitsen. De tandjes wat was het warm.Gevoelstemperatuur 30 zegt de APP.
Laat die natte herfst maar komen. M’n hout is er klaar voor.
Zonder dekens vind ik niks..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker op bed slapen zonder dekens en zweten als een otter.
Wou zeggen, jullie hebben nachttemperaturen van 12 graden ofzo. Gewoon ramen open gooien en dan moet t wel goedkomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Koelt weer goed af vanavond..
15/16 komende nachtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou zeggen, jullie hebben nachttemperaturen van 12 graden ofzo. Gewoon ramen open gooien en dan moet t wel goedkomen.
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zit het er wel netjes op? Beitsen bij 30 graden is vaak niet zo'n goed idee.
Is nog steecs vrij koel. Ventilator in je open raam zetten helpt ook trouwens. Maar dan omgekeerd, dus dat ie de koelere lucht naar binnen blaastquote:
Liever droog of liever zonnig?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik teken voor droogte tot de lente aan toe. Meestal maakt dat de winters ook wat dragelijker.
Ah beterquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Iets koeler schilderen is net iets beter maar we hebben hier zo ongeveer elke dag onverwachts een mini bui, dus veel te kiezen was er niet. Dan maar nu. Volgende week zit m’n agenda weer ramvol dus alles kwam nu samen.
Nee.quote:
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
De opties:
- Stralende zon met veel buien. Elke dag weer.
- Of 6 maanden grijs en altijd droog. Zo wat @:invictus altijd ohne ende roept
Laat me nou even dit spelletje doen.quote:
het is anders ook wel vaak grijs en koudquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me nou even dit spelletje doen.![]()
Ik heb in de winter bijvoorbeeld liever grijs en warm dan zon en ijskoud.
Ok, dan zon. Grijs ohne ende word ik ook zo afschuwelijk depri van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me nou even dit spelletje doen.![]()
Ik heb in de winter bijvoorbeeld liever grijs en warm dan zon en ijskoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |