Nazomer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En dauw op de autoramen... Geeft voor mij aan dat we al diep in de zomer zitten die op z'n eind gaat lopen.
Opbokken met die kouquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nazomer.
Al is in de kaarten de kou in het noorden (van Europa) al duidelijk zichtbaar.
Dat gaat toch altijd zo?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nazomer.
Valt best mee. Volgende week richting de poolcirkel en daar is het nog altijd zo'n 15-20°Cquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nazomer.
Opbokken met wintertijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef INViCTuS het volgende:
Vorig jaar was het tot half oktober ook aangenaam qua temperatuur. Dit jaar hopelijk vergelijkbaar. Na ingang wintertijd is het sowieso afgelopen
Met dit weer heb je helemaal geen recht van klagen, joh. Kijk naar buiten .quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:24 schreef MissHobje het volgende:
Prachtige dag nu al, zo mooi blauw, de nacht was zalig fris 9.9 graden..warmte overdag, ik klaag niet
Joh ik ben buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met dit weer heb je helemaal geen recht van klagen, joh. Kijk naar buiten .
Ik zei ook niet dat jij klaagdequote:
Ik ben binnen. Kutweer buiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij klaagde. Bedoel het voor de mensen die dat wel doen.
Het kwam een beetje cru op me overquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij klaagde. Bedoel het voor de mensen die dat wel doen.
Airco luxe?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben binnen. Kutweer buiten.
Sowieso. Maar ben ook weer aan t werk dus ja dan zit ik sws binnen. Graad of 31 nog steeds hier dagelijksquote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja, tis gewoon te warm voor werkingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ben ook weer aan t werk dus ja dan zit ik sws binnen. Graad of 31 nog steeds hier dagelijks
Nope, waarschijnlijk pas na dinsdag/woensdag aanzienlijk koeler.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vervelend warm. Hopelijk de laatste keer.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:43 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk weertje, lekker flaneren in de speedo. Lekker glimmend bruin lijf van de olie. Af en toe een duik in de pool.
Dit sfeertje gaat heel september door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |