Dit zijn Iers Keltische namen. Voor Nederlanders en zelfs veel Engelsen totaal onlogisch. Maar voor Ieren is dit gewoon logisch opgeschreven. Ondanks hetzelfde alfabet hebben ze daar heel andere klankcombinaties. 'Niamh' is nog zo'n leuke.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik begrijp en snap dat ook totaal niet. Schrijf het dan zoals je het uitspreekt. Er staat totaal wat anders dan hoe je het uitspreekt, blijkbaar. Net als die E of Ay. Huh? Achterlijk gedoe![]()
Wat zitten hier een "creatieve" namen tussen danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
De stormnamen voor het nieuwe stormseizoen!
[ afbeelding ]
https://www.metoffice.gov(...)-2024-25-storm-names
Hopelijk met temperaturen rond de 20-22 gradenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:44 schreef aloa het volgende:
Top pluim. September begint misschien met een 30er en daarna volop nazomer.
Komend weekend volop zon![]()
[ afbeelding ]
Bij buienradar staat er aardig wat regen op het programma, ik weet niet in hoeverre dat klopt. Vooral ook in de nacht van vrijdag naar zaterdag staat hier bijna 30mm. Dat is niet best zulke sommen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:44 schreef aloa het volgende:
Top pluim. September begint misschien met een 30er en daarna volop nazomer.
Komend weekend volop zon![]()
[ afbeelding ]
Dat ie maar opschiet. Straks wedstrijdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig zorgt de zeewind nu wel voor verkoeling al
Dan hier ook wel weer. Oosten en zuidoosten was warm vandaagquote:
Jullie zitten nog steeds in de absolute sweet-spot qua ideale temperaturen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:09 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie pluim wel. Hoe langer 22-26 hoe beter
[ x ]
22-26 hele maand september zou een weelde zijn. Ook wel terechtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jullie zitten nog steeds in de absolute sweet-spot qua ideale temperaturen.
Ik moet daar nog een paar weekjes op wachten
Grootste kans op neerslag is maandag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:13 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Bij buienradar staat er aardig wat regen op het programma, ik weet niet in hoeverre dat klopt. Vooral ook in de nacht van vrijdag naar zaterdag staat hier bijna 30mm. Dat is niet best zulke sommen.
De kans op buien neemt toe vanaf zaterdagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste kans op neerslag is maandag.
30 mm zie ik nergens.
Idd ja. De atmosfeer wordt onstabieler.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De kans op buien neemt toe vanaf zaterdag
Je zou zelfs kunnen zeggen dat ie op ontploffen staat...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja. De atmosfeer wordt onstabieler.
Dit is toch geen hitte johquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef Elan het volgende:
Opbokken met die hitte elke keer.
Nu klaar en herfst.
ook nog "elke keer" zeggen. Zo veel/vaak is er geen hitte geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is toch geen hitte joh
Ik schrik hier compleet van. Het is verdorie augustus @Elanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef Elan het volgende:
Opbokken met die hitte elke keer.
Nu klaar en herfst.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ook nog "elke keer" zeggen. Zo veel/vaak is er geen hitte geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |