ja, dat kan. en dat konquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef TLC het volgende:
Zondag is het september en dan nog 30 graden![]()
Allemaal achterstallig he? Hadden we nog tegoed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef Elan het volgende:
Opbokken met die hitte elke keer.
Nu klaar en herfst.
Bizar joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef TLC het volgende:
Het oogt niet alleen goor het is smerig. Niks mis met 25 graden of meer maar dan wel lekker koele nachten in deze periode en een lage luchtvochtigheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het oogt wat smerig met die dauwpunten die telkens richting de 20°C gaan. Voor hier hoop ik nog steeds op onweer.
Het is toch steeds koel in de nacht? Dus hoezo ‘alweer’?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Het oogt niet alleen goor het is smerig. Niks mis met 25 graden of meer maar dan wel lekker koele nachten in deze periode en een lage luchtvochtigheid.
Picsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is toch steeds koel in de nacht? Dus hoezo ‘alweer’?
Ik zat net op de fiets met een rokje. Was gewoon hartstikke fris.
Lijkt mij ook maar niet hierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:26 schreef aloa het volgende:
Maandag lijkt de beste dag voor onweer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen klimaatopwarmingontkenner hoor. Maar 30 graden in september maak ik toch mijn hele leven al wel mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar joh.
En dan zijn er nog van die eikelbijters die roepen dat klimaatopwarming een hoax is
Ja, dat is echt niet bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben geen klimaatopwarmingontkenner hoor. Maar 30 graden in september maak ik toch mijn hele leven al wel mee.
Mwa zondag wordt wel erg heet, gevoelstemperatuur 32 graden hier in het ZO.quote:
Koelvest vergeten aan te doen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer 40 liter vocht verloren op het voetbalveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |