SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Rowan Atkinsonquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mis beetje die van die dude uit the fresh prince....
Veel plezier,ik kan niks beloven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoe spijtig het ook is, ik ga jullie voorlopig verlaten. Bedankt voor al jullie gezelligheid, maar ik krijg dadelijk bezoek en we gaan film kijken, welke weet ik nog niet. Maar we gaan in ieder geval veel bier drinken met z'n allen. Het ga jullie goed vanavond en vannacht. Gedraag jullie en doe niks wat ik ook niet zou doen.
Zuip en chill zequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoe spijtig het ook is, ik ga jullie voorlopig verlaten. Bedankt voor al jullie gezelligheid, maar ik krijg dadelijk bezoek en we gaan film kijken, welke weet ik nog niet. Maar we gaan in ieder geval veel bier drinken met z'n allen. Het ga jullie goed vanavond en vannacht. Gedraag jullie en doe niks wat ik ook niet zou doen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
#dramaqueenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toen sliep je zeker niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:22 schreef DJMO het volgende:
Slaap gvd. Ik ben nog steeds kapot moe na dat slaap onderzoek, maar slapen? Ho maar
Verre vanquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verre vanals ik die nacht vier uur slaap gehad heb is het veel. Gisterenmiddag kwamen we rond half vier thuis ofzo, ik ben meteen naar bed gegaan. Ruim 2, 5 uur liggen pitten, terwijl ik normaal overdag niet kan slapen. Daarna pas om één uur naar bed gegaan en Vanmorgen dan wel weer bizar vroeg wakker, dus echt compleet gestoord slaappatroon. Ik ga zo te bedde, in de hoop beter te slapen dan de afgelopen twee dagen.
Wanneer krijg je de uitslag van het slaap onderzoek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verre vanals ik die nacht vier uur slaap gehad heb is het veel. Gisterenmiddag kwamen we rond half vier thuis ofzo, ik ben meteen naar bed gegaan. Ruim 2, 5 uur liggen pitten, terwijl ik normaal overdag niet kan slapen. Daarna pas om één uur naar bed gegaan en Vanmorgen dan wel weer bizar vroeg wakker, dus echt compleet gestoord slaappatroon. Ik ga zo te bedde, in de hoop beter te slapen dan de afgelopen twee dagen.
Zou ook wel iets voor jou zijn.quote:
Eind september.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag van het slaap onderzoek?
Wat snel zeg.quote:
Geen onderzoek v nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ook wel iets voor jou zijn.
Ben ik toch wel, om te pissen. Ik ben echt naar de klote, en heb net m'n slaappil ingenomen. Nog even sigaret en dan knock out.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat snel zeg.
maar eerlijk blijf nu nog even wakker.Anders ben je rond 3 uur weer klaarwakker.
Heer Stoor.quote:
Wij zaten onder de overkapping! Ik heb vertrouwen in mijn bouwwerkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Stoor.![]()
Heeft uw project de storm overleefd?
Niet gestoordquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij zaten onder de overkapping! Ik heb vertrouwen in mijn bouwwerk
Ik ben 8 jaar geleden naar Schotland geweest, op de motor wel. Dat links rijden heb je zo door. Met een auto zal je vooral moeten wennen aan het schakelen denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had er dus even geen rekening mee gehouden dat ik in Engeland LINKS moet rijden op de weg. En dat de huurauto het stuur aan de rechtste kant heeft![]()
Iemand ervaring? Hoe snel went dat?
Heel snel,boem is ho.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had er dus even geen rekening mee gehouden dat ik in Engeland LINKS moet rijden op de weg. En dat de huurauto het stuur aan de rechtste kant heeft![]()
Dat sowieso.quote:
Je kunt n speciale internationale auto vragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Nja, dat dacht ik ook, dus ik heb een automaat gehuurd zodat ik daar in ieder geval niet mee bezig hoef te zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar geleden naar Schotland geweest, op de motor wel. Dat links rijden heb je zo door. Met een auto zal je vooral moeten wennen aan het schakelen denk ik
Daar hebben ze de automaat voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar geleden naar Schotland geweest, op de motor wel. Dat links rijden heb je zo door. Met een auto zal je vooral moeten wennen aan het schakelen denk ik
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, dat dacht ik ook, dus ik heb een automaat gehuurd zodat ik daar in ieder geval niet mee bezig hoef te zijnMaakt mij verder niet zoveel uit, maar ik heb natuurlijk wel een vrouw en 2 kinderen in de auto zitten. En om dan meteen links en het stuur aan de verkeerde kant te hebben in hartje Londen. Dacht ik het mezelf niet moeilijker te maken dan het is
Al gezien jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar hebben ze de automaat voor uitgevonden.
Wait wat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Met eigen auto moet je je koplampen soort van afplakken.
Momentje.quote:
Volgens sommigen mag dat in Nederland ook hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Al gezien ja
Automaat is dan wel handig. Ik dacht altijd aan het volgende: je mag doen wat in Nederland niet mag, en dat is links rijden en rechts inhalen
Leuk weetje toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al gevonden:
https://www.autovisie.nl/(...)naar-engeland-reist/
En ' rechts' heeft geen voorrangquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Al gezien ja
Automaat is dan wel handig. Ik dacht altijd aan het volgende: je mag doen wat in Nederland niet mag, en dat is links rijden en rechts inhalen
Ik ben daar te beleefd voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens sommigen mag dat in Nederland ook hoor.
Ja, ik wist dat niet eens! Ook dat je ontheffing aan moet vragen voor low/ultra low emission zones. Kost nogalquote:
Wat heb je gehuurd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, dat dacht ik ook, dus ik heb een automaat gehuurd zodat ik daar in ieder geval niet mee bezig hoef te zijnMaakt mij verder niet zoveel uit, maar ik heb natuurlijk wel een vrouw en 2 kinderen in de auto zitten. En om dan meteen links en het stuur aan de verkeerde kant te hebben in hartje Londen. Dacht ik het mezelf niet moeilijker te maken dan het is
Klopt. Iets met verblindheid ofzo de rechtse koplamp is anders dan de linkse. Al hoewel je het kan instellen bij nieuwere auto'squote:
Ja, dat las ik iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt. Iets met verblindheid ofzo de rechtse koplamp is anders dan de linkse. Al hoewel je het kan instellen bij nieuwere auto's
Daar kwam mijn broertje opeens achter toen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat niet eens! Ook dat je ontheffing aan moet vragen voor low/ultra low emission zones. Kost nogal
Auwquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kwam mijn broertje opeens achter toen.
Kan je beter de lijn varen met een boot,dat heeft mijn zus gedaan.quote:
Veel beter ja. Las ook dat in Schotland het er wat minder streng aan toe gaat. Dat scheelt welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je beter de lijn varen met een boot,dat heeft mijn zus gedaan.
Toen ik 16 was mocht ik op een brommer rijden,elke disco naarbinnen etc.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel beter ja. Las ook dat in Schotland het er wat minder streng aan toe gaat. Dat scheelt welMaar in 8 jaar kan er veel veranderen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik 16 was mocht ik op een brommer rijden,elke disco naarbinnen etc.
En toen was seks nog veilig, roken gezond en cocaïne werd nog als medicijn door de huisarts bij de kilo's voorgeschreven en betaald door de verzekeringquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik 16 was mocht ik op een brommer rijden,elke disco naarbinnen etc.
Met de motor is het wel makkelijkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat wel nog een keertje op mijn bucketlist. Een keer links rijden in Engeland. Met mijn eigen auto de boot/trein nemen.voor te beginnen keertje naar canterbury.
Of een keer met een gehuurde auto in Australië.
Zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toen was seks nog veilig, roken gezond en cocaïne werd nog als medicijn door de huisarts bij de kilo's voorgeschreven en betaald door de verzekering
Links rijden is zo F'd up maat. Je snapt het principe, maar alles werkt precies tegenovergesteld. Daar heb je minimaal een week of 2 voor nodig voor je het een beetje begint te snappen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat wel nog een keertje op mijn bucketlist. Een keer links rijden in Engeland. Met mijn eigen auto de boot/trein nemen.voor te beginnen keertje naar canterbury.
Owja, ik was even vergeten dat iedereen op FOK! 12 isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet.
Die kan je makkelijk ook voor langere tijd huren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op een motor is het idd wel makkelijker lijkt me. Je hebt dan toch schijt aan de regels voor automobilistenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de motor is het wel makkelijkerWe werden toen vanaf de ferry meteen de weg opgestuurd en toen wees het zich vanzelf. Zelfs rotondes, want iedereen voor je doet het al voor
Moet ook wel, met die afstandenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan je makkelijk ook voor langere tijd huren.
Opium wordt nog steeds vrij gemakkelijk uitgeschreven en vergoed hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toen was seks nog veilig, roken gezond en cocaïne werd nog als medicijn door de huisarts bij de kilo's voorgeschreven en betaald door de verzekering
Moet wel zeggen dat ik dat wel heb ja. Vrijdag op weg naar huis was er file en ik ben er lekker tussendoor gereden, met 30quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een motor is het idd wel makkelijker lijkt me. Je hebt dan toch schijt aan de regels voor automobilisten![]()
En ja, ik heb zelf ook al bijna 15 jaar mijn A bewijsje
HerRabbit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, ik was even vergeten dat iedereen op FOK! 12 is
Ik weet niet of het tegenwoordig nog gebeurd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Opium wordt nog steeds vrij gemakkelijk uitgeschreven en vergoed hoor.
Ik gebruik het al 2 maanden.
Dat zijn dan beste planten geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tegenwoordig nog gebeurd.
Maar ik ken iemand die kreeg op zijn 18e 2 wietplanten van de verzekering voor zijn ADHD. Daar hebben we meerdere weekenden stoned doorgebracht en hij verkocht het overschot aan coffeeshops via de achterdeur
Ik heb ooit een huisgenoot gehad die alleen een motor had, geen auto.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dat wel heb ja. Vrijdag op weg naar huis was er file en ik ben er lekker tussendoor gereden, met 30
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een huisgenoot gehad die alleen een motor had, geen auto.
Die is op een gegeven moment van baan gewisseld en bij zijn nieuwe werk kreeg hij een leasebak met tankpas dus hij gebruikte die constant en ik mocht de motor gebruiken als ik de benzine betaalde. Na 3 maanden had hij al schijt aan files en zijn wagen
We gingen maar een keer in de maand naar hem en hij had paar 10-tallen grammen die hij verkocht. Niet super veel, maar wel bizar dat je iets gratis krijgt van de verzekering waar je zwart geld mee kunt verdienenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn dan beste planten geweest.
Doen ze met pammetjes ook veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We gingen maar een keer in de maand naar hem en hij had paar 10-tallen grammen die hij verkocht. Niet super veel, maar wel bizar dat je iets gratis krijgt van de verzekering waar je zwart geld mee kunt verdienen
Tja stel ik zou het niet meer nodig hebben dan kan ik gewoon alsnog elke week de pijnstilling blijven bestellen, huisarts heeft nog geen enkele keer gevraagd hoe het gaat oid. Zullen er vast genoeg zijn die dit wel zwart willen kopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We gingen maar een keer in de maand naar hem en hij had paar 10-tallen grammen die hij verkocht. Niet super veel, maar wel bizar dat je iets gratis krijgt van de verzekering waar je zwart geld mee kunt verdienen
Beetje luie huisarts welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja stel ik zou het niet meer nodig hebben dan kan ik gewoon alsnog elke week de pijnstilling blijven bestellen, huisarts heeft nog geen enkele keer gevraagd hoe het gaat oid. Zullen er vast genoeg zijn die dit wel zwart willen kopen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze met pammetjes ook veel.
Vast en zeker zijn er genoeg die dat op de zwarte markt verkopen idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja stel ik zou het niet meer nodig hebben dan kan ik gewoon alsnog elke week de pijnstilling blijven bestellen, huisarts heeft nog geen enkele keer gevraagd hoe het gaat oid. Zullen er vast genoeg zijn die dit wel zwart willen kopen.
Ik ben niet anders gewend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje luie huisarts wel
Peugeot 2008, stuur rechts, automaat, 300 mijlquote:
Was een Yamaha uit de jaren 90 die toen al dik 15 jaar oud was, maar daarop heb ik wel echt echt leren rijden.quote:
Mijn huisarts is best wel actief. Toen ik met een vraag kwam over een moedervlek die ik niet vertrouwde heeft ie meteen heel mijn rug onderzocht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend.
Ik bestel het digitaal dus volgens mij krijgt hij gewoon een pop-up die hij even snel weg klikt met akkoord.
Precies, zo leer je in elk weertype rijdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een Yamaha uit de jaren 90 die toen al dik 15 jaar oud was, maar daarop heb ik wel echt echt leren rijden.
2 jaar lang dagelijks gebruikt door weer en wind![]()
![]()
Mooie herinneringen aan
Ach ik kwam met een nogal serieus onderwerp bij die van mij, kon hij verder niks mee. Is prima maar normaliter krijg je dan direct een verwijzing. Nou niet bij die van mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn huisarts is best wel actief. Toen ik met een vraag kwam over een moedervlek die ik niet vertrouwde heeft ie meteen heel mijn rug onderzocht.
Kinderen zijn de toekomst, die moet je nu al uitknijpen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
De autohuur viel wel mee, maar 2 kinderstoeltjes.... Voor de stoeltjes vragen ze 45e / st extra
Best bizar. De kinderstoeltjes zijn bijna net zo duur als de autohuurquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kinderen zijn de toekomst, die moet je nu al uitknijpen!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Best bizar. De kinderstoeltjes zijn bijna net zo duur als de autohuur
Mijn rij instructeur voor mijn motor zei toen ik geslaagd was ook als eerste toen we naar buiten liepen: 'Zo, nu kun je echt gaan leren motor rijden'. Heeft hij geen ongelijk in gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, zo leer je in elk weertype rijdenAltijd goed!
Nja. de kinderen zijn 4 en 6, dus dat risico ga ik niet lopen. Die gaan gewoon in een kinderstoel. En daarnaast heb ik nog nooit links gereden met het stuur rechtes. Dus dat gaan we gewoon netjes doen. Maar ik vind de prijs voor een kinderstoeltje wel een beetje raarquote:
Pro tip: gewoon zeggen dat het je broer en/of zus zijn en dat het aanraden van kinderstoeltjes een belediging voor ze isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Best bizar. De kinderstoeltjes zijn bijna net zo duur als de autohuur
Ik heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn rij instructeur voor mijn motor zei toen ik geslaagd was ook als eerste toen we naar buiten liepen: 'Zo, nu kun je echt gaan leren motor rijden'. Heeft hij geen ongelijk in gehad
Nope, je leert het pas als je alleen op die fiets zit en je geen stem in je oor hoort die zegt wat je moet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn rij instructeur voor mijn motor zei toen ik geslaagd was ook als eerste toen we naar buiten liepen: 'Zo, nu kun je echt gaan leren motor rijden'. Heeft hij geen ongelijk in gehad
Dat is het ook. Je wil geen problemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja. de kinderen zijn 4 en 6, dus dat risico ga ik niet lopen. Die gaan gewoon in een kinderstoel. En daarnaast heb ik nog nooit links gereden met het stuur rechtes. Dus dat gaan we gewoon netjes doen. Maar ik vind de prijs voor een kinderstoeltje wel een beetje raar
Ik vraag dit bijna iedereen die zijn motor na zijn auto haalt, maar wat vond jij het lastigste aan het motor leren rijden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald.Dat is toch wat anders dan een autorijbewijs
Motor is totaal niet vergelijkbaar met een auto
Welcome fellow bikerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald.Dat is toch wat anders dan een autorijbewijs
Motor is totaal niet vergelijkbaar met een auto
Ach, ik vergelijk het een beetje met motor / auto. Links rijden met het stuur aan de verkeerde kant lukt me ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro tip: gewoon zeggen dat het je broer en/of zus zijn en dat het aanraden van kinderstoeltjes een belediging voor ze is
Edit: grapje natuurlijk. Veiligheid voor alles.
MT07quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welcome fellow biker
Dat is waar, zowel voor ieder rijbewijs dat je haalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nope, je leert het pas als je alleen op die fiets zit en je geen stem in je oor hoort die zegt wat je moet doen
Het ding is best zwaar! En het naar links sturen als je recht wilt!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag dit bijna iedereen die zijn motor na zijn auto haalt, maar wat vond jij het lastigste aan het motor leren rijden?
CBF600 Squote:
Persoonlijk ben ik ook wel defensiever auto gaan rijden. Iets danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, zowel voor ieder rijbewijs dat je haalt.
Je leert het pas echt echt als je niemand hebt om op terug te vallen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook wel defensiever auto gaan rijden. Iets dan
Ik rij gemiddeld 700km / week. Mijn Volvo heeft nu 280k op de tellerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook wel defensiever auto gaan rijden. Iets dan
Sounds legit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het ding is best zwaar! En het naar links sturen als je recht wilt!Voor de rest wordt het natuur
Dat ook. Je krijgt ogen waarvan je dacht ze niet te hebben zeg maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik ben niet perse defensiever gaan auto rijden, maar wel bewuster geworden van wat er om me heen gebeurt.
Ik heb lease, maar rijd wel minderquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik rij gemiddeld 700km / week. Mijn Volvo heeft nu 280k op de teller
Mijn instructeur zei altijd: rijd nooit harder dan je zelf kan. En: als je wil sturen, probeer maar eens je knieën over elkaar te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sounds legit.
De motor besturen onder de knie krijgen is het lastigste.
Voordat ik begon met lessen dacht ik altijd dat het net als mijn scooter was (AeroxGP1 die 100km/h liep)). Maar een motor is toch wel wat andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sounds legit.
De motor besturen onder de knie krijgen is het lastigste.
Ik heb de mijne nu meer dan 10 jaar denk ik. Daar voor heb ik een Yamaha Diversion 600 gehad, maar daar maakte ik een schuiver mee. Heel erg jammer, was een fijne fiets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voordat ik begon met lessen dacht ik altijd dat het net als mijn scooter was (AeroxGP1 die 100km/h liep)). Maar een motor is toch wel wat anders![]()
Ik heb gelest op een Z650, maar zo'n ding gaat ook hoor!![]()
Daarna heb ik een Yamaha MT07 gekocht (nieuw 2022), Iets meer vermogen nog, maar pohhhhh. Ik geniet er van hoor!![]()
![]()
MoJodaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. Je krijgt ogen waarvan je dacht ze niet te hebben zeg maar
[..]
Ik heb lease, maar rijd wel minder
[..]
Mijn instructeur zei altijd: rijd nooit harder dan je zelf kan. En: als je wil sturen, probeer maar eens je knieën over elkaar te doen.
Wijze man is het
Oeh, Hayabusaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu meer dan 10 jaar denk ik. Daar voor heb ik een Yamaha Diversion 600 gehad, maar daar maakte ik een schuiver mee. Heel erg jammer, was een fijne fiets.
Maar mijn droom is nog altijd deze:
[ afbeelding ]
Vul je wel even je donor formulier in voor je er eentje koopt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu meer dan 10 jaar denk ik. Daar voor heb ik een Yamaha Diversion 600 gehad, maar daar maakte ik een schuiver mee. Heel erg jammer, was een fijne fiets.
Maar mijn droom is nog altijd deze:
[ afbeelding ]
Ja, prachtige fietsquote:
Ja, niemand krijgt wat want ik denk dat er weinig bruikbaars over isquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vul je wel even je donor formulier in voor je er eentje koopt?
Ik bedoelde meer dat ik alle bruikbare onderdelen van de motor van je erfquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, prachtige fietsGeneratie 3 alweer
[..]
Ja, niemand krijgt wat want ik denk dat er weinig bruikbaars over is
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik alle bruikbare onderdelen van de motor van je erf
Dan blijf ik wel gewoon trouw aan de Ducati Paginale religiequote:
Dat magquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel gewoon trouw aan de Ducati Paginale religie
Ik heb een trackday met een suzuki op assen gehad en 4 rondjes op een ducati gedaan jaren later. Suzuki's zijn wel veel makkelijker in de bochten.quote:
Ik heb al verschillende reviews en impressies gezien en de algehele tendens is dat een Hayabusa ondanks dat ie heel snel rechtdoor wil, ook geschikt is voor normaal toeren. En daar wil ik hem ook voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een trackday met een suzuki op assen gehad en 4 rondjes op een ducati gedaan jaren later. Suzuki's zijn wel veel makkelijker in de bochten.
Al was dat toen geen Hayabusa, maar toch
Dat soort reviews heb ik ook gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende reviews en impressies gezien en de algehele tendens is dat een Hayabusa ondanks dat ie heel snel rechtdoor wil, ook geschikt is voor normaal toeren. En daar wil ik hem ook voor.
Ik heb ze wel de verschillende motorstanden zien gebruiken (A, B en C). En ook andere snufjes. Dat ding zit vol met techniekquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort reviews heb ik ook gezien.
Maar ik vraag me dan af hoe ze dat qua engine mapping doen.
Dol op hayabusaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort reviews heb ik ook gezien.
Maar ik vraag me dan af hoe ze dat qua engine mapping doen.
Morguh Killem 😘quote:
In 4-3-3 winnen is die olij al van ons?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey wat gaan we doen vandaaaaag!?
Nee, denk ook niet dat die komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In 4-3-3 winnen is die olij al van ons?
Hmm zolang Noppert maar niet komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat die komt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmm zolang Noppert maar niet komt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geef die gozer een beetje aandacht.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
Gewoon om 12:00 beginnen, en rond 19:00 ergens in een hottub eindigen. En nu vraag ik me af of ik niet gewoon direct naar bed moet
Lekker bezig dev.quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
Gewoon om 12:00 beginnen, en rond 19:00 ergens in een hottub eindigen. En nu vraag ik me af of ik niet gewoon direct naar bed moet
Hey Bbquote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dotteke gefeliciteerd met je verjaardag
Dank je welquote:
Morguhquote:
Dank jequote:
Wat staat er op het programma vandaag? Eten met de kinderen?quote:
F1 kijkenquote:
Wij gaan met de kleinkids een leuke middag makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma vandaag? Eten met de kinderen?
quote:
quote:
Thnxquote:
Gaan er een paar niet blij zijn denk ik. Mijn kleinzoon en dochter en mijn zoon zijn fans van de F1 en kijken altijdquote:
Greys skattiequote:
Gevulde dagquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij gaan met de kleinkids een leuke middag maken
Eerst koffie met gebak.
Daarna kunnen zowel groot en klein zich vermaken met van alles de grote kunnen b.v rodeostier rijden, de kleintje kunnen een blote voetenpad, of speeltijd of andere dien doen. We kunnen samen of apart er is van alles te doen.
We gaan een wedstrijdje boogschieten doen en heb een wedstrijdbeker met mijn foto en leeftijd en dan 1ste prijs en datum er op laten zeggen en een zilvere en bronzen medaille ook met mijn foto en leeftijd met datum Verder heb ik als troostprijs vooor de volwassen doucholie en voor de mannen douchegel van Rituals gekocht en heb ik voor de kleintjes een tasje gemaakt met wat kleine cadeautjes en een zak snoep erin.
Daarna gaan we museumgrillen, er is ook een museumboerderij en daar is een zaaltje waar je kan eten.
Thnx Greysquote:
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst koffie met gebak.
Daarna kunnen zowel groot en klein zich vermaken met van alles de grote kunnen b.v rodeostier rijden, de kleintje kunnen een blote voetenpad, of speeltijd of andere dien doen. We kunnen samen of apart er is van alles te doen.
We gaan een wedstrijdje boogschieten doen en heb een wedstrijdbeker met mijn foto en leeftijd en dan 1ste prijs en datum er op laten zeggen en een zilvere en bronzen medaille ook met mijn foto en leeftijd met datum Verder heb ik als troostprijs vooor de volwassen doucholie en voor de mannen douchegel van Rituals gekocht en heb ik voor de kleintjes een tasje gemaakt met wat kleine cadeautjes en een zak snoep erin.
Daarna gaan we museumgrillen, er is ook een museumboerderij en daar is een zaaltje waar je kan eten.
En wauw wat een leuke dag heb je geplandquote:
Ja wilde eens wat anders dan alleen uit eten.quote:
Is wel beter. Er zouden meer van dat soort plekken moeten zijn. Hoeven ze niet mee gesleept te worden naar andere restaurants.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde eens wat anders dan alleen uit eten.
De kleintjes zijn dat vaak al snel zat en daar kunnen ze lekker spelen de hele middag en dan als ze genoeg gegeten hebben ook weer lekker spelen.
Er zijn genoeg plekken waar dat kanquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is wel beter. Er zouden meer van dat soort plekken moeten zijn. Hoeven ze niet mee gesleept te worden naar andere restaurants.
Vorige week zaterdag ben ik met de jongste kleindochter ook naar een restaurant geweest waar een speeltuin bij was. Heerlijk hoor konden wij buiten zitten en de kleine kon spelen en je hebt er gelijk zicht op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is wel beter. Er zouden meer van dat soort plekken moeten zijn. Hoeven ze niet mee gesleept te worden naar andere restaurants.
Ik ga ook wel eens naar de Griek met het hele spul, maar toch vervelen die kleintjes zich al snel als ze lang aan tafel moeten zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken waar dat kan
Maar dat moet je als ouder dan ook willen
Heel goed van je dotquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens naar de Griek met het hele spul, maar toch vervelen die kleintjes zich al snel als ze lang aan tafel moeten zitten.
Dus vandaar dat ik dit bedacht had
Allemaal in een dagquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst koffie met gebak.
Boekenkasten waterpas neerzetten, vastmaken aan de muur en boeken erinquote:
Dit zijn dan dagen waarop ik wle baal dat ik slecht ter been ben. Veel is niet bij te komen met de scootmobiel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel goed van je dot
Voor iedereen een leuke dag![]()
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:09 schreef maily het volgende:
[..]
Allemaal in een dag![]()
Drukke boel!
Maar daar hou jij van![]()
Veel plezier samen!
Morguh KWquote:
Dat wordt tofquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst koffie met gebak.
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt tof![]()
Heel erg leuk.
Ik wens je heel veel plezier vandaag. Geniet ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
De eerste prijsheb mijn gezicht er af gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan etenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken waar dat kan
Maar dat moet je als ouder dan ook willen
Ik heb kids en kleinkids maar erger mij ook aan het geschreeuw van kinderen en sommige laten ze ook nog het restaurant door rennen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan eten
In de meeste restaurants zijn honden toch niet toegestaan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb kids en kleinkids maar erger mij ook aan het geschreeuw van kinderen en sommige laten ze ook nog het restaurant door rennen.
Hoeven mij kleinkids niet te doen hoor.
Ik vind het ook vreselijk mensen die hun hond mee nemen. Je zal maar allergisch zijn. Of ze schudden zich even uit heb je de haren die rond vliegen.
Klopt, maar bij sommige mag het dan wel weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de meeste restaurants zijn honden toch niet toegestaan?
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar bij sommige mag het dan wel weer.
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
De eerste prijsheb mijn gezicht er af gehaald
![]()
Langs een circuitquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan eten
Liever een beest dat er op ligt, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Liever een beest dat er op ligt, toch?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.
Genotquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Langs een circuitWaar de Formule 3 wagens voortdurend langsracen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Liever een beest dat er op ligt, toch?
Vogeltje!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:dotteke![]()
![]()
![]()
Zo te lezen heb je een heel leuk programma voor je familie voorbereid![]()
Heel veel plezier vandaag, hoop dat je lichamelijk niet al te veel last hebt ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:dotteke![]()
![]()
![]()
Zo te lezen heb je een heel leuk programma voor je familie voorbereid![]()
Heel veel plezier vandaag, hoop dat je lichamelijk niet al te veel last hebt ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je KW Ja Paul im actiequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Dotteke !
Lees het nu op de FP!
Dat met die tepels lukt mij niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturen
Lukte helaas niet want je hebt een te vol programmaquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturen
Daar beneden wel?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die tepels lukt mij niet.
Heb de hele avond vrijquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lukte helaas niet want je hebt een te vol programmaKreeg ze niet ingepland
Nee, want gekleedquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
De vraag die je niet ziet aankomen.....
* TheStigsDutchCousin op zijn motor staptquote:
Oeh geef!quote:
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zal kijken wat er nog te regelen valt
![]()
Allemaal HOAXquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen nog?
Die had je vrijdag wel naar @ToT kunnen sturen ...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zal kijken wat er nog te regelen valt
![]()
Ja die had er meer aan gehadquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Die had je vrijdag wel naar @:ToT kunnen sturen ...
Picky picky...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het eigeel is stuk dan blieft ik hem niet meer
owkeeej kan hier heel veeel op zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het gratis is doe ik niet zo moeilijk.![]()
Dat maakt toch niet uit? Het komt wel op hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het eigeel is stuk dan blieft ik hem niet meer
quote:De Fransen spreken al van een zoveelste Belgenmop, maar voor twee Belgische dames op vakantie in de Sud-Ouest werd een bezoek aan de supermarkt plots wel een héél dure grap.
Toen twee ‘zwaantjes’ van de Franse gendarmerie onderweg waren van Moissac naar Montpezat-de-Quercy, in het departement Tarn-et-Garonne (Occitanie), konden ze hun ogen niet geloven. In Bourg-de-Visa, op de departementale steenweg, tufte tergend traag een golfkarretje. De twee maakten meteen rechtsomkeer en hielden het wagentje tegen. Aan het stuur een 47-jarige Belgische dame, naast haar een vriendin des huizes. Ze waren onderweg naar de supermarkt.
Toen de agenten hen meedeelden dat het golfkarretje in Frankrijk niet op de weg mag – het was niet gehomologeerd en had evenmin een nummerplaat – zagen de dames de bui al hangen. Dat het karretje hooguit 15 km/uur kon halen, maakte als argument geen indruk op de agenten. De wet is de wet, klonk het, en ze kregen een boete van 180 euro, direct te betalen. Bovendien moesten ze het karretje aan de kant van de weg laten staan en een takeldienst charteren om het terug naar hun buitenverblijf te brengen. Een nieuwe Belgenmop was geboren en ging meteen viraal. (krs)
Gelukkig blijven bij mij de dooiers altijd heelquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop niet dat ze er veel zout en peper op strooit want daar ben ik niet zo van.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het gratis is doe ik niet zo moeilijk.![]()
Bij mij ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig blijven bij mij de dooiers altijd heel
* gebrokenglas houdt snel zijn mond en drinkt een kopje koffiequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owkeeej kan hier heel veeel op zeggen![]()
![]()
Dit verzin je niet neequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef maily het volgende:
Belgische vrouwen rijden met golfkarretje naar supermarkt en dat wordt een dure grap
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef maily het volgende:
Belgische vrouwen rijden met golfkarretje naar supermarkt en dat wordt een dure grap
[..]![]()
![]()
Die sop ik altijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij ook
En dan eet ik mijn boterham eromheen eerst op .... en de dooier is het laatste hapje
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij ook
En dan eet ik mijn boterham eromheen eerst op .... en de dooier is het laatste hapje
Onee, ik snijd de boterham gewoon in meerdere vierkante stukken en dan gaat het op, in willekeurige volgorde.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij ook
En je dooier kapot?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik snijd de boterham gewoon in meerdere vierkante stukken en dan gaat het op, in willekeurige volgorde.
Gebrokenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik snijd de boterham gewoon in meerdere vierkante stukken en dan gaat het op, in willekeurige volgorde.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:25 schreef maily het volgende:
@:JustinK
jouw favo recept?
"eet elke dag een theelepel"
[ afbeelding ]
Nou, ik eet het lekker op. Kan mij niks schelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
hij kan zich beter gebroken eierdooier gaan noemen
Recalcitrantquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik eet het lekker op. Kan mij niks schelen.
Voldoende ijzer dan wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:25 schreef maily het volgende:
@:JustinK
jouw favo recept?
"eet elke dag een theelepel"
[ afbeelding ]
Je ligt nog steeds in bed?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga eens opstaan, ook zin in koffie en een boterham.
Of is het kutweer in Limburg?quote:
Wat heeft kutweer nou te maken met nog in bed liggen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of is het kutweer in Limburg?
Hier schijnt de zon en waait een lekker windje.
Nou als de regen tegen de ramen klettert dat je denkt van ik blijf lekker liggen...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heeft kutweer nou te maken met nog in bed liggen?
NIKS
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal bij Vogeltje in bed
Dan zou ik veel in bed hebben gelegen aangezien het hier veel geregend heeftquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als de regen tegen de ramen klettert dat je denkt van ik blijf lekker liggen...
Regenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als de regen tegen de ramen klettert dat je denkt van ik blijf lekker liggen...
Luimuisquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel ik heb mij van bed naar bank verplaatst. Maakt mij dat minder lui? Neuh
Dan kom ik juist uit bed want dat is juist lekker weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heeft kutweer nou te maken met nog in bed liggen?
NIKS
Graadje of 19, prima!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kom ik juist uit bed want dat is juist lekker weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |