quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmm zolang Noppert maar niet komt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geef die gozer een beetje aandacht.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
Gewoon om 12:00 beginnen, en rond 19:00 ergens in een hottub eindigen. En nu vraag ik me af of ik niet gewoon direct naar bed moet
Lekker bezig dev.quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
Gewoon om 12:00 beginnen, en rond 19:00 ergens in een hottub eindigen. En nu vraag ik me af of ik niet gewoon direct naar bed moet
Hey Bbquote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dotteke gefeliciteerd met je verjaardag
Dank je welquote:
Morguhquote:
Dank jequote:
Wat staat er op het programma vandaag? Eten met de kinderen?quote:
F1 kijkenquote:
Wij gaan met de kleinkids een leuke middag makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma vandaag? Eten met de kinderen?
quote:
quote:
Thnxquote:
Van ♥e gefeliciteerd Dotquote:
Gaan er een paar niet blij zijn denk ik. Mijn kleinzoon en dochter en mijn zoon zijn fans van de F1 en kijken altijdquote:
Greys skattiequote:
Gevulde dagquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij gaan met de kleinkids een leuke middag maken
Eerst koffie met gebak.
Daarna kunnen zowel groot en klein zich vermaken met van alles de grote kunnen b.v rodeostier rijden, de kleintje kunnen een blote voetenpad, of speeltijd of andere dien doen. We kunnen samen of apart er is van alles te doen.
We gaan een wedstrijdje boogschieten doen en heb een wedstrijdbeker met mijn foto en leeftijd en dan 1ste prijs en datum er op laten zeggen en een zilvere en bronzen medaille ook met mijn foto en leeftijd met datum Verder heb ik als troostprijs vooor de volwassen doucholie en voor de mannen douchegel van Rituals gekocht en heb ik voor de kleintjes een tasje gemaakt met wat kleine cadeautjes en een zak snoep erin.
Daarna gaan we museumgrillen, er is ook een museumboerderij en daar is een zaaltje waar je kan eten.
Thnx Greysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |