Welcome fellow bikerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald.Dat is toch wat anders dan een autorijbewijs
Motor is totaal niet vergelijkbaar met een auto
Ach, ik vergelijk het een beetje met motor / auto. Links rijden met het stuur aan de verkeerde kant lukt me ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro tip: gewoon zeggen dat het je broer en/of zus zijn en dat het aanraden van kinderstoeltjes een belediging voor ze is
Edit: grapje natuurlijk. Veiligheid voor alles.
MT07quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welcome fellow biker
Dat is waar, zowel voor ieder rijbewijs dat je haalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nope, je leert het pas als je alleen op die fiets zit en je geen stem in je oor hoort die zegt wat je moet doen
Het ding is best zwaar! En het naar links sturen als je recht wilt!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag dit bijna iedereen die zijn motor na zijn auto haalt, maar wat vond jij het lastigste aan het motor leren rijden?
CBF600 Squote:
Persoonlijk ben ik ook wel defensiever auto gaan rijden. Iets danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, zowel voor ieder rijbewijs dat je haalt.
Je leert het pas echt echt als je niemand hebt om op terug te vallen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook wel defensiever auto gaan rijden. Iets dan
Ik rij gemiddeld 700km / week. Mijn Volvo heeft nu 280k op de tellerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook wel defensiever auto gaan rijden. Iets dan
Sounds legit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het ding is best zwaar! En het naar links sturen als je recht wilt!Voor de rest wordt het natuur
Dat ook. Je krijgt ogen waarvan je dacht ze niet te hebben zeg maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik ben niet perse defensiever gaan auto rijden, maar wel bewuster geworden van wat er om me heen gebeurt.
Ik heb lease, maar rijd wel minderquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik rij gemiddeld 700km / week. Mijn Volvo heeft nu 280k op de teller
Mijn instructeur zei altijd: rijd nooit harder dan je zelf kan. En: als je wil sturen, probeer maar eens je knieën over elkaar te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sounds legit.
De motor besturen onder de knie krijgen is het lastigste.
Voordat ik begon met lessen dacht ik altijd dat het net als mijn scooter was (AeroxGP1 die 100km/h liep)). Maar een motor is toch wel wat andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sounds legit.
De motor besturen onder de knie krijgen is het lastigste.
Ik heb de mijne nu meer dan 10 jaar denk ik. Daar voor heb ik een Yamaha Diversion 600 gehad, maar daar maakte ik een schuiver mee. Heel erg jammer, was een fijne fiets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voordat ik begon met lessen dacht ik altijd dat het net als mijn scooter was (AeroxGP1 die 100km/h liep)). Maar een motor is toch wel wat anders![]()
Ik heb gelest op een Z650, maar zo'n ding gaat ook hoor!![]()
Daarna heb ik een Yamaha MT07 gekocht (nieuw 2022), Iets meer vermogen nog, maar pohhhhh. Ik geniet er van hoor!![]()
![]()
MoJodaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. Je krijgt ogen waarvan je dacht ze niet te hebben zeg maar
[..]
Ik heb lease, maar rijd wel minder
[..]
Mijn instructeur zei altijd: rijd nooit harder dan je zelf kan. En: als je wil sturen, probeer maar eens je knieën over elkaar te doen.
Wijze man is het
Oeh, Hayabusaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu meer dan 10 jaar denk ik. Daar voor heb ik een Yamaha Diversion 600 gehad, maar daar maakte ik een schuiver mee. Heel erg jammer, was een fijne fiets.
Maar mijn droom is nog altijd deze:
[ afbeelding ]
Vul je wel even je donor formulier in voor je er eentje koopt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu meer dan 10 jaar denk ik. Daar voor heb ik een Yamaha Diversion 600 gehad, maar daar maakte ik een schuiver mee. Heel erg jammer, was een fijne fiets.
Maar mijn droom is nog altijd deze:
[ afbeelding ]
Ja, prachtige fietsquote:
Ja, niemand krijgt wat want ik denk dat er weinig bruikbaars over isquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vul je wel even je donor formulier in voor je er eentje koopt?
Ik bedoelde meer dat ik alle bruikbare onderdelen van de motor van je erfquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, prachtige fietsGeneratie 3 alweer
[..]
Ja, niemand krijgt wat want ik denk dat er weinig bruikbaars over is
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik alle bruikbare onderdelen van de motor van je erf
Dan blijf ik wel gewoon trouw aan de Ducati Paginale religiequote:
Dat magquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel gewoon trouw aan de Ducati Paginale religie
Ik heb een trackday met een suzuki op assen gehad en 4 rondjes op een ducati gedaan jaren later. Suzuki's zijn wel veel makkelijker in de bochten.quote:
Ik heb al verschillende reviews en impressies gezien en de algehele tendens is dat een Hayabusa ondanks dat ie heel snel rechtdoor wil, ook geschikt is voor normaal toeren. En daar wil ik hem ook voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een trackday met een suzuki op assen gehad en 4 rondjes op een ducati gedaan jaren later. Suzuki's zijn wel veel makkelijker in de bochten.
Al was dat toen geen Hayabusa, maar toch
Dat soort reviews heb ik ook gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende reviews en impressies gezien en de algehele tendens is dat een Hayabusa ondanks dat ie heel snel rechtdoor wil, ook geschikt is voor normaal toeren. En daar wil ik hem ook voor.
Ik heb ze wel de verschillende motorstanden zien gebruiken (A, B en C). En ook andere snufjes. Dat ding zit vol met techniekquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort reviews heb ik ook gezien.
Maar ik vraag me dan af hoe ze dat qua engine mapping doen.
Dol op hayabusaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort reviews heb ik ook gezien.
Maar ik vraag me dan af hoe ze dat qua engine mapping doen.
Morguh Killem 😘quote:
In 4-3-3 winnen is die olij al van ons?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey wat gaan we doen vandaaaaag!?
Nee, denk ook niet dat die komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In 4-3-3 winnen is die olij al van ons?
Hmm zolang Noppert maar niet komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat die komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |