Nicequote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij gaan met de kleinkids een leuke middag maken
Eerst koffie met gebak.
Daarna kunnen zowel groot en klein zich vermaken met van alles de grote kunnen b.v rodeostier rijden, de kleintje kunnen een blote voetenpad, of speeltijd of andere dien doen. We kunnen samen of apart er is van alles te doen.
We gaan een wedstrijdje boogschieten doen en heb een wedstrijdbeker met mijn foto en leeftijd en dan 1ste prijs en datum er op laten zeggen en een zilvere en bronzen medaille ook met mijn foto en leeftijd met datum Verder heb ik als troostprijs vooor de volwassen doucholie en voor de mannen douchegel van Rituals gekocht en heb ik voor de kleintjes een tasje gemaakt met wat kleine cadeautjes en een zak snoep erin.
Daarna gaan we museumgrillen, er is ook een museumboerderij en daar is een zaaltje waar je kan eten.
En wauw wat een leuke dag heb je geplandquote:
Ja wilde eens wat anders dan alleen uit eten.quote:
Is wel beter. Er zouden meer van dat soort plekken moeten zijn. Hoeven ze niet mee gesleept te worden naar andere restaurants.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde eens wat anders dan alleen uit eten.
De kleintjes zijn dat vaak al snel zat en daar kunnen ze lekker spelen de hele middag en dan als ze genoeg gegeten hebben ook weer lekker spelen.
Er zijn genoeg plekken waar dat kanquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is wel beter. Er zouden meer van dat soort plekken moeten zijn. Hoeven ze niet mee gesleept te worden naar andere restaurants.
Vorige week zaterdag ben ik met de jongste kleindochter ook naar een restaurant geweest waar een speeltuin bij was. Heerlijk hoor konden wij buiten zitten en de kleine kon spelen en je hebt er gelijk zicht op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is wel beter. Er zouden meer van dat soort plekken moeten zijn. Hoeven ze niet mee gesleept te worden naar andere restaurants.
Ik ga ook wel eens naar de Griek met het hele spul, maar toch vervelen die kleintjes zich al snel als ze lang aan tafel moeten zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken waar dat kan
Maar dat moet je als ouder dan ook willen
Heel goed van je dotquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens naar de Griek met het hele spul, maar toch vervelen die kleintjes zich al snel als ze lang aan tafel moeten zitten.
Dus vandaar dat ik dit bedacht had
Allemaal in een dagquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst koffie met gebak.
Daarna kunnen zowel groot en klein zich vermaken met van alles de grote kunnen b.v rodeostier rijden, de kleintje kunnen een blote voetenpad, of speeltijd of andere dien doen. We kunnen samen of apart er is van alles te doen.
We gaan een wedstrijdje boogschieten doen en heb een wedstrijdbeker met mijn foto en leeftijd en dan 1ste prijs en datum er op laten zeggen en een zilvere en bronzen medaille ook met mijn foto en leeftijd met datum Verder heb ik als troostprijs vooor de volwassen doucholie en voor de mannen douchegel van Rituals gekocht en heb ik voor de kleintjes een tasje gemaakt met wat kleine cadeautjes en een zak snoep erin.
Daarna gaan we museumgrillen, er is ook een museumboerderij en daar is een zaaltje waar je kan eten.
Boekenkasten waterpas neerzetten, vastmaken aan de muur en boeken erinquote:
Dit zijn dan dagen waarop ik wle baal dat ik slecht ter been ben. Veel is niet bij te komen met de scootmobiel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel goed van je dot
Voor iedereen een leuke dag![]()
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:09 schreef maily het volgende:
[..]
Allemaal in een dag![]()
Drukke boel!
Maar daar hou jij van![]()
Veel plezier samen!
Morguh KWquote:
Dat wordt tofquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst koffie met gebak.
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt tof![]()
Heel erg leuk.
Ik wens je heel veel plezier vandaag. Geniet ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
De eerste prijsheb mijn gezicht er af gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan etenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken waar dat kan
Maar dat moet je als ouder dan ook willen
Ik heb kids en kleinkids maar erger mij ook aan het geschreeuw van kinderen en sommige laten ze ook nog het restaurant door rennen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan eten
In de meeste restaurants zijn honden toch niet toegestaan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb kids en kleinkids maar erger mij ook aan het geschreeuw van kinderen en sommige laten ze ook nog het restaurant door rennen.
Hoeven mij kleinkids niet te doen hoor.
Ik vind het ook vreselijk mensen die hun hond mee nemen. Je zal maar allergisch zijn. Of ze schudden zich even uit heb je de haren die rond vliegen.
Klopt, maar bij sommige mag het dan wel weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de meeste restaurants zijn honden toch niet toegestaan?
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar bij sommige mag het dan wel weer.
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
De eerste prijsheb mijn gezicht er af gehaald
![]()
Langs een circuitquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan eten
Liever een beest dat er op ligt, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Liever een beest dat er op ligt, toch?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.
Genotquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Langs een circuitWaar de Formule 3 wagens voortdurend langsracen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Liever een beest dat er op ligt, toch?
Vogeltje!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:dotteke![]()
![]()
![]()
Zo te lezen heb je een heel leuk programma voor je familie voorbereid![]()
Heel veel plezier vandaag, hoop dat je lichamelijk niet al te veel last hebt ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:dotteke![]()
![]()
![]()
Zo te lezen heb je een heel leuk programma voor je familie voorbereid![]()
Heel veel plezier vandaag, hoop dat je lichamelijk niet al te veel last hebt ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je KW Ja Paul im actiequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Dotteke !
Lees het nu op de FP!
Dat met die tepels lukt mij niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturen
Lukte helaas niet want je hebt een te vol programmaquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturen
Daar beneden wel?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die tepels lukt mij niet.
Heb de hele avond vrijquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lukte helaas niet want je hebt een te vol programmaKreeg ze niet ingepland
Nee, want gekleedquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
De vraag die je niet ziet aankomen.....
* TheStigsDutchCousin op zijn motor staptquote:
Oeh geef!quote:
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zal kijken wat er nog te regelen valt
![]()
Allemaal HOAXquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |