Langs een circuitquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik geen ouder en probeer ik restaurants uit te kiezen waar ik rustig kan eten
Liever een beest dat er op ligt, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Liever een beest dat er op ligt, toch?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mijd ik dan ook. Hoef niet zo'n beest dat de hele tijd naar mijn bord zit te staren. Of vrij rondloopt.
Genotquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Langs een circuitWaar de Formule 3 wagens voortdurend langsracen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Liever een beest dat er op ligt, toch?
Vogeltje!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:dotteke![]()
![]()
![]()
Zo te lezen heb je een heel leuk programma voor je familie voorbereid![]()
Heel veel plezier vandaag, hoop dat je lichamelijk niet al te veel last hebt ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:dotteke![]()
![]()
![]()
Zo te lezen heb je een heel leuk programma voor je familie voorbereid![]()
Heel veel plezier vandaag, hoop dat je lichamelijk niet al te veel last hebt ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je KW Ja Paul im actiequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Dotteke !
Lees het nu op de FP!
Dat met die tepels lukt mij niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturen
Lukte helaas niet want je hebt een te vol programmaquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, kan je die mannen niet even langsturen
Daar beneden wel?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die tepels lukt mij niet.
Heb de hele avond vrijquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lukte helaas niet want je hebt een te vol programmaKreeg ze niet ingepland
Nee, want gekleedquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
De vraag die je niet ziet aankomen.....
* TheStigsDutchCousin op zijn motor staptquote:
Oeh geef!quote:
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zal kijken wat er nog te regelen valt
![]()
Allemaal HOAXquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De FOK!Knokploeg bestaat toch uit stoere sterke mannen nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |