Die had je vrijdag wel naar @ToT kunnen sturen ...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zal kijken wat er nog te regelen valt
![]()
Ja die had er meer aan gehadquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Die had je vrijdag wel naar @:ToT kunnen sturen ...
Picky picky...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het eigeel is stuk dan blieft ik hem niet meer
owkeeej kan hier heel veeel op zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het gratis is doe ik niet zo moeilijk.![]()
Dat maakt toch niet uit? Het komt wel op hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het eigeel is stuk dan blieft ik hem niet meer
quote:De Fransen spreken al van een zoveelste Belgenmop, maar voor twee Belgische dames op vakantie in de Sud-Ouest werd een bezoek aan de supermarkt plots wel een héél dure grap.
Toen twee ‘zwaantjes’ van de Franse gendarmerie onderweg waren van Moissac naar Montpezat-de-Quercy, in het departement Tarn-et-Garonne (Occitanie), konden ze hun ogen niet geloven. In Bourg-de-Visa, op de departementale steenweg, tufte tergend traag een golfkarretje. De twee maakten meteen rechtsomkeer en hielden het wagentje tegen. Aan het stuur een 47-jarige Belgische dame, naast haar een vriendin des huizes. Ze waren onderweg naar de supermarkt.
Toen de agenten hen meedeelden dat het golfkarretje in Frankrijk niet op de weg mag – het was niet gehomologeerd en had evenmin een nummerplaat – zagen de dames de bui al hangen. Dat het karretje hooguit 15 km/uur kon halen, maakte als argument geen indruk op de agenten. De wet is de wet, klonk het, en ze kregen een boete van 180 euro, direct te betalen. Bovendien moesten ze het karretje aan de kant van de weg laten staan en een takeldienst charteren om het terug naar hun buitenverblijf te brengen. Een nieuwe Belgenmop was geboren en ging meteen viraal. (krs)
Gelukkig blijven bij mij de dooiers altijd heelquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop niet dat ze er veel zout en peper op strooit want daar ben ik niet zo van.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het gratis is doe ik niet zo moeilijk.![]()
Bij mij ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig blijven bij mij de dooiers altijd heel
* gebrokenglas houdt snel zijn mond en drinkt een kopje koffiequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owkeeej kan hier heel veeel op zeggen![]()
![]()
Dit verzin je niet neequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef maily het volgende:
Belgische vrouwen rijden met golfkarretje naar supermarkt en dat wordt een dure grap
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef maily het volgende:
Belgische vrouwen rijden met golfkarretje naar supermarkt en dat wordt een dure grap
[..]![]()
![]()
Die sop ik altijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij ook
En dan eet ik mijn boterham eromheen eerst op .... en de dooier is het laatste hapje
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij ook
En dan eet ik mijn boterham eromheen eerst op .... en de dooier is het laatste hapje
Onee, ik snijd de boterham gewoon in meerdere vierkante stukken en dan gaat het op, in willekeurige volgorde.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ergens wel ja.quote:
En je dooier kapot?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik snijd de boterham gewoon in meerdere vierkante stukken en dan gaat het op, in willekeurige volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |