Lekker! Moet ik ook weer eens maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brioche buns sloppy Joe.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een variant op dit recept van porchetta (ik doe het aan het draaispit van mijn oven) met daarbij gebakken krielaardappels, een salade van komkommer en tomaat met een frisse vinaigrette en een saus met diverse paddenstoelen.
Ondergewaardeerd ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef 88-4 het volgende:
Aardappelen met witlof, geraspte kaas en een roomsaus
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brioche buns sloppy Joe.
quote:
Die porchetta jonguh!quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Wegens zenuwen voor een treinreis morgen niet gekookt. Ik heb het gehouden bij twee Vloer Volkoren boterhammen met leverworst. Straks neem ik nog wat krekkers met pitjeskaas.
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ga je heen?![]()
En waarom de zenuwen?
Hier een bakje met de laatste chips in huis in afwachting van de oven die frittata bakt. Duurt lang
Ik moest Abcoude opzoekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.
Thxxquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest Abcoude opzoeken
Goede reis alvast!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is er weer weer voor...![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is toch niet je avondeten…?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
IJs gehaald bij de lokale ijssalon op de markt.
nee dat was eerder vanavondquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet je avondeten…?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een maaltijdsalade met gegrilde kipfilet en bruschetta met veel knoflook, tomaten vielen helaas tegen, en dat midden in de zomer.
Maar dat is toch niet je avondeten…?aquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
IJs gehaald bij de lokale ijssalon op de markt.
Ah ik begrijp het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
nee dat was eerder vanavond
[..]
Hoop dat het goed gaat, dan heb je een volgende keer meer vertrouwenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.
Vorige week zag ik het nog niet liggen, vond het al laat dit jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is er weer weer voor...![]()
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn, deze lagen nog in de kast van vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vorige week zag ik het nog niet liggen, vond het al laat dit jaar
Heb je zuinig aan gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, deze lagen nog in de kast van vorig jaar.
Houdbaar tot november 2024…
Ze liggen inmiddels al bij de Kruidvat: https://indebuurt.nl/denh(...)-in-den-haag~332764/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je zuinig aan gedaan.
Denk dat je met hooguit een week weer nieuwe kunt kopen.
Lijkt me heerlijk en is toch een soort van een “gezond” snackjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Als snack dadels gevuld met 100% pindakaas, gedompeld in 80% pure chocola en grof zeezout erover.
Net 3 ervan op en is zo lekker!![]()
Rest in koelkast gelegd voor snack komende dagen, hoop ik.
Niks gezonds aan, wel lekker als je van zoet houdtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk en is toch een soort van een “gezond” snackje
Vandaag heb ik ze gespot in de supermarkt. Bolletje alle smakenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze liggen inmiddels al bij de Kruidvat: https://indebuurt.nl/denh(...)-in-den-haag~332764/
Heel lekker, dat (extra) snufje zeezout erop maakt het verslavend.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk en is toch een soort van een “gezond” snackje
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond: maar weer eens de gehaktballen van de Librije en daarbij gekookte met panko omhulde gebakken aardappels en ijsbergsla melange met een frisse vinaigrette.
Klinkt echt heerlijk!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:01 schreef Kanaroe het volgende:
Net lekker verse zeebaars gehaald
Vanavond, mijn moeder komt mee eten, op de huid gebakken zeebaarsfilet met een paar gamba's en een aardappelsalade met wortel, venkel en zeekraal volgens ongeveer dit recept:
https://www.anniepannie.n(...)al-venkel-en-wortel/
En als dessert een crumble met wilde perziken, slagroomijs en slagroom volgens dit recept:
https://www.eefkooktzo.nl/perziken-crumble/
Eet zelf eigenlijk nooit toetjes, maar de perziken moeten op en de disgenoten houden wel van zoetigheden
Dankje! Heb het crumbledeeg al gemaakt en ik was ook vergeten hoe lekker dat is, boter en suiker enzoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk!
Ik ga vanavond chicken gyro bowls maken.
Gisteravond een lamsburger gemaakt, zo lekker. Eten eigenlijk vrijwel nooit lam, was alweer bijna vergeten hoe lekker het is.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:49 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, een wrap met kip en bacon.
Vanavond: ravioli al brasato, funghi e vino rosso (oftewel ravioli gevuld met stoofvlees, portobello's en rode wijn), daarbij gebakken lekkerbekjes van kabeljauw en van onze dorps visjuwelierwinkel en een salade van komkommer en tomaat met een frisse vinaigrette.
Deeg gemaakt met half Federweisser ipv water, de gist zit daar al in, Sugo gemaakt, tonijn, mozzarella, kappertjes, ansjovis, en voor extra smaak ouwe cheddar. Bak ik zo af en dan wat basilicum erop.quote:
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:06 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Souvlaki kip.
Ik moet helaas bekennen dat ik die nog nooit een heb gegeten, douw er altijd minimaal vier achter elkaar in mijn waffelquote:
quote:
Boomstammetjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef foodlover het volgende:
Gisteren bij de Mac gegeten.
Vandaag gebakken aardappelen, zelf gemaakte gehakt boomstammetjes, bloemkool met een melksausje.
Lijkt me erg smakelijk, goed idee!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:02 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Wrap met kip, gepaneerd met panko, sla en cheddar, met pittig sausje erbij
Was lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:15 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lijkt me erg smakelijk, goed idee!
Wat een prachtige taart en goede vulling ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een nacht met bijna geen slaap had ik een bruiloft. Maar was leuk en ging goed.
Taart!
[ link | afbeelding ]
Met marsepeinen 2 lagen amarene
was best hoog.
[ link | afbeelding ]
Ook belegde broodjes, garnalen- en kaaskroketjes en toen een diner en feest bij het Zalmhuis. Wat een tent zeg![]()
![]()
Diner was heerlijk!
[ link | afbeelding ]
En de gebruikelijke thee daarna. En heb daarna de schalen gefrituurde kip, grote bitterballen, loempia's en kaassouffle's geskipt, goed he.
Morgenochtend een kinderverjaardag![]()
Ja de bruid houdt niet van truffelmayo. Uiteindelijk stond er zowel truffel- als gewone mayo op tafelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:01 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, die taart ziet er mooi en lekker uit! En wat een goed menu zeg.
Ik moest wel lachen om de “normale” mayonaise.
Ik zag em, die klinkt zo goed, Nutella 5.0quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:32 schreef drakin het volgende:
Beschuit met hazelnootpasta
Bonne Maman heeft dit nu en die is echt heel lekker.
Een deel pasta haalde het beschuitje niet eens
Carpaccio, zalm en chocola.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart en goede vulling ooken het menu is natuurlijk ook helemaal top.. wat een keuze ook
wat heb je gekozen van het menu?
Kijk, dat zijn feestjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een nacht met bijna geen slaap had ik een bruiloft. Maar was leuk en ging goed.
Taart!
[ link | afbeelding ]
was best hoog.
[ link | afbeelding ]
Ook belegde broodjes, garnalen- en kaaskroketjes en toen een diner en feest bij het Zalmhuis. Wat een tent zeg![]()
![]()
Diner was heerlijk!
[ link | afbeelding ]
En de gebruikelijke thee daarna. En heb daarna de schalen gefrituurde kip, grote bitterballen, loempia's en kaassouffle's geskipt, goed he.
Goeie taart en ook een goed menu, zeg! Mooie bruiloft zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Taart!
[ link | afbeelding ]
was best hoog.
[ link | afbeelding ]
![]()
Diner was heerlijk!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooraf een stukje uientaart en een salade van courgette en een Menu Pineau van Mikael Bouges uit de Loire.
Heilbot met postelein, knolselderij, meiraap en morilles, daarbij een petit chablis.
Eendenbout met postelein, geglaceerde wortel en gegrilde Little Gem. Daarbij een licht houtgelagerde spätburgunder
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooraf een stukje uientaart en een salade van courgette en een Menu Pineau van Mikael Bouges uit de Loire.
Heilbot met postelein, knolselderij, meiraap en morilles, daarbij een petit chablis.
Eendenbout met postelein, geglaceerde wortel en gegrilde Little Gem. Daarbij een licht houtgelagerde spätburgunder
Alles een beetje op gevoel:quote:
Ik moest nog aan je denken want ik heb mezelf een kitchenaid mixer cadeau gedaan en ik was bijna voor de pistache kleur gegaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Toetje; Gruvi pistache met een glaasje pistachecrème likeur
Slechte spareribs zouden niet mogelijk mogen zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Kanaroe het volgende:
Vrijdag onderweg restaurantdiner bij LOTS in Helvoirt, heerlijk gegeten; calamares, ribeye met groenten en geweldige pepersaus, kaasplankje met tawny port na![]()
Gisteren feestje in een boscafé; goeie hapjes en spareribs met rijst èn friet als diner
Leuk feestje, slechte spareribs
Vanavond, omdat ik het hier las: Kaasfondue! Met geblancheerde bloemkoolroosjes, paprikareepjes en ciabatta
Wat een gaaf kado!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken want ik heb mezelf een kitchenaid mixer cadeau gedaan en ik was bijna voor de pistache kleur gegaan.
Tot nu toe alleen een iced latte! Vanavond pindasoep naar jumborecept (met wat aanpassingen).
Kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:07 schreef Molo het volgende:
Zo dat is goed voer zeg! Is een croissantwafel croissantdeeg in een wafelijzer gebakken ofzo?
Gisteren Dubai chocolade gegeten, zat iets teveel kataifi in vond ik, maar hmmmm. Binnenkort eens the good shit halen bij de Bonte Koe
Vanavond restjes, nachoschotel en roti kip
Yes will do!quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klopt
Structuur van een wafel, smaak van een croissant.
Laat je weten hoe de reep van de Bonte Koe is? Ben benieuwd hoe je em vind.
Eet je nou zo weinig eiwitten in je maaltijden of lijkt dat maar zo? En vergeet vitaminen B12 bijslikken niet ook, echt belangrijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Restje wortelen, ui en sperziebonen met kruiden (en nog steeds te pittig gekruid)
Het wisseltquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Eet je nou zo weinig eiwitten in je maaltijden of lijkt dat maar zo? En vergeet vitaminen B12 bijslikken niet ook, echt belangrijk
Hier straks eens kijken wat er nog in huis is, ben nu onderweg en heb trek, maar geen voer mee
Goed zo, wel zo belangrijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wisselt
Komt doordat ik afgelopen week naar de "stenen" winkel ging voor de boodschappen en door de prikkels vergeet ik altijd de helft (ook met lijstje. Alleen dan zo'n vol mandje, al die keuzes, mensen en prikkels. Is moeilijk voor me) . En deze week via picnic, komt woensdag en dan komen de eiwitten wel weer mee (en ik heb net even wat meer toegevoegd voor in de vriezer)
Het is nu om de week digitaal/steen en oefenen naar volledig stenen winkel. Ik moet het oefenen/leren. En tja, dan vergeet een mens wel eens wat
En jep, ik slik regelmatig multi-vitamine
(en nu via Flink ook wat vegan burgers besteld voor vandaag en morgen)
Kijke je wel uitte dat je niks vers weggooid dat Gino kan zien? Jij gaat van die lijste.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:04 schreef golfer het volgende:
Straks: pizza's afhalen bij de dorpsItaliaan.
???quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:31 schreef Nober het volgende:
Kijke je wel uitte dat je niks vers weggooid dat Gino kan zien? Jij gaat van die lijste.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:37 schreef Nober het volgende:
Oh. Ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Chocolade-slagroomtruffel, neem ik aan?quote:
Nee bah die echte dingen zijn niet te vretenquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Chocolade-slagroomtruffel, neem ik aan?
Geen echte truffel toch bij de koffie?
Ook de chocoladetruffel?quote:
Die had ik dus vandaag, maar nu niet meer. Nu ben ik Zweedse balletjes aan het maken met gebakken aardappeltjes en vossenbessenjamquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neeeee, die zijn heerlijk
Oh zo lekker! Ik zou in de US ook helemaal blij zijn met alles pumpkin (spice).quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Daarnet een salade met gerookte zalm op. Vanavond tikka masala denk ik.
Volgende week begint dunkin met het herfstmenu dus pumpkin allessssssssss.
Hier is starbucks inderdaad ook al over op hun fall menu, hoewel ik op de app maar de helft zie. Pumpkin cream cold brew en pumpkin spice frappuccino zie ik, maar bij pumpkin spice latte staat nog out of season. Apartquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh zo lekker! Ik zou in de US ook helemaal blij zijn met alles pumpkin (spice).
Ik kan niet wachten tot Starbucks de koffie hier heeft, mijn favoriet. Zie dat ze vanaf vandaag Toffee Nut, Stroopwafel en Gingerbread hebben. Niet verwacht, het is nog zomer
Verhaal wordt nog mooierquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Molo het volgende:
Lasagne deel één (vega) staat in de oven, deel twee (met gehakt) duurt nog even want dhr Molo is gehakt halen en al een behoorlijk tijdje onderweg
(Kent u die grap van die man die even een pakje gehakt ging halen en zo weer terug zou komen![]()
)
Dat is ook apart ja, lijkt wel een fout. Koude koffie wel, warm niet. Zelfde siroop...quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hier is starbucks inderdaad ook al over op hun fall menu, hoewel ik op de app maar de helft zie. Pumpkin cream cold brew en pumpkin spice frappuccino zie ik, maar bij pumpkin spice latte staat nog out of season. Apart.
Woensdag weer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:37 schreef Molo het volgende:
'ja we waren inmiddels zo laat bij de slager dat ze geen gehakt meer hadden
Moest blijkbaar de app updaten, nu is ‘ie er welquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is ook apart ja, lijkt wel een fout. Koude koffie wel, warm niet. Zelfde siroop...
Ik neem er ook nog eentje voordat de dag begintquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:13 schreef Molo het volgende:
Vlak voor vertrek een capuutje op, heerlie de peerlie
Wel een havercappu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:13 schreef Molo het volgende:
Vlak voor vertrek een capuutje op, heerlie de peerlie
Dat is niet te zuipen, dus neenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef golfer het volgende:
Vandaag dit recept van @:LeeHarveyOswald voorbereid. Kippendijen liggen lekker in de marinade tot morgen.
Vanavond worden het maaltijdsalades.
Dat hoort er wel bij als je termen als cappu en heerlie de peerlie bezigtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet te zuipen, dus neen
In de middag op een terrasje een Japanse curry op met teriyaki spiesjes en wat gyoza erbij, man wat was dat lekker
Zat wel voor een BO'tje op het DePa vanmorgenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat hoort er wel bij als je termen als cappu en heerlie de peerlie bezigt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat wel voor een BO'tje op het DePa vanmorgen
En na wat presi's en bila's aan een BVO'tje gegaan. Tevens besloten dit jaar de WiSpo te skippen, ookal is dat op zich wel gezellie mozzarellie natuurlijk
Bestuurlijk Overlegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]![]()
Gaarne uitleg van alle afko's, ik begrijp alleen 'gezellie mozzarellie', hoewel dat niet eens een afko is
Haha, dank dankquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Bestuurlijk Overleg
Departement
Presentaties en bilaterale overleggen (zeg maar: een gesprek met iemand)
Biertje Voor Onderweg
Wintersport
Stop de tijd
Vanavond lasagne gegeten van gisteren, dus vandaag extra lekker
Heerlijke dag voor, geniet ervan!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:07 schreef Karzai het volgende:
koffie
straks een ontbijtje in zandvoort aan de zee
[ afbeelding ]
voor vanavond pastasaus uit de vriezer gehaald
Oooohh, heerlijk, tikje jaloers hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:07 schreef Karzai het volgende:
koffie
straks een ontbijtje in zandvoort aan de zee
[ afbeelding ]
voor vanavond pastasaus uit de vriezer gehaald
Intussen zijn de dijen uit de marinade en zijn ze voorzien van een plak coburgerham per 2 opgerold en aan de spies gehangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef golfer het volgende:
Vandaag dit recept van @:LeeHarveyOswald voorbereid. Kippendijen liggen lekker in de marinade tot morgen.
Lekker!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen zijn de dijen uit de marinade en zijn ze voorzien van een plak coburgerham per 2 opgerold en aan de spies gehangen.
Later vanmiddag dus grillen in de rotisserie-oven.
Repo tot nu toe:
dijtjes in de marinade:
[ link | afbeelding ]
spullen klaargelegd:
[ link | afbeelding ]
bijna alles opgerold:
[ link | afbeelding ]
aan de spies in de rotisserie-oven:
[ link | afbeelding ]
Nadat het ruim een uur rondgedraaid heeft in het rotisserie-oventje:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus de gegrilde kippendijen met Coburgham vanuit de rotisserie met daarbij pilaurijst, jus van misoboter en een groene rauwkostsalade.
Tof! Blij dat het gesmaakt heeft :-)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nadat het ruim een uur rondgedraaid heeft in het rotisserie-oventje:
[ link | afbeelding ]
En uiteindelijk op het bord met rijst en sla:
[ link | afbeelding ]
Het recept van @:LeeHarveyOswald is zeker voor herhaling vatbaar.
Hahahaha dit lijkt toch serieus op een anus zo johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pumpkin donut van dit jaar is een feit, genieten hoor.
Strategisch geplaatst likjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja mooi he! Geeft er net die extra dimensie aan
.
Van Dunkin denkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij was heerlijk, nog lekker kleffig, niet zo’n uitgedroogde die je weleens treft als ze er al te lang liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Dunkin denk![]()
Was ie weer zoals verwacht?
Ik ben zo benieuwd naar Krispy Kreme, Dunkin hebben we hier
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:51 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, toastjes met een salade van stukjes kipsaté en satésaus.
Vanavond kip, patat en appelmoes.
Oftewel: gegrilde gemarineerde kipspiezen van onze dorpspoelier, patat van Friethoes(dit keer als experiment niet uit de friteuse maar uit de airfryer) en appelcompote.
En hoe is het bevallen, uit de airfryer?quote:
Een 7.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe is het bevallen, uit de airfryer?
In de koelkast leggenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:32 schreef drakin het volgende:
Mijn chocoladereep was gesmolten in de auto![]()
Dus soort chocopasta gesnoept vanavond vanuit de verpakking![]()
Verder een muffin, vers geperst sap, salade en een bak druiven
Het werd thuis al harder.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond gebakken zalmfilet op huid, gestoomde of gegrilde groene asperges, gebakken krielaardappels met een beurre blancsaus
En eindelijk het hier befaamde Gruvi pistache ijs gescoord!
Ben heel benieuwd, waarschijnlijk vanavond als toet
Als pumpkin liefhebber; heb je de pumpkin square al gezien (van CC)? Ik zie alleen maar enthousiaste reviews en zou em ook graag willenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:19 schreef Molo het volgende:
Bramen
Vanavond uit eten op terras want veel te mooi weer om te koken dacht ik zo
YOLOooooooo
Ga lekker ramen of één of andere Aziatische zut eten in de zon joh, lekkah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.
Ik heb nog geen zin om boodschappen te doen maar moet wel gezond eten want ik heb een weekend voor de boeg met McDonald's, Burger King en KFC![]()
Eerste 2 overigens in Duitsland morgen
Moedig me niet aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga lekker ramen of één of andere Aziatische zut eten in de zon joh, lekkah!
En heerlijk, Duitsland is sowieso top. Fijn landje!
Haha heel toevallig heb ik eerder deze week (na weken niet gekeken te hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als pumpkin liefhebber; heb je de pumpkin square al gezien (van CC)? Ik zie alleen maar enthousiaste reviews en zou em ook graag willen
Gewoon doen man!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moedig me niet aan![]()
Ik heb nog 2 pakjes Shin Ramyun (black en stir fry) in m'n kast
Jij geniet ze weer op een terras!
Speciaalbiertje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Teriyaki kip op stokbrood met sla
En nu een biertje van mijn verjaardagspakket van mijn vorige werk wat al 10 maanden op mij wacht
Eoa IPAquote:
Je gaat toch niet dat wat je thuis hebt hier in Duitsland eten? Er is zo veel lekkers koop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.
Ik heb nog geen zin om boodschappen te doen maar moet wel gezond eten want ik heb een weekend voor de boeg met McDonald's, Burger King en KFC![]()
Eerste 2 overigens in Duitsland morgen
Ja goeie shit datquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Gruvi pistache was heerlijk!
Zacht, niet te zoet en een notige zoutige smaak
2 pakken gekocht gelukkig
Leuk (en stuk goedkoper en lekkerder) om te maken maar ik heb geen vormpje waar het in kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:56 schreef Molo het volgende:
Net filmpjes gekeken met mijn dochter dus ik ga morgen de Dubai reep maken met haar samen
En spanakopita, wellicht zondag. Leuk man, en daarna lekker samen opvreten
Eten bij Mc in NL vind ik saai, DE wel tof. McRib, de echte Big Tasty, chocolade softijs.. En BK heeft mijn favo fusion (met karamel en veel cookie dough) die ik hier ook eisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dat wat je thuis hebt hier in Duitsland eten? Er is zo veel lekkers koop.
En voor de snelle snack even in Duitsland een super of bakker binnen lopen voor een Laugenbrot. Lijkt op de pretzel in Nederland, maar smaakt net iets anders.
Nog een liefhebberquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Gruvi pistache was heerlijk!
Zacht, niet te zoet en een notige zoutige smaak
2 pakken gekocht gelukkig
Ja, lekker!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef Molo het volgende:
Nu ook zin in verse pasta met pistachesaus ofzo![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Appeltaartmet een kop thee (er werd getrakteerd op vrijwilligerswerk)
Is dat zo'n Dubai-dingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Molo het volgende:
Koffie, en hapje voorproeven van de pistachezooi om morgen mee verder te klooien want meer tijd dan
[ afbeelding ]
The good stuff![]()
Moet het morgen gaan worden, dit is de vulling ervan in wordingquote:
Ah oké!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet het morgen gaan worden, dit is de vulling ervan in wording
Waar was je in Duitsland? Bij mij om de hoek? Samen met de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk (en stuk goedkoper en lekkerder) om te maken maar ik heb geen vormpje waar het in kan.
[..]
Eten bij Mc in NL vind ik saai, DE wel tof. McRib, de echte Big Tasty, chocolade softijs.. En BK heeft mijn favo fusion (met karamel en veel cookie dough) die ik hier ook eis![]()
Maar overdag komt vast iets anders, vol programma met supermarkten/drogisterijen.
[..]
Nog een liefhebber![]()
Zat keuze daar, maar wij hielden het bij deze gerechten:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond scharrelen wij ons kostje bij elkaar bij allerlei foodtrucks op het Proefpark Haarlem
Kleve. Dat zal wel, het was zo drukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar was je in Duitsland? Bij mij om de hoek? Samen met de rest van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Dat is bij mij om de hoek. Lees een paar minuten met de fiets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kleve. Dat zal wel, het was zo druk![]()
Bij Busch (naast Edeka) koffie en cheesecake gedeeld. Vind het gebak nog steeds tegenvallen in DE.
[ link | afbeelding ]
Er waren bonnen.. En we wilden naast McRib en Big Tasty menu met nuggets niet 1 friet dus met bon voor 1+1 3 grote friet.
Aardig vol en toch allebei nog een cookie dough fusion met karamel na van BK. Hele beker zat vol (geen foto). Hadden we beter kunnen delen maar goed. Ben maar 1 of 2x per jaar daar boodschappen doen want woon te ver dus het mocht
[ link | afbeelding ]
Nu water.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon keurig hiermee.
En toen rees de vraag: "wat past bij daikon en kappertjes?"
[ afbeelding ]
Oeps.Ik moest Chablis opzoeken, zag alleen een leeg bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na het opzoeken zag ik pas de flessenMaar je kunt nog wel normaal typen gelukkig.
Wist wel dat je aan 'deze' kant van Duitsland woonde maar niet waar, toevallig!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is bij mij om de hoek. Lees een paar minuten met de fiets.
Ene keer ben ik in Nordhorn, andere keer Kleve.
Maar wil eigenlijk een keer naar Oberhausen want dat lijkt me ook leuk (met Westfield enzo)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
We hebben gelukkig een coravin dus de flessen hoeven niet op. Morgenochtend zal ik er wel anders tegenaan kijken. Nou ja, het is niet voor niets weekend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik moest Chablis opzoeken, zag alleen een leeg bord.
En na het opzoeken zag ik pas de flessenMaar je kunt nog wel normaal typen gelukkig.
Ik ga ook regelmatig naar Kleve en ook gebak bij Busch eten, maar het ligt er echt aan het seizoen welk gebak ze hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij Busch (naast Edeka) koffie en cheesecake gedeeld. Vind het gebak nog steeds tegenvallen in DE.
[ link | afbeelding ]
Er waren bonnen.. En we wilden naast McRib en Big Tasty menu met nuggets niet 1 friet dus met bon voor 1+1 3 grote friet.
Aardig vol en toch allebei nog een cookie dough fusion met karamel na van BK. Hele beker zat vol (geen foto). Hadden we beter kunnen delen maar goed. Ben maar 1 of 2x per jaar daar boodschappen doen want woon te ver dus het mocht
[ link | afbeelding ]
Nu water.
Oh dat soort cheesecake is op kwark gebaseerd, bland as fuckquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |