Lekker! Moet ik ook weer eens maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brioche buns sloppy Joe.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een variant op dit recept van porchetta (ik doe het aan het draaispit van mijn oven) met daarbij gebakken krielaardappels, een salade van komkommer en tomaat met een frisse vinaigrette en een saus met diverse paddenstoelen.
Ondergewaardeerd ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef 88-4 het volgende:
Aardappelen met witlof, geraspte kaas en een roomsaus
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brioche buns sloppy Joe.
quote:
Die porchetta jonguh!quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Wegens zenuwen voor een treinreis morgen niet gekookt. Ik heb het gehouden bij twee Vloer Volkoren boterhammen met leverworst. Straks neem ik nog wat krekkers met pitjeskaas.
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ga je heen?![]()
En waarom de zenuwen?
Hier een bakje met de laatste chips in huis in afwachting van de oven die frittata bakt. Duurt lang
Ik moest Abcoude opzoekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.
Thxxquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest Abcoude opzoeken
Goede reis alvast!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is er weer weer voor...![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is toch niet je avondeten…?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
IJs gehaald bij de lokale ijssalon op de markt.
nee dat was eerder vanavondquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet je avondeten…?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een maaltijdsalade met gegrilde kipfilet en bruschetta met veel knoflook, tomaten vielen helaas tegen, en dat midden in de zomer.
Maar dat is toch niet je avondeten…?aquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
IJs gehaald bij de lokale ijssalon op de markt.
Ah ik begrijp het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
nee dat was eerder vanavond
[..]
Hoop dat het goed gaat, dan heb je een volgende keer meer vertrouwenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.
Vorige week zag ik het nog niet liggen, vond het al laat dit jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is er weer weer voor...![]()
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn, deze lagen nog in de kast van vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vorige week zag ik het nog niet liggen, vond het al laat dit jaar
Heb je zuinig aan gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, deze lagen nog in de kast van vorig jaar.
Houdbaar tot november 2024…
Ze liggen inmiddels al bij de Kruidvat: https://indebuurt.nl/denh(...)-in-den-haag~332764/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je zuinig aan gedaan.
Denk dat je met hooguit een week weer nieuwe kunt kopen.
Lijkt me heerlijk en is toch een soort van een “gezond” snackjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Als snack dadels gevuld met 100% pindakaas, gedompeld in 80% pure chocola en grof zeezout erover.
Net 3 ervan op en is zo lekker!![]()
Rest in koelkast gelegd voor snack komende dagen, hoop ik.
Niks gezonds aan, wel lekker als je van zoet houdtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk en is toch een soort van een “gezond” snackje
Vandaag heb ik ze gespot in de supermarkt. Bolletje alle smakenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze liggen inmiddels al bij de Kruidvat: https://indebuurt.nl/denh(...)-in-den-haag~332764/
Heel lekker, dat (extra) snufje zeezout erop maakt het verslavend.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk en is toch een soort van een “gezond” snackje
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond: maar weer eens de gehaktballen van de Librije en daarbij gekookte met panko omhulde gebakken aardappels en ijsbergsla melange met een frisse vinaigrette.
Klinkt echt heerlijk!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:01 schreef Kanaroe het volgende:
Net lekker verse zeebaars gehaald
Vanavond, mijn moeder komt mee eten, op de huid gebakken zeebaarsfilet met een paar gamba's en een aardappelsalade met wortel, venkel en zeekraal volgens ongeveer dit recept:
https://www.anniepannie.n(...)al-venkel-en-wortel/
En als dessert een crumble met wilde perziken, slagroomijs en slagroom volgens dit recept:
https://www.eefkooktzo.nl/perziken-crumble/
Eet zelf eigenlijk nooit toetjes, maar de perziken moeten op en de disgenoten houden wel van zoetigheden
Dankje! Heb het crumbledeeg al gemaakt en ik was ook vergeten hoe lekker dat is, boter en suiker enzoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk!
Ik ga vanavond chicken gyro bowls maken.
Gisteravond een lamsburger gemaakt, zo lekker. Eten eigenlijk vrijwel nooit lam, was alweer bijna vergeten hoe lekker het is.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:49 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, een wrap met kip en bacon.
Vanavond: ravioli al brasato, funghi e vino rosso (oftewel ravioli gevuld met stoofvlees, portobello's en rode wijn), daarbij gebakken lekkerbekjes van kabeljauw en van onze dorps visjuwelierwinkel en een salade van komkommer en tomaat met een frisse vinaigrette.
Deeg gemaakt met half Federweisser ipv water, de gist zit daar al in, Sugo gemaakt, tonijn, mozzarella, kappertjes, ansjovis, en voor extra smaak ouwe cheddar. Bak ik zo af en dan wat basilicum erop.quote:
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:06 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Souvlaki kip.
Ik moet helaas bekennen dat ik die nog nooit een heb gegeten, douw er altijd minimaal vier achter elkaar in mijn waffelquote:
quote:
Boomstammetjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:25 schreef foodlover het volgende:
Gisteren bij de Mac gegeten.
Vandaag gebakken aardappelen, zelf gemaakte gehakt boomstammetjes, bloemkool met een melksausje.
Lijkt me erg smakelijk, goed idee!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:02 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Wrap met kip, gepaneerd met panko, sla en cheddar, met pittig sausje erbij
Was lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:15 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lijkt me erg smakelijk, goed idee!
Wat een prachtige taart en goede vulling ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een nacht met bijna geen slaap had ik een bruiloft. Maar was leuk en ging goed.
Taart!
[ link | afbeelding ]
Met marsepeinen 2 lagen amarene
was best hoog.
[ link | afbeelding ]
Ook belegde broodjes, garnalen- en kaaskroketjes en toen een diner en feest bij het Zalmhuis. Wat een tent zeg![]()
![]()
Diner was heerlijk!
[ link | afbeelding ]
En de gebruikelijke thee daarna. En heb daarna de schalen gefrituurde kip, grote bitterballen, loempia's en kaassouffle's geskipt, goed he.
Morgenochtend een kinderverjaardag![]()
Ja de bruid houdt niet van truffelmayo. Uiteindelijk stond er zowel truffel- als gewone mayo op tafelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:01 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, die taart ziet er mooi en lekker uit! En wat een goed menu zeg.
Ik moest wel lachen om de “normale” mayonaise.
Ik zag em, die klinkt zo goed, Nutella 5.0quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:32 schreef drakin het volgende:
Beschuit met hazelnootpasta
Bonne Maman heeft dit nu en die is echt heel lekker.
Een deel pasta haalde het beschuitje niet eens
Carpaccio, zalm en chocola.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart en goede vulling ooken het menu is natuurlijk ook helemaal top.. wat een keuze ook
wat heb je gekozen van het menu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |