Nadat het ruim een uur rondgedraaid heeft in het rotisserie-oventje:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus de gegrilde kippendijen met Coburgham vanuit de rotisserie met daarbij pilaurijst, jus van misoboter en een groene rauwkostsalade.
Tof! Blij dat het gesmaakt heeft :-)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nadat het ruim een uur rondgedraaid heeft in het rotisserie-oventje:
[ link | afbeelding ]
En uiteindelijk op het bord met rijst en sla:
[ link | afbeelding ]
Het recept van @:LeeHarveyOswald is zeker voor herhaling vatbaar.
Hahahaha dit lijkt toch serieus op een anus zo johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pumpkin donut van dit jaar is een feit, genieten hoor.
Strategisch geplaatst likjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja mooi he! Geeft er net die extra dimensie aan
.
Van Dunkin denkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij was heerlijk, nog lekker kleffig, niet zo’n uitgedroogde die je weleens treft als ze er al te lang liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Dunkin denk![]()
Was ie weer zoals verwacht?
Ik ben zo benieuwd naar Krispy Kreme, Dunkin hebben we hier
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:51 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, toastjes met een salade van stukjes kipsaté en satésaus.
Vanavond kip, patat en appelmoes.
Oftewel: gegrilde gemarineerde kipspiezen van onze dorpspoelier, patat van Friethoes(dit keer als experiment niet uit de friteuse maar uit de airfryer) en appelcompote.
En hoe is het bevallen, uit de airfryer?quote:
Een 7.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe is het bevallen, uit de airfryer?
In de koelkast leggenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:32 schreef drakin het volgende:
Mijn chocoladereep was gesmolten in de auto![]()
Dus soort chocopasta gesnoept vanavond vanuit de verpakking![]()
Verder een muffin, vers geperst sap, salade en een bak druiven
Het werd thuis al harder.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond gebakken zalmfilet op huid, gestoomde of gegrilde groene asperges, gebakken krielaardappels met een beurre blancsaus
En eindelijk het hier befaamde Gruvi pistache ijs gescoord!
Ben heel benieuwd, waarschijnlijk vanavond als toet
Als pumpkin liefhebber; heb je de pumpkin square al gezien (van CC)? Ik zie alleen maar enthousiaste reviews en zou em ook graag willenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:19 schreef Molo het volgende:
Bramen
Vanavond uit eten op terras want veel te mooi weer om te koken dacht ik zo
YOLOooooooo
Ga lekker ramen of één of andere Aziatische zut eten in de zon joh, lekkah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.
Ik heb nog geen zin om boodschappen te doen maar moet wel gezond eten want ik heb een weekend voor de boeg met McDonald's, Burger King en KFC![]()
Eerste 2 overigens in Duitsland morgen
Moedig me niet aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga lekker ramen of één of andere Aziatische zut eten in de zon joh, lekkah!
En heerlijk, Duitsland is sowieso top. Fijn landje!
Haha heel toevallig heb ik eerder deze week (na weken niet gekeken te hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als pumpkin liefhebber; heb je de pumpkin square al gezien (van CC)? Ik zie alleen maar enthousiaste reviews en zou em ook graag willen
Gewoon doen man!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moedig me niet aan![]()
Ik heb nog 2 pakjes Shin Ramyun (black en stir fry) in m'n kast
Jij geniet ze weer op een terras!
Speciaalbiertje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Teriyaki kip op stokbrood met sla
En nu een biertje van mijn verjaardagspakket van mijn vorige werk wat al 10 maanden op mij wacht
Eoa IPAquote:
Je gaat toch niet dat wat je thuis hebt hier in Duitsland eten? Er is zo veel lekkers koop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.
Ik heb nog geen zin om boodschappen te doen maar moet wel gezond eten want ik heb een weekend voor de boeg met McDonald's, Burger King en KFC![]()
Eerste 2 overigens in Duitsland morgen
Ja goeie shit datquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Gruvi pistache was heerlijk!
Zacht, niet te zoet en een notige zoutige smaak
2 pakken gekocht gelukkig
Leuk (en stuk goedkoper en lekkerder) om te maken maar ik heb geen vormpje waar het in kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:56 schreef Molo het volgende:
Net filmpjes gekeken met mijn dochter dus ik ga morgen de Dubai reep maken met haar samen
En spanakopita, wellicht zondag. Leuk man, en daarna lekker samen opvreten
Eten bij Mc in NL vind ik saai, DE wel tof. McRib, de echte Big Tasty, chocolade softijs.. En BK heeft mijn favo fusion (met karamel en veel cookie dough) die ik hier ook eisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dat wat je thuis hebt hier in Duitsland eten? Er is zo veel lekkers koop.
En voor de snelle snack even in Duitsland een super of bakker binnen lopen voor een Laugenbrot. Lijkt op de pretzel in Nederland, maar smaakt net iets anders.
Nog een liefhebberquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Gruvi pistache was heerlijk!
Zacht, niet te zoet en een notige zoutige smaak
2 pakken gekocht gelukkig
Ja, lekker!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef Molo het volgende:
Nu ook zin in verse pasta met pistachesaus ofzo![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Appeltaartmet een kop thee (er werd getrakteerd op vrijwilligerswerk)
Is dat zo'n Dubai-dingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Molo het volgende:
Koffie, en hapje voorproeven van de pistachezooi om morgen mee verder te klooien want meer tijd dan
[ afbeelding ]
The good stuff![]()
Moet het morgen gaan worden, dit is de vulling ervan in wordingquote:
Ah oké!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet het morgen gaan worden, dit is de vulling ervan in wording
Waar was je in Duitsland? Bij mij om de hoek? Samen met de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk (en stuk goedkoper en lekkerder) om te maken maar ik heb geen vormpje waar het in kan.
[..]
Eten bij Mc in NL vind ik saai, DE wel tof. McRib, de echte Big Tasty, chocolade softijs.. En BK heeft mijn favo fusion (met karamel en veel cookie dough) die ik hier ook eis![]()
Maar overdag komt vast iets anders, vol programma met supermarkten/drogisterijen.
[..]
Nog een liefhebber![]()
Zat keuze daar, maar wij hielden het bij deze gerechten:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond scharrelen wij ons kostje bij elkaar bij allerlei foodtrucks op het Proefpark Haarlem
Kleve. Dat zal wel, het was zo drukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar was je in Duitsland? Bij mij om de hoek? Samen met de rest van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Dat is bij mij om de hoek. Lees een paar minuten met de fiets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kleve. Dat zal wel, het was zo druk![]()
Bij Busch (naast Edeka) koffie en cheesecake gedeeld. Vind het gebak nog steeds tegenvallen in DE.
[ link | afbeelding ]
Er waren bonnen.. En we wilden naast McRib en Big Tasty menu met nuggets niet 1 friet dus met bon voor 1+1 3 grote friet.
Aardig vol en toch allebei nog een cookie dough fusion met karamel na van BK. Hele beker zat vol (geen foto). Hadden we beter kunnen delen maar goed. Ben maar 1 of 2x per jaar daar boodschappen doen want woon te ver dus het mocht
[ link | afbeelding ]
Nu water.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon keurig hiermee.
En toen rees de vraag: "wat past bij daikon en kappertjes?"
[ afbeelding ]
Oeps.Ik moest Chablis opzoeken, zag alleen een leeg bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na het opzoeken zag ik pas de flessenMaar je kunt nog wel normaal typen gelukkig.
Wist wel dat je aan 'deze' kant van Duitsland woonde maar niet waar, toevallig!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is bij mij om de hoek. Lees een paar minuten met de fiets.
Ene keer ben ik in Nordhorn, andere keer Kleve.
Maar wil eigenlijk een keer naar Oberhausen want dat lijkt me ook leuk (met Westfield enzo)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
We hebben gelukkig een coravin dus de flessen hoeven niet op. Morgenochtend zal ik er wel anders tegenaan kijken. Nou ja, het is niet voor niets weekend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik moest Chablis opzoeken, zag alleen een leeg bord.
En na het opzoeken zag ik pas de flessenMaar je kunt nog wel normaal typen gelukkig.
Ik ga ook regelmatig naar Kleve en ook gebak bij Busch eten, maar het ligt er echt aan het seizoen welk gebak ze hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij Busch (naast Edeka) koffie en cheesecake gedeeld. Vind het gebak nog steeds tegenvallen in DE.
[ link | afbeelding ]
Er waren bonnen.. En we wilden naast McRib en Big Tasty menu met nuggets niet 1 friet dus met bon voor 1+1 3 grote friet.
Aardig vol en toch allebei nog een cookie dough fusion met karamel na van BK. Hele beker zat vol (geen foto). Hadden we beter kunnen delen maar goed. Ben maar 1 of 2x per jaar daar boodschappen doen want woon te ver dus het mocht
[ link | afbeelding ]
Nu water.
Oh dat soort cheesecake is op kwark gebaseerd, bland as fuckquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |