quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:51 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, toastjes met een salade van stukjes kipsaté en satésaus.
Vanavond kip, patat en appelmoes.
Oftewel: gegrilde gemarineerde kipspiezen van onze dorpspoelier, patat van Friethoes(dit keer als experiment niet uit de friteuse maar uit de airfryer) en appelcompote.
En hoe is het bevallen, uit de airfryer?quote:
Een 7.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe is het bevallen, uit de airfryer?
In de koelkast leggenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:32 schreef drakin het volgende:
Mijn chocoladereep was gesmolten in de auto![]()
Dus soort chocopasta gesnoept vanavond vanuit de verpakking![]()
Verder een muffin, vers geperst sap, salade en een bak druiven
Het werd thuis al harder.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond gebakken zalmfilet op huid, gestoomde of gegrilde groene asperges, gebakken krielaardappels met een beurre blancsaus
En eindelijk het hier befaamde Gruvi pistache ijs gescoord!
Ben heel benieuwd, waarschijnlijk vanavond als toet
Als pumpkin liefhebber; heb je de pumpkin square al gezien (van CC)? Ik zie alleen maar enthousiaste reviews en zou em ook graag willenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pumpkin donut van dit jaar is een feit, genieten hoor.
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:19 schreef Molo het volgende:
Bramen
Vanavond uit eten op terras want veel te mooi weer om te koken dacht ik zo
YOLOooooooo
Ga lekker ramen of één of andere Aziatische zut eten in de zon joh, lekkah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Groot gelijk, deze zon had ik niet verwacht.
Ik heb nog geen zin om boodschappen te doen maar moet wel gezond eten want ik heb een weekend voor de boeg met McDonald's, Burger King en KFC![]()
Eerste 2 overigens in Duitsland morgen
Moedig me niet aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga lekker ramen of één of andere Aziatische zut eten in de zon joh, lekkah!
En heerlijk, Duitsland is sowieso top. Fijn landje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |