SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Je kunt het, ik heb alle vertrouwen in je!!!
Nou vort! Ga snel keihard van je af gaan zitten kakken dan!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.
Hoop op karmaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.
Vandaar zoveel wc's in Den Haag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
Als je full of shit bent, moet poepen echt wel lukken!
Moet ik dat gifje van die trein in die tunnel weer posten dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop op karma
scheurtje bij het duwen
Daar heb je wel 3 wc's per minister nodig!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaar zoveel wc's in Den Haag.
Yup.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 wc's per minister nodig!
Ik zal jou een uitscheuren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop op karma
scheurtje bij het duwen
man jij post zoveel totquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik dat gifje van die trein in die tunnel weer posten dan?
Mocht je willen!quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
man jij post zoveel tot
staat er iemand op met een anus scheur?
Meestal ben jij dat.quote:
Correct.quote:
quote:
quote:
Wacht even hoor, zit even te persen.quote:
Lekker, fijn om te wetenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht even hoor, zit even te persen.
Matige klacht. 2,43/10quote:
Zal jou eens een lik(e) geven!quote:
Ik zal een beetje naar je opsturen. Is dat zo verholpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker, fijn om te weten![]()
gelukkig ruik ik niks meer
Kan ff dat ploemp-topic niet vinden, van "Post hier als je zit te poepen".quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht even hoor, zit even te persen.
Hoeft nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een lik(e) geven!
Ik ga niet zoeken @Kissingbirdquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ff dat ploemp-topic niet vinden, van "Post hier als je zit te poepen".
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
alleen als het 1 van de 4 geurtjes is van de reuktrainingquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal een beetje naar je opsturen. Is dat zo verholpen.
Toverrijst!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zowel Google als MyCroft kunnen me niet snel genoeg helpen hiermee.
Die TS komt niet overeen met zijn TTquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
KLB / Harde poep
denk niet dat je dat topic bedoeld?
valt me wel op dat nijn vaker reageert in die topics met : poeptopicquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Die TS komt niet overeen met zijn TT
Heb ik geen koffie voor nodig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
koffie drinken in de ochtend dan floepst het er zo uit![]()
![]()
hebben we het nu over een keutel die eruit floept of wat andersquote:
Goed zo , dat zal hem leren!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een konijn naar zijn gezicht geslingerd!
Zo lang hij nog geen L maakt met zijn vingers en voor zijn hoofdquote:
Hij kent zijn vader goed...quote:
Aequequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij kent zijn vader goed...
Grapje hoor.
Greys!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo lang hij nog geen L maakt met zijn vingers en voor zijn hoofd
Zit je nog redelijk ok
Greysieeequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je nog redelijk ok
Greysquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je nog redelijk ok
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hey Birdiequote:
Really?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik scheld @:ToT niet uit voor loser
Hier ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker in de tuin gewerkt vandaag. Prima weertje voor
Hoera voor niet schilderen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoef niet te schilderen, maar alles moet wel leeg
Moet je veel weghalen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoef niet te schilderen, maar alles moet wel leeg
Vloer, gordijnen, paar kastjes aan de muurquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hoera voor niet schilderen.
Maar wat moet je nog weghalen dan?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vorige week mijn gras al AFGEDAAN
Vloer .... balen .....quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vloer, gordijnen, paar kastjes aan de muur
Ik heb net de deur los gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Moedig dat gekke taaltje niet aan![]()
ALLEMAAL!quote:
Doa velt mig de boks van aaf.quote:
Ah zie je, je verstaat het prima.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je ook een riem om doen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ben je al weer aangereden van vakantie?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
"wat zit je te zeur'n?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]Dat is correct en tevens juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Ja het gaat wel beter, maar een tochtje supermarkt was al een uitputtingsslag, hopelijk gaat het morgen op het werk wat beterquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het gaat wel beter, maar een tochtje supermarkt was al een uitputtingsslag, hopelijk gaat het morgen op het werk wat beter
Ik ben toch geen Brabo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je al weer aangereden van vakantie?
Whutttt werk!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het gaat wel beter, maar een tochtje supermarkt was al een uitputtingsslag, hopelijk gaat het morgen op het werk wat beter
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afsprakenquote:
Dat gaat best hard, wasgoed. Ik houd het een week vol, dan moet het apparaat wel aan...quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afspraken![]()
Maar goed, vanavond nog even relaxen en de derde was ophangen. Ik ben geschokt hoeveel was ik kan produceren in nog geen 2 weken vakantie
Das wel heel snel gegaan hèquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah bah. Natuurlijk gelijk al weer een paar afspraken![]()
Maar goed, vanavond nog even relaxen en de derde was ophangen. Ik ben geschokt hoeveel was ik kan produceren in nog geen 2 weken vakantie
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...quote:
Jij doet ook voorleesrituelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...
Straks, rond een uur of negen, een doodvermoeide ToT, eindelijk uitgeblust neerploffend op de bank.
Heb jij ook kinderen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het voorleesritueel, uberhaupt het naar bed krijgen (da's een hele klus, tell me about it)...
Straks, rond een uur of negen, een doodvermoeide ToT, eindelijk uitgeblust neerploffend op de bank.
Aaahhhhquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppastte.
Ah, ik zie hier het antwoordquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppastte.
Het antwoord opquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Of gewoon in het algemeen moeite om mensen naar bed te krijgen?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
Heeft iemand @:Gebrokenglas gehackt
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O die vraag heb ik even gemist.
Ben je daar mooi vanaf.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Gordijnen worden door een andere flatgenoot opgehaald
Dexters labquote:
Ja eindelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg maar greys, jullie hebt toch vakansie nu?
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger ook een ster inquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je al weer aangereden van vakantie?
Ben jij de dochter van mijn ex?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger ook een ster in
quote:
Nee hij zit me echt uit te dagen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dus.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Om 9 uur begon de ellende hier vroeger pas. Dan kwam ze nog een stuk of 10 keer uit bed even kijken wat anderen aan het doen waren.
Wait, what now?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Smoothquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook kinderen?
Heb je geen behang ergens liggen? Kun je hem daarachter plakken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij zit me echt uit te dagen!
En ik me steeds verstoppen om aan hem te ontkomen, maar helaas!
Nee met 2quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppaste.
oeh, da's met 1 t, toch, @:maily ?
Hier was het er gelukkig maar 1.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Had je net de ene net in bed, deur op een kier en alles, was je bezig om de andere onder de dekens te krijgen, staat nr 1 weer in de deuropening.... En andersom ook... zo ging het maar door.Pffff.
Achteraf leuk maar op zo'n moment weet je ook niet meer hoe je dit nu moet aanpakken.
Hij is nu bomen aan het tekenen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je geen behang ergens liggen? Kun je hem daarachter plakken.
Heel goed!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met inpakken
Dan kan hij de blaadjes erop plakken. Ipv van op zichzelfquote:
Daarom ook maar 1 kind nemen. Half uurtje voorlezen en ze viel meestal in slaap. Tegenwoordig is ze "te groot" voor voorlezenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Had je net de ene net in bed, deur op een kier en alles, was je bezig om de andere onder de dekens te krijgen, staat nr 1 weer in de deuropening.... En andersom ook... zo ging het maar door.Pffff.
Achteraf leuk maar op zo'n moment weet je ook niet meer hoe je dit nu moet aanpakken.
Een direct bevel! Nou, opvolgen maar. Papa moet ook tekenen. Nu kan papa dat erg goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
"Papa, komen! Papier pakken, ook tekenen!"
Mon dieu!Nog 8 minuten van deze ellende!
8 minuten? Volgens mij heb je nog een paar jaar te gaan hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
"Papa, komen! Papier pakken, ook tekenen!"
Mon dieu!Nog 8 minuten van deze ellende!
Ik dacht gewoon aan het Brabants gebruik van het woord "aanrijden". Verder heb ik die uitdrukking ook nog nooit gehoord.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat heb ik hier nooit gehoord ...
Google zei dat het ook Limburgs was.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan het Brabants gebruik van het woord "aanrijden". Verder heb ik die uitdrukking ook nog nooit gehoord.
Mooie tafel met vier eetstoelen gescoordquote:
Oke.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan het Brabants gebruik van het woord "aanrijden". Verder heb ik die uitdrukking ook nog nooit gehoord.
Paar jaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
8 minuten? Volgens mij heb je nog een paar jaar te gaan hoor.
Vlaams gebruiken ze het ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Anders wordt het groepsseks ?quote:
Ik wilde het nog voorzichtig brengen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paar jaar
Zeg maar gerust 2 decennium
Met een beetje mazzel zijn ze voor hun 30ste uit huisquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde het nog voorzichtig brengen.
Dan kunnen ze net zo goed thuis blijven wonen en van daaruit de mantelzorg gaan verlenenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zijn ze voor hun 30ste uit huis
Zegquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed thuis blijven wonen en van daaruit de mantelzorg gaan verlenen
18quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zijn ze voor hun 30ste uit huis
O kak, je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hebben we het hier over de verleden tijd van oppassen?
Jaaaa!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deed, voor mijn neefjes, als ik oppaste.
oeh, da's met 1 t, toch, @:maily ?
"oppaste" of "oppastte"? Ik moest echt googlen.quote:
Oppastequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"oppaste" of "oppastte"? Ik moest echt googlen.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed thuis blijven wonen en van daaruit de mantelzorg gaan verlenen
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
Ik zoek anders nog wel pleegouders die ik kan voorzien van mantelzorg later. Ik zie de dm's wel verschijnen.
Ben je gerontofiel?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
Ik zoek anders nog wel pleegouders die ik kan voorzien van mantelzorg later. Ik zie de dm's wel verschijnen.
Jij maakt het seksueel, niet ik.quote:
Goud-bruin. Zoals lekkere patatjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
Zou @:JustinK al zwartgeblakerd zijn ?
Mag ik ook eens optimistisch zijnquote:
Als mijn dochtertje gaat studeren, dan is het hoogstwaarschijnlijk niet hier. Dan is op kamers gaan de enige oplossing vanwege de enorme afstanden. Dat is wel weer een voordeel van campussen, het zijn waarschijnlijk kleine kutkamertjes, maar er zijn betaalbare kamers voor studenten.quote:
Mag wel, maar wij halen je graag hardhandig uit die droom hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook eens optimistisch zijn
En over 4 jaar wil ik misschien helemaal niet dat mijn dochtertje het huis uit gaatquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag wel, maar wij halen je graag hardhandig uit die droom hoor.
hangt er maar vanaf wat de definitie is van "betaalbaar" hequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook eens optimistisch zijn
[..]
Als mijn dochtertje gaat studeren, dan is het hoogstwaarschijnlijk niet hier. Dan is op kamers gaan de enige oplossing vanwege de enorme afstanden. Dat is wel weer een voordeel van campussen, het zijn waarschijnlijk kleine kutkamertjes, maar er zijn betaalbare kamers voor studenten.
Friet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Goud-bruin. Zoals lekkere patatjes.
Ik had het even snel opgezocht, maar ik schrok wel. Hier is het $629/maand voor 1 slaapkamer en een gedeelde badkamer (gedeeld met 1 andere student). Het kan goedkoper, maar dan moet je je slaapkamer delenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf wat de definitie is van "betaalbaar" he. dikke studie lening of sponsor van pa en ma.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Goud-bruin. Zoals lekkere frietjes.
Hmmm toch nog werk te doen in het oude huisquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vloer, gordijnen, paar kastjes aan de muur
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
tis niet goedkoop en denk in dollar dus denk Usa ofzo. Hier in NL. naja minimaal 300 euro en dan deel je nog alles behalve mss je slaapkamer van 3x2quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het even snel opgezocht, maar ik schrok wel. Hier is het $629/maand all in voor 1 slaapkamer en een gedeelde badkamer (gedeeld met 1 andere student). Het kan goedkoper, maar dan moet je je slaapkamer delen
Alles is duur tegenwoordig in de westerse wereld. Zat met een klant vandaag appartementen in Spanje te kijken, schrok ook al van de prijzen daar inmiddels. Nog steeds wel wat lager dan hier maar gezien de inkomens daar onbetaalbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet goedkoop en denk in dollar dus denk Usa ofzo. Hier in NL. naja minimaal 300 euro en dan deel je nog alles behalve mss je slaapkamer van 3x2
Met een sopje?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
nou denk dat het hier niet anders is?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles is duur tegenwoordig in de westerse wereld. Zat met een klant vandaag appartementen in Spanje te kijken, schrok ook al van de prijzen daar inmiddels. Nog steeds wel wat lager dan hier maar gezien de inkomens daar onbetaalbaar.
Geen idee wat het grootste gedeelte van NL per maand aan inkomen heeft om eerlijk te zijn, maar geloof inderdaad wel dat voor een steeds groter deel een huis kopen steeds verder uit het zicht raakt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk dat het hier niet anders is?
Voor starters wel ja. Als je al een eigen huis hebt dan kan je bijna vragen wat je wil; het is maar net wat de gek er voor geeft.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat het grootste gedeelte van NL per maand aan inkomen heeft om eerlijk te zijn, maar geloof inderdaad wel dat voor een steeds groter delen een huis kopen steeds verder uit het zicht raakt.
Weet ik, en ben ook blij dat ik in deze markt kan verkopen als de tijd daar is. Alleen ga ik niet te hoog in de boom zitten, wil zo snel mogelijk weg uit NL. Maar als ik zie dat voor een simpel appartement een dorp verderop al 2 ton gevraagd wordt in de middle of nowhere...... Ja dan hebben heel veel mensen best een probleem en zullen moeten blijven huren. Triest wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor starters wel ja. Als je al een eigen huis hebt dan kan je bijna vragen wat je wil; het is maar net wat de gek er voor geeft.
nou ja dan is de vraag wat is gemiddeld, ik ben er altijd wel eerlijk over enzo, dus mag best weten, netto hou ik ongeveer over 3000 a 3200 p/mquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat het grootste gedeelte van NL per maand aan inkomen heeft om eerlijk te zijn, maar geloof inderdaad wel dat voor een steeds groter deel een huis kopen steeds verder uit het zicht raakt.
Het gaat er ook om jij tevreden bent en er goed van kan leven, denk alleen dat het prima te doen is als de maandlasten niet te hoog zijn. Maar een fatsoenlijke hypotheek lijkt me dan weer een dingetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja dan is de vraag wat is gemiddeld, ik ben er altijd wel eerlijk over enzo, dus mag best weten, netto hou ik ongeveer over 3000 a 3200 p/m
En dan denk ik dat ik niet slecht verdien, hoewel het mss wat hoger kan als ik in commercieel meer bedrijf ga werken.
Maar het weegt allemaal niet op enzo tegen hoe ik het naar mijn zin heb nu en is genoeg wmb.
voor studenten is het ander verhaal denk ik en zeker nu, want moet je aardig lenen denk ik als je ergens wil wonen ook al is het kamertje als student.
waar zou je heen willen? ik speel wel eens met die gedachten nl.... gewoon heel ander land wonen. maarja echt het lef heb ik er ook weer niet voor?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, en ben ook blij dat ik in deze markt kan verkopen als de tijd daar is. Alleen ga ik niet te hoog in de boom zitten, wil zo snel mogelijk weg uit NL. Maar als ik zie dat voor een simpel appartement een dorp verderop al 2 ton gevraagd wordt in de middle of nowhere...... Ja dan hebben heel veel mensen best een probleem en zullen moeten blijven huren. Triest wel.
stukje eigen vermogen nodig dan, wat ik dus totaal niet heb hoewel het nu oploopt. LOL 4 jaar geleden zat ik in bijstand nog.quote:
Maar jij ging toch al weg uit NL?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, en ben ook blij dat ik in deze markt kan verkopen als de tijd daar is. Alleen ga ik niet te hoog in de boom zitten, wil zo snel mogelijk weg uit NL. Maar als ik zie dat voor een simpel appartement een dorp verderop al 2 ton gevraagd wordt in de middle of nowhere...... Ja dan hebben heel veel mensen best een probleem en zullen moeten blijven huren. Triest wel.
Haha, dat heb ik al zo vaak beschreven en ook de reden waarom ik nu nog wel in NL ben. Maar goed, ik heb een koophuis, vrijstaand en grote tuin en grote schuur midden in het centrum van mijn woonplaats. Kleine schuld er nog op, en dus een gigantische overwaarde. En een oprit met plek voor 9 auto'squote:Op maandag 19 augustus 2024 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
waar zou je heen willen? ik speel wel eens met die gedachten nl.... gewoon heel ander land wonen. maarja echt het lef heb ik er ook weer niet voor?
Is nog ff wachten op mijn moeke, zo lang zij nog leeft ga ik niet weg. Maar weg ga ik sowieso dan.quote:
wss kun je het wel kwijt voor goeie prijs. maarja ik lees tussen de regels door alweer dat je ook beetje bang bent om dan zo te gaan verhuizen enzo naar heel ander land?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik al zo vaak beschreven en ook de reden waarom ik nu nog wel in NL ben. Maar goed, ik heb een koophuis, vrijstaand en grote tuin en grote schuur midden in het centrum van mijn woonplaats. Kleine schuld er nog op, en dus een gigantische overwaarde. En een oprit met plek voor 9 auto'sIk maak me dus niet druk, maar snap wel dat dit ook weer een object is dat voor veel mensen onbereikbaar is om nu te moeten kopen.
Ow nee, in zijn geheel niet bangquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
wss kun je het wel kwijt voor goeie prijs. maarja ik lees tussen de regels door alweer dat je ook beetje bang bent om dan zo te gaan verhuizen enzo naar heel ander land?
begrijpelijk en speelt voor mij ook mee, familie hier.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow nee, in zijn geheel niet bangMaar blijf nog hier voor mijn moeke in verzorgingshuis.
Ah joh gewoon meenemen in de dakkoffer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow nee, in zijn geheel niet bangMaar blijf nog hier voor mijn moeke in verzorgingshuis.
Ik heb mijn pa voor ie overleed beloofd bij ma te blijven tot zij ook gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
begrijpelijk en speelt voor mij ook mee, familie hier.
als ik dat niet had of het niet alleen zou moeten doen zou het mss makkelijker zijn.
Als kree nu vraagt waar je dan heel wil ga ik gillenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn pa voor ie overleed beloofd bij ma te blijven tot zij ook gaat.
En heb een goeie baan, woon verder mooi dus ik heb de tijd. Al zou ik voor mijn gevoel direct weg willen. Maar niet naar die koude kutlanden die jij noemt
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi HC, zit nog na te genieten van die pannenkoek![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als kree nu vraagt waar je dan heel wil ga ik gillen
Waar wil je dan heen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En heb een goeie baan, woon verder mooi dus ik heb de tijd. Al zou ik voor mijn gevoel direct weg willen. Maar niet naar die koude kutlanden die jij noemt
begrijpelijk wel. wel mooie belofte... siert je.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dagelijks leven daar goedkoper, maar niks doen op mijn leeftijd is ook geen slim idee. Dus ga wel wat ondernemen daaro. Appartementen kopen voor de verhuur, en eventueel een guesthouse openen. Of misschien heel wat anders, eerst een jaar helemaal niks doen en rondreizen door de hele regio.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
begrijpelijk wel. wel mooie belofte... siert je.
Euhm ja koud mss. hoewel ook niet altijd, het trekt me toch meer als indoneschie/thailand ofzo op 1 nog andere manier, hoewel daar mss wel goedkoper leven.
hou me in gedachte als je wat doet daar, kom ik wel voor de try-outquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dagelijks leven daar goedkoper, maar niks doen op mijn leeftijd is ook geen slim idee. Dus ga wel wat ondernemen daaro. Appartementen kopen voor de verhuur, en eventueel een guesthouse openen. Of misschien heel wat anders, eerst een jaar helemaal niks doen en rondreizen door de hele regio.
Met snowboots door de woestijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij graag naar een heel koud land
Of met slippers door de sneeuwquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met snowboots door de woestijn
Beide een kut ideequote:Op maandag 19 augustus 2024 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of met slippers door de sneeuw
Kun je wel nog een traditioneel vrouwtje vinden voor jequote:Op maandag 19 augustus 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
hou me in gedachte als je wat doet daar, kom ik wel voor de try-out
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun je wel nog een traditioneel vrouwtje vinden voor je
haha mjah, wie weet, niet zo zeer dat ik denk dat je daar het geluk in gaat vinden als ik zo even de verhalen hoor van meerdere trouwens die daar een "vrouwtje" vonden. maarja je weet nooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun je wel nog een traditioneel vrouwtje vinden voor je
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
haha mjah, wie weet, niet zo zeer dat ik denk dat je daar het geluk in gaat vinden als ik zo even de verhalen hoor van meerdere trouwens die daar een "vrouwtje" vonden. maarja je weet nooit.
vertel maar uit ervaring he? wat ik hoor. meestal eindigt het in drama.quote:
Superduidelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
vertel maar uit ervaring he? wat ik hoor. meestal eindigt het in drama.
is Katwijk he. in ieder stadje ander schatje zeevaart enzo. en nee verzin dit niet.. Ik denk er zelf wat anders over enzo. maarja dat mag duidelijk zijn.
Tja, je weet het nooit. Al zou ik het niet doen op die manier.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
haha mjah, wie weet, niet zo zeer dat ik denk dat je daar het geluk in gaat vinden als ik zo even de verhalen hoor van meerdere trouwens die daar een "vrouwtje" vonden. maarja je weet nooit.
nee idd, ik dus ook nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, je weet het nooit. Al zou ik het niet doen op die manier.
2 is ook wat veelquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, je weet het nooit. Al zou ik het niet doen op die manier.
Zie onderschriftquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee idd, ik dus ook niet
Wil niet zeggen en hoop ik nog altijd hoor dat ik echt iemand vind die echt leuk is en verliefd enzo en dat er dan samen wat een idee is. Maarja begin die hoop wel haast bijna op te geven ofzo
ik zie het niet als uitzichtloos alleenquote:
Hoe oud ben je nu ook weer?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee idd, ik dus ook niet
Wil niet zeggen en hoop ik nog altijd hoor dat ik echt iemand vind die echt leuk is en verliefd enzo en dat er dan samen wat een idee is. Maarja begin die hoop wel haast bijna op te geven ofzo
bijna 41quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu ook weer?
Nou, dat valt ook nog wel mee. Ken ook lui die pas op hun 50e of later een liefde vonden.quote:
Okéquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie het niet als uitzichtloos alleen
als ik het zo lees heb jij het opgegeven al? Euhm ikke nog niet
klopt ik heb de hoop dus ook nog niet opgegeven, maar ben er ook weer niet continu mee bezig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook nog wel mee. Ken ook lui die pas op hun 50e of later een liefde vonden.
Ik weet niet of er bij jullie in de regio dezelfde feesten zijn. Maar hier had je eens in de zoveel tijd Swingers nights (en nee niet om met je partner met anderen te seksen". Maar waren meer feesten voor 30+ met ook muziek uit de tijd dat men die leeftijd had als jong kuiken die uitging voor het eerst. Daar kwamen heel veel singles op af, man en vrouw.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik heb de hoop dus ook nog niet opgegeven, maar ben er ook weer niet continu mee bezig.
Mss moet ik me weer eens inschrijven op dating sites trouwens, maarja had zoveel gedoe dat ik dacht, van wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen ff met mezelf
Okéquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik heb de hoop dus ook nog niet opgegeven, maar ben er ook weer niet continu mee bezig.
Mss moet ik me weer eens inschrijven op dating sites trouwens, maarja had zoveel gedoe dat ik dacht, van wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen ff met mezelf
Wanneer gaan we daten?quote:
geen idee niet direct dat ik denk dat is hier?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet niet of er bij jullie in de regio dezelfde feesten zijn. Maar hier had je eens in de zoveel tijd Swingers nights (en nee niet om met je partner met anderen te seksen". Maar waren meer feesten voor 30+ met ook muziek uit de tijd dat men die leeftijd had als jong kuiken die uitging voor het eerst. Daar kwamen heel veel singles op af, man en vrouw.
Nee je zegt haast bijna opgegeven. Dus er is nog kans.quote:
Je praat hier ook met iedereen, in real life zijn vreemden vaak nog vriendelijker dan online ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee niet direct dat ik denk dat is hier?
maar vind het ook niet leuk om alleen ergens heen te gaan? of eng.
Ik weet niet opzich ben ik best zelfverzekerd nl, maar nieuwe groepen en onbekenden enzo, komt omdat ik van nature wss wel beetje verlegen ben.
Oh je gaat ineens aardig doen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee je zegt haast bijna opgegeven. Dus er is nog kans.
ja das wel waar en meestal is dat dus ook zo, en komt het wel goed enzo en kan ik prima praatje maken. maar ben wel beetje bang voor gevoelige vragen. Hoewel zal ook wel meevallen meestalquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je praat hier ook met iedereen, in real life zijn vreemden vaak nog vriendelijker dan online ook.
Hè getver - dat akelige script zit er nog in hier.quote:
Je hoeft op date 1/ 1e contact ook niet je levensverhaal te vertellenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar en meestal is dat dus ook zo, en komt het wel goed enzo en kan ik prima praatje maken. maar ben wel beetje bang voor gevoelige vragen. Hoewel zal ook wel meevallen meestal
Zeker op een ouderwetse disco avond maat, dat gaat om bier drinken en nieuwe mensen leren kennen en slap geouwehoer. Je beperkt jezelf met je gedachten maatquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar en meestal is dat dus ook zo, en komt het wel goed enzo en kan ik prima praatje maken. maar ben wel beetje bang voor gevoelige vragen. Hoewel zal ook wel meevallen meestal
Ik maak veelal grappen, of jij die wel of niet als aardig opvat is helemaal aan jou.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh je gaat ineens aardig doen?
Ja, geef die stakker van een devzero maar weer de schuld. Dat zal hem lerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Hè getver - dat akelige script zit er nog in hier.
DEVZERO!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee weet ik, maar heb het niet eens over date enzo, maar gewoon met anderen alleen al, tis toch kut. ik heb nl wel altijd wat uit te leggen. En ik ben dan ook weer zo dat ik dat niet ontwijk en gewoon eerlijk antwoord geef.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hoeft op date 1/ 1e contact ook niet je levensverhaal te vertellen
ja denk wel, nouja. ik ben wel beetje op omslagpunt hoor, maargoed het koste gewoon voor mezelf wat tijd om alles op orde te krijgen, wss is het nu wel weer ok lijkt me.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeker op een ouderwetse disco avond maat, dat gaat om bier drinken en nieuwe mensen leren kennen en slap geouwehoer. Je beperkt jezelf met je gedachten maat
Of gewoon eens blanco beginnen en de rest de rest laten een hele lange poos.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
nee weet ik, maar heb het niet eens over date enzo, maar gewoon met anderen alleen al, tis toch kut. ik heb nl wel altijd wat uit te leggen. En ik ben dan ook weer zo dat ik dat niet ontwijk en gewoon eerlijk antwoord geef.
Naja meestal zal dat dan allemaal positief zijn hoor, want goed weet wel dingen fout gedaan en zeker als je met iemand relatie hebt of krijgt is het wel wat om uit te leggen denk ik........
Ja zo kun je alles verdraaien iddquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik maak veelal grappen, of jij die wel of niet als aardig opvat is helemaal aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |