Jij maakt het seksueel, niet ik.quote:
Goud-bruin. Zoals lekkere patatjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
Zou @:JustinK al zwartgeblakerd zijn ?
Mag ik ook eens optimistisch zijnquote:
Als mijn dochtertje gaat studeren, dan is het hoogstwaarschijnlijk niet hier. Dan is op kamers gaan de enige oplossing vanwege de enorme afstanden. Dat is wel weer een voordeel van campussen, het zijn waarschijnlijk kleine kutkamertjes, maar er zijn betaalbare kamers voor studenten.quote:
Mag wel, maar wij halen je graag hardhandig uit die droom hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook eens optimistisch zijn
En over 4 jaar wil ik misschien helemaal niet dat mijn dochtertje het huis uit gaatquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag wel, maar wij halen je graag hardhandig uit die droom hoor.
hangt er maar vanaf wat de definitie is van "betaalbaar" hequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook eens optimistisch zijn
[..]
Als mijn dochtertje gaat studeren, dan is het hoogstwaarschijnlijk niet hier. Dan is op kamers gaan de enige oplossing vanwege de enorme afstanden. Dat is wel weer een voordeel van campussen, het zijn waarschijnlijk kleine kutkamertjes, maar er zijn betaalbare kamers voor studenten.
Friet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Goud-bruin. Zoals lekkere patatjes.
Ik had het even snel opgezocht, maar ik schrok wel. Hier is het $629/maand voor 1 slaapkamer en een gedeelde badkamer (gedeeld met 1 andere student). Het kan goedkoper, maar dan moet je je slaapkamer delenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf wat de definitie is van "betaalbaar" he. dikke studie lening of sponsor van pa en ma.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Goud-bruin. Zoals lekkere frietjes.
Hmmm toch nog werk te doen in het oude huisquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vloer, gordijnen, paar kastjes aan de muur
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vorige week mijn gras al AFGEDAAN
tis niet goedkoop en denk in dollar dus denk Usa ofzo. Hier in NL. naja minimaal 300 euro en dan deel je nog alles behalve mss je slaapkamer van 3x2quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het even snel opgezocht, maar ik schrok wel. Hier is het $629/maand all in voor 1 slaapkamer en een gedeelde badkamer (gedeeld met 1 andere student). Het kan goedkoper, maar dan moet je je slaapkamer delen
Alles is duur tegenwoordig in de westerse wereld. Zat met een klant vandaag appartementen in Spanje te kijken, schrok ook al van de prijzen daar inmiddels. Nog steeds wel wat lager dan hier maar gezien de inkomens daar onbetaalbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet goedkoop en denk in dollar dus denk Usa ofzo. Hier in NL. naja minimaal 300 euro en dan deel je nog alles behalve mss je slaapkamer van 3x2
Met een sopje?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vorige week mijn gras al AFGEDAAN
nou denk dat het hier niet anders is?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles is duur tegenwoordig in de westerse wereld. Zat met een klant vandaag appartementen in Spanje te kijken, schrok ook al van de prijzen daar inmiddels. Nog steeds wel wat lager dan hier maar gezien de inkomens daar onbetaalbaar.
Geen idee wat het grootste gedeelte van NL per maand aan inkomen heeft om eerlijk te zijn, maar geloof inderdaad wel dat voor een steeds groter deel een huis kopen steeds verder uit het zicht raakt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk dat het hier niet anders is?
Voor starters wel ja. Als je al een eigen huis hebt dan kan je bijna vragen wat je wil; het is maar net wat de gek er voor geeft.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat het grootste gedeelte van NL per maand aan inkomen heeft om eerlijk te zijn, maar geloof inderdaad wel dat voor een steeds groter delen een huis kopen steeds verder uit het zicht raakt.
Weet ik, en ben ook blij dat ik in deze markt kan verkopen als de tijd daar is. Alleen ga ik niet te hoog in de boom zitten, wil zo snel mogelijk weg uit NL. Maar als ik zie dat voor een simpel appartement een dorp verderop al 2 ton gevraagd wordt in de middle of nowhere...... Ja dan hebben heel veel mensen best een probleem en zullen moeten blijven huren. Triest wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor starters wel ja. Als je al een eigen huis hebt dan kan je bijna vragen wat je wil; het is maar net wat de gek er voor geeft.
nou ja dan is de vraag wat is gemiddeld, ik ben er altijd wel eerlijk over enzo, dus mag best weten, netto hou ik ongeveer over 3000 a 3200 p/mquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat het grootste gedeelte van NL per maand aan inkomen heeft om eerlijk te zijn, maar geloof inderdaad wel dat voor een steeds groter deel een huis kopen steeds verder uit het zicht raakt.
Het gaat er ook om jij tevreden bent en er goed van kan leven, denk alleen dat het prima te doen is als de maandlasten niet te hoog zijn. Maar een fatsoenlijke hypotheek lijkt me dan weer een dingetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja dan is de vraag wat is gemiddeld, ik ben er altijd wel eerlijk over enzo, dus mag best weten, netto hou ik ongeveer over 3000 a 3200 p/m
En dan denk ik dat ik niet slecht verdien, hoewel het mss wat hoger kan als ik in commercieel meer bedrijf ga werken.
Maar het weegt allemaal niet op enzo tegen hoe ik het naar mijn zin heb nu en is genoeg wmb.
voor studenten is het ander verhaal denk ik en zeker nu, want moet je aardig lenen denk ik als je ergens wil wonen ook al is het kamertje als student.
waar zou je heen willen? ik speel wel eens met die gedachten nl.... gewoon heel ander land wonen. maarja echt het lef heb ik er ook weer niet voor?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, en ben ook blij dat ik in deze markt kan verkopen als de tijd daar is. Alleen ga ik niet te hoog in de boom zitten, wil zo snel mogelijk weg uit NL. Maar als ik zie dat voor een simpel appartement een dorp verderop al 2 ton gevraagd wordt in de middle of nowhere...... Ja dan hebben heel veel mensen best een probleem en zullen moeten blijven huren. Triest wel.
stukje eigen vermogen nodig dan, wat ik dus totaal niet heb hoewel het nu oploopt. LOL 4 jaar geleden zat ik in bijstand nog.quote:
Maar jij ging toch al weg uit NL?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, en ben ook blij dat ik in deze markt kan verkopen als de tijd daar is. Alleen ga ik niet te hoog in de boom zitten, wil zo snel mogelijk weg uit NL. Maar als ik zie dat voor een simpel appartement een dorp verderop al 2 ton gevraagd wordt in de middle of nowhere...... Ja dan hebben heel veel mensen best een probleem en zullen moeten blijven huren. Triest wel.
Haha, dat heb ik al zo vaak beschreven en ook de reden waarom ik nu nog wel in NL ben. Maar goed, ik heb een koophuis, vrijstaand en grote tuin en grote schuur midden in het centrum van mijn woonplaats. Kleine schuld er nog op, en dus een gigantische overwaarde. En een oprit met plek voor 9 auto'squote:Op maandag 19 augustus 2024 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
waar zou je heen willen? ik speel wel eens met die gedachten nl.... gewoon heel ander land wonen. maarja echt het lef heb ik er ook weer niet voor?
Is nog ff wachten op mijn moeke, zo lang zij nog leeft ga ik niet weg. Maar weg ga ik sowieso dan.quote:
wss kun je het wel kwijt voor goeie prijs. maarja ik lees tussen de regels door alweer dat je ook beetje bang bent om dan zo te gaan verhuizen enzo naar heel ander land?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik al zo vaak beschreven en ook de reden waarom ik nu nog wel in NL ben. Maar goed, ik heb een koophuis, vrijstaand en grote tuin en grote schuur midden in het centrum van mijn woonplaats. Kleine schuld er nog op, en dus een gigantische overwaarde. En een oprit met plek voor 9 auto'sIk maak me dus niet druk, maar snap wel dat dit ook weer een object is dat voor veel mensen onbereikbaar is om nu te moeten kopen.
Ow nee, in zijn geheel niet bangquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
wss kun je het wel kwijt voor goeie prijs. maarja ik lees tussen de regels door alweer dat je ook beetje bang bent om dan zo te gaan verhuizen enzo naar heel ander land?
begrijpelijk en speelt voor mij ook mee, familie hier.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow nee, in zijn geheel niet bangMaar blijf nog hier voor mijn moeke in verzorgingshuis.
Ah joh gewoon meenemen in de dakkoffer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow nee, in zijn geheel niet bangMaar blijf nog hier voor mijn moeke in verzorgingshuis.
Ik heb mijn pa voor ie overleed beloofd bij ma te blijven tot zij ook gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
begrijpelijk en speelt voor mij ook mee, familie hier.
als ik dat niet had of het niet alleen zou moeten doen zou het mss makkelijker zijn.
Als kree nu vraagt waar je dan heel wil ga ik gillenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn pa voor ie overleed beloofd bij ma te blijven tot zij ook gaat.
En heb een goeie baan, woon verder mooi dus ik heb de tijd. Al zou ik voor mijn gevoel direct weg willen. Maar niet naar die koude kutlanden die jij noemt
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi HC, zit nog na te genieten van die pannenkoek![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als kree nu vraagt waar je dan heel wil ga ik gillen
Waar wil je dan heen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En heb een goeie baan, woon verder mooi dus ik heb de tijd. Al zou ik voor mijn gevoel direct weg willen. Maar niet naar die koude kutlanden die jij noemt
begrijpelijk wel. wel mooie belofte... siert je.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |