SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Je kunt het, ik heb alle vertrouwen in je!!!
Nou vort! Ga snel keihard van je af gaan zitten kakken dan!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.
Hoop op karmaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.
Vandaar zoveel wc's in Den Haag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
Als je full of shit bent, moet poepen echt wel lukken!
Moet ik dat gifje van die trein in die tunnel weer posten dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop op karma
scheurtje bij het duwen
Daar heb je wel 3 wc's per minister nodig!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaar zoveel wc's in Den Haag.
Yup.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 wc's per minister nodig!
Ik zal jou een uitscheuren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop op karma
scheurtje bij het duwen
man jij post zoveel totquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik dat gifje van die trein in die tunnel weer posten dan?
Mocht je willen!quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
man jij post zoveel tot
staat er iemand op met een anus scheur?
Meestal ben jij dat.quote:
Correct.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |