SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Je kunt het, ik heb alle vertrouwen in je!!!
Nou vort! Ga snel keihard van je af gaan zitten kakken dan!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.
Hoop op karmaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Maar moest even kapen.
Vandaar zoveel wc's in Den Haag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
Als je full of shit bent, moet poepen echt wel lukken!
Moet ik dat gifje van die trein in die tunnel weer posten dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop op karma
scheurtje bij het duwen
Daar heb je wel 3 wc's per minister nodig!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaar zoveel wc's in Den Haag.
Yup.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 wc's per minister nodig!
Ik zal jou een uitscheuren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop op karma
scheurtje bij het duwen
man jij post zoveel totquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik dat gifje van die trein in die tunnel weer posten dan?
Mocht je willen!quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
man jij post zoveel tot
staat er iemand op met een anus scheur?
Meestal ben jij dat.quote:
Correct.quote:
quote:
quote:
Wacht even hoor, zit even te persen.quote:
Lekker, fijn om te wetenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht even hoor, zit even te persen.
Matige klacht. 2,43/10quote:
Zal jou eens een lik(e) geven!quote:
Ik zal een beetje naar je opsturen. Is dat zo verholpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker, fijn om te weten![]()
gelukkig ruik ik niks meer
Kan ff dat ploemp-topic niet vinden, van "Post hier als je zit te poepen".quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht even hoor, zit even te persen.
Hoeft nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een lik(e) geven!
Ik ga niet zoeken @Kissingbirdquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ff dat ploemp-topic niet vinden, van "Post hier als je zit te poepen".
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
alleen als het 1 van de 4 geurtjes is van de reuktrainingquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal een beetje naar je opsturen. Is dat zo verholpen.
Toverrijst!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zowel Google als MyCroft kunnen me niet snel genoeg helpen hiermee.
Die TS komt niet overeen met zijn TTquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
KLB / Harde poep
denk niet dat je dat topic bedoeld?
valt me wel op dat nijn vaker reageert in die topics met : poeptopicquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Die TS komt niet overeen met zijn TT
Heb ik geen koffie voor nodig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
koffie drinken in de ochtend dan floepst het er zo uit![]()
![]()
hebben we het nu over een keutel die eruit floept of wat andersquote:
Goed zo , dat zal hem leren!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een konijn naar zijn gezicht geslingerd!
Zo lang hij nog geen L maakt met zijn vingers en voor zijn hoofdquote:
Hij kent zijn vader goed...quote:
Aequequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij kent zijn vader goed...
Grapje hoor.
Greys!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo lang hij nog geen L maakt met zijn vingers en voor zijn hoofd
Zit je nog redelijk ok
Greysieeequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je nog redelijk ok
Greysquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je nog redelijk ok
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hey Birdiequote:
Really?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik scheld @:ToT niet uit voor loser
Hier ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker in de tuin gewerkt vandaag. Prima weertje voor
Hoera voor niet schilderen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoef niet te schilderen, maar alles moet wel leeg
Moet je veel weghalen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoef niet te schilderen, maar alles moet wel leeg
Vloer, gordijnen, paar kastjes aan de muurquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hoera voor niet schilderen.
Maar wat moet je nog weghalen dan?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vorige week mijn gras al AFGEDAAN
Vloer .... balen .....quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vloer, gordijnen, paar kastjes aan de muur
Ik heb net de deur los gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Moedig dat gekke taaltje niet aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |