Waar haal ik die?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:41 schreef DutchBlend het volgende:
Psylliumvezels, elke dag een kwart/halve theelepel met veel water
Ik heb een dönerzaak in de buurt. Eens kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:44 schreef Innisdemon het volgende:
Broodje Döner van een bedenkelijke turk. Half uurtje, voila
Niet je anus laten trainen door een monnik in de hoge bergen van Tibet terwijl je een bamboestok in je mond hebt om de pijn te verbijten zodat je deze situatie met gemak kan handelenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:28 schreef Smeerbeer het volgende:
Al de hele dag heb ik enorme last van harde poep. Vanochtend moest ik nog een enorme harde staaf uitpersen en dat deed verrekkes zeer zo erg dat de tranen in mijn ogen sprongen.
Nu moet ik weer poepen maar ik durf niet naar het toilet want dan ben ik bang dat ik uitscheur. Ophouden is ook geen optie want vanavond heb ik een date bij mij thuis en ik heb geen zin om de hele avond met buikpijn te zitten.
Heeft iemand advies?
Klacht: Poepen doet zeer
quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:05 schreef Welfareboy het volgende:
Maak je maar klaar voor nog meer anale pijn met je date
Kapitein, ik zie jou niet gauw buiten de SC. Nieuwe wateren aan het verkennen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Als @:smeerbeer niet weten hoe hier mee te dealen.
Ik ben geen Capt. GodverD.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:56 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Kapitein, ik zie jou niet gauw buiten de SC. Nieuwe wateren aan het verkennen?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:28 schreef Smeerbeer het volgende:
Al de hele dag heb ik enorme last van harde poep. Vanochtend moest ik nog een enorme harde staaf uitpersen en dat deed verrekkes zeer zo erg dat de tranen in mijn ogen sprongen.
Nu moet ik weer poepen maar ik durf niet naar het toilet want dan ben ik bang dat ik uitscheur. Ophouden is ook geen optie want vanavond heb ik een date bij mij thuis en ik heb geen zin om de hele avond met buikpijn te zitten.
Heeft iemand advies?
Klacht: Poepen doet zeer
quote:
Je anus voorbereiden op grote objecten, zodat het er makkelijker uit komt. Bestel zo'n drakendildo en kijk wat siswet video's voor inspiratie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |