Inderdaad, ik gooi altijd een paar proppen erin zodat de poep zachtjes in het water beland zonder opspattingen. Soms raakt het werkrooster daardoor verstopt. Maar de schoonmakers lossen het op!quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
Altijd wc papier in je toilet plaatsen tenzij je zo'n platte bodem hebt.
Als je poept en het water splasht omhoog met wat van je poep kan je het nog zo goed schoonmaken maar als dat stukje water met poep je kont raakt kan je wel heel erge infecties krijgen.
Baas! Heel goed. Wel oppassen dat je niet te hard wrijft waardoor je vinger door het papier schiet en onder de poep komt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik veeg altijd staand af, lekker wrijvend. Lucht flink op in geval van jeuk.
Gefeliciteerd! Wat goed!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef VarkensHart het volgende:
Na twee weken natte poep eindelijk weer een een mooie stevige bruine bolus kunnen draaien vanochtend.
#blijmetpoep
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaatquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
Altijd wc papier in je toilet plaatsen tenzij je zo'n platte bodem hebt.
Als je poept en het water splasht omhoog met wat van je poep kan je het nog zo goed schoonmaken maar als dat stukje water met poep je kont raakt kan je wel heel erge infecties krijgen.
Wat een flauwekul.
Je bent niet zo in trek bij de mods zo te zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaat
Flogging![]()
Valt wel mee, denk dat hij gewoon altijd zijn kont laat spetteren en nog nooit een erge infectie heeft opgelopen en daarom maar zo reageertquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bent niet zo in trek bij de mods zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |