abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188527931
Op verzoek van @Telefoonvork (ONZ / Ik mis het poep topic) is het er dan: het poeptopic.
Deel hier je ervaringen over poep, het poepen, ranzigheden of gekke dingen die je hebt meegemaakt. Uiteraard wel netjes verwoord.

pi_188527985
Let altijd goed op je stront. Het vertelt je hoe gezond je bent, zie dit artikel.

Zorg altijd dat je de broek omlaag doet, want je wilt niet met een broek vol stront zitten.
En als je een dralla/stront gaat draaien/poepen maak er een kunstwerk van! Soms heb ik een dralla die zo lang is dat het in de pot rechtop blijft staan als een Eiffeltoren.

Het beste kan je altijd in de tijd van de baas gaan draaien, op een toilet dat ook schoon is gemaakt. Dan kan je een verse dralla draaien en zo de schoonmakers aan het werk zetten.

_O- _O- _O-
pi_188528563
Altijd wc papier in je toilet plaatsen tenzij je zo'n platte bodem hebt.
Als je poept en het water splasht omhoog met wat van je poep kan je het nog zo goed schoonmaken maar als dat stukje water met poep je kont raakt kan je wel heel erge infecties krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Flogging op 21-08-2019 15:51:35 ]
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:17:56 #4
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_188528649
van die vieze franse tankstation gaten in de grond waar het poep uitgesmeerd over het plafond zit, je kan daar niet normaal staan zonder dat je letterlijk in de kak staat.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_188528686
Ik veeg altijd staand af, lekker wrijvend. Lucht flink op in geval van jeuk.

Vandaag moest ik een keer poepen en toen kwamen er allemaal keutels uit. Toen keek ik om en zag dat het goed was en voelde mij opgelucht.
pi_188529364
Ooit eens in mijn dolle tienerjaren op een Franse camping een heel hokje vol stront gecatapulteerd. Hadden toen met een groep vakantievrienden ruzie met zoon van de eigenaar waardoor onze ouders op gesprek moesten en wij laatste waarschuwing kregen. Ik heb toen vervolgens 's avonds in mijn boxershort gescheten. Ben met de volle boxershort het hokje uit gelopen, heb hand incl. short naar binnen gestoken, deur zo ver mogelijk dicht en ben toen gaan slingeren met volgescheten onderbroek. Man stront zat van het plafond tot op de knop van het toilet. Dag later stonden ze met de hogedruk alles schoon te spuiten haha.
U MAD?
pi_188529762
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
Als je poept en het water splasht omhoog met wat van je poep kan je het nog zo goed schoonmaken maar als dat stukje water met poep je kont raakt kan je wel heel erge infecties krijgen.
Inderdaad, ik gooi altijd een paar proppen erin zodat de poep zachtjes in het water beland zonder opspattingen. Soms raakt het werkrooster daardoor verstopt. Maar de schoonmakers lossen het op!
pi_188529786
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik veeg altijd staand af, lekker wrijvend. Lucht flink op in geval van jeuk.
Baas! Heel goed. Wel oppassen dat je niet te hard wrijft waardoor je vinger door het papier schiet en onder de poep komt.
pi_188529946
Naar aanleiding van @de_boswachter :
Toen ik nog in de AH winkel werkte werd de waterleiding vervangen waardoor er geen water in de winkel was. Ik ging plassen maar er stond al iemand bij de hangpot. Dus ging ik het toilet met pot in. Daar had iemand al gepoept maar je kon niet doortrekken omdat er geen water was. Ik had om de poep heen geplast. Eenmaal terug in de kantine ging een man van in de 50 naar het toilet en kwam 10 minuten later terug. Hij mompelde van “iemand had al gepoept”. Wij vroegen wat hij dan zolang deed. Zei hij dat hij over de reeds aanwezige poep had gepoept.

Het scheen dat de kwaliteitsmedewerker die ook verantwoordelijk was voor het toilet een grote wc-borstel nodig had om de stront door te trekken toen er weer water was.
pi_188529948
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips
Thuis O+
Tap tap tap
pi_188532904
Thuis draaien is altijd prettiger, je bent in je eigen omgeving en kan dan lekker ontspannen.
Echter kost het je wel toiletwater bij het doorspoelen, water en zeep bij het wassen van je handen en niet te vergeten: toiletpapier.

Veel mensen draaien daarom op het werk. Niets is zo hartelijk als in de baas zijn tijd draaien. Gebruik maken van gratis toiletpapier, water, zeep, toiletwater. En het toilet wordt ook nog voor jou schoongemaakt, iets wat je anders thuis zelf moet doen. Is een kleine moeite maar gaat om het principe.

Tips: als je op straat bent en je moet een keer plassen of een dralla draaien ga dan naar een hogeschool, universiteit of ziekenhuis. Daar is het gratis en vooral de ziekenhuizen en universiteiten zijn overdag altijd open. Moet je in de avond gaan, wurm je dan binnen in een of andere tankstation of fastfoodketen.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:49:09 #13
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_188534500
Na twee weken natte poep eindelijk weer een een mooie stevige bruine bolus kunnen draaien vanochtend.
#blijmetpoep
pi_188535015
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef VarkensHart het volgende:
Na twee weken natte poep eindelijk weer een een mooie stevige bruine bolus kunnen draaien vanochtend.
#blijmetpoep
Gefeliciteerd! Wat goed!
pi_188535027
Let op je voeding en wat je drinkt. Veel water zorgt er voor dat je poep soepeltjes wordt. Dat voorkomt harde keutels en dat je goever aambeien krijgt door het persen.
pi_188538088
Nu al een succesvolle reeks _O_
pi_188544355
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:

Wat een flauwekul.
Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaat :D

Flogging _O_ _O_
pi_188546336
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol een mod die mijn reactie in ONZ aanpast om maar duidelijk te maken dat het nergens op slaat :D

Flogging _O_ _O_
Je bent niet zo in trek bij de mods zo te zien.

Ik heb vandaag niet gedraaid.
Men moet altijd in de gaten houden of je elke dag draait of niet. Als je om de twee á drie dagen draait dan moet je naar je voeding kijken. Eet je genoeg vezels dan zou het goed moeten gaan. Zo niet, ga dan even naar de huisarts en MDL.
pi_188546452
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:

[..]

Je bent niet zo in trek bij de mods zo te zien.
Valt wel mee, denk dat hij gewoon altijd zijn kont laat spetteren en nog nooit een erge infectie heeft opgelopen en daarom maar zo reageert
pi_188546506
@Flogging ben jij een spetteraar?
pi_188550648
Ik ga zo even kleien
Zonder wrijving geen glans
pi_188551681
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo even kleien
Welk figuur heb je gemaakt?
pi_188551818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo even kleien
peukie erbij?
U MAD?
pi_188552052
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:10 schreef stokj het volgende:

[..]

Welk figuur heb je gemaakt?
De letter Q
Zonder wrijving geen glans
pi_188552056
quote: